מצלמות אבטחה dahua

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה PTZ מבית Dahua

מצלמות אבטחה PTZ מבית Dahua

מצלמות אבטחה PTZ מבית Dahua
מצלמות אבטחה PTZ מבית Dahua

Dahua – אחת המובילות בתעשיית מצלמות האבטחה – הכריזה לאחרונה על טכנולוגיית H.265+ חכמה לחיסכון במקום אחסון. החברה משיקה סדרת מצלמות רשת 2MP PTZ חדשה שכוללת גם את הטכנולוגיה החדשה הזאת. שלוש מהמצלמות מצוידות בזום אופטי 30x שמאפשר לצלם פרטים מדויקים בטווח בינוני עד רחוק. בנוסף לכך, עומד לצאת לשוק דגם PTZ זעיר עם זום אופטי 25x עם תכונות רבות. כמו כן, סדרת המצלמות החדשה PTZ Ultra מספקת זום אופטי עד 40x הן ביום והן בלילה, דבר אשר מתאים בצורה מושלמת לצילום לילי לטווח רחוק.

חיסכון ברוחב פס

כמו כן, Dahua הכריזה כי "כל דגם כולל קודק תואם H.265 מהסוג החדש ביותר לחיסכון של 40-50% ברוחב הפס ומקום האחסון, בהשוואה ל- H.264 סטנדרטי. בנוסף, הדגמים 59230UNI  ו- 50230UNI-A מציעים קושחה חכמה מותאמת ל- H.265+ של Dahua לחיסכון גדול אף יותר ברוחב הפס ובמקום האחסון.

בהשוואה ל- H.264 סטנדרטי, H.265+ חכם יכול לחסוך עד 70% ברוחב הפס של הרשת ובעלויות אחסון באמצעות הפחתת שידור, קצב העברת נתונים וקיבולת אחסון. הגישה הרב שכבתית עובדת בכך שהיא מצמצמת נתונים חסרי תועלת או נתונים לא חשובים בכל הזדמנות אפשרית. כתוצאה מכך, מתקבל וידאו באיכות גבוהה ללא יצירת עומס על הרשת.

מצלמות PTZ בעלות טווח דינמי רחב

מצלמות אבטחה PTZ החדשות מתאפיינות בטווח דינמי רחב (120dB) לצילום תמונות עם פרטים שאחרת לא היו נראים עקב תנאי תאורה גרועים. חיישן המצלמה יוצר שתי תמונות, אחת עם חשיפה ארוכה ושנייה עם חשיפה קצרה, כך שהתמונות הטובות ביותר של האזורים הבהירים והחשוכים ביותר של הסצנה משתלבים לקבלת תמונה ברורה יותר בתנאים קיצוניים.

טכנולוגיית Starlight

יצירת תמונות ברורות במקומות חשוכים יכולה להוות אתגר עבור מצלמות אבטחה. כדי להתמודד עם אתגרים אלה, הסדרות החדשות של מצלמות 2MP PTZ, Pro ו- Ultra מציעות טכנולוגיית Starlight. בהיותה מאופיינת בחיישן בעל ביצועים גבוהים ואלגוריתם מיוחד של Dahua לצילום תמונות בסביבות עם תאורה חלשה וללא תאורה כלל, טכנולוגיית Starlight מספקת תמונות צלולות לחלוטין באזורים חשוכים. בנוסף, המצלמות 30x 59230UNI, 49225TNI ו- 6AE240VNI (40x) מתאפיינות בתאורה תת-אדומה, מה שהופך אותן למתאימות לשימוש באזורים בעלי תאורה חלשה.

כמו כן, כל המצלמות מיוצרות בהתאם לתקן ONVIF, מה שהופך אותן למתאימות למערכות אבטחת מידע רבות.

קרא עוד

3.6/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ