התקנת מצלמות אבטחה בבתי ספר

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

התקנת מצלמות אבטחה בבתי ספר

חובה התקנת מצלמות אבטחה בבתי ספר!

בית ספר הוא מקום בו שוהים מדי יום רבבות תלמידים, ומתרחשים בו הרבה מאוד דברים החל מקטטות ועד תאונות ולכן זה מקום שלרוב מותקנות בו מצלמות אבטחה.

מעבר לכך נוכחות של מצלמות אבטחה צריכה לשמש כהרתעה עבור זרים או גורמים פליליים המבקשים לחדור לבית הספר, הן לאור יום והן כפריצה כאשר הוא סגור.

כבר קרו הרבה מאוד מקרים שנפרצו בתי ספר ונגנב מהם ציוד ובעיקר מחשבים, בנוסף לכל אלה יש גם הרבה מאוד מקרי ונדאליזם בבתי ספר ולכן נוכחות של מצלמות במקומות מסוימים חשובה מאוד.

גם התלמידים עצמם אמורים לחוש מוגנים בתוך בית הספר, חלילה מפעולות איבה ולכן אומנם היום מוצב שומר מאבטח בכל כניסה לבית ספר אבל עדיין יש מצלמות שיכולות לשמש הן להרתעה והן כראייה במקרים פליליים ועוד.

התקנת מצלמות אבטחה בבתי ספר קיימת ברוב בתי הספר בארץ ומוסדות חינוך אחרים.

מצלמות אבטחה בבתי ספר מעניקות הגנה וביטחון ?

מן הראוי ראשית לומר כי אין חוק המחייב התקנת מצלמות אבטחה בבתי ספר, אבל יש המלצות וחוזרי מנכ"ל המפרטים את ההשלכות של התקנתן.

חוזרי משרד החינוך נועדו להנחות את בתי הספר על האופן בו יוכנסו מצלמות לבתי הספר, על אופן השימוש שייעשה בהן, הפעילות החינוכית שתתלווה אליהן ועוד.

משרד החינוך אגב, אינו חושב כי המצלמות לבדן ישפרו את האקלים הבית-ספרי וימנעו אלימות ויש גם תוכניות לימוד בנושא זה.

הצבתן של המצלמות, נועדה בעיקר להגן על התלמידים ועל ביטחונם ובתי הספר שמתקינים מצלמות מחויבים גם בהטמעה של תוכניות למניעת אלימות.

יש גם גורמים רבים מחוץ למערכת המדברים בגנות המצלמות ככלי הפוגע בפרטיות ולכן יש לשקול את השימוש הנכון בו.

אבל מעבר לזה, הורים דווקא דוגלים בהתקנת מצלמות למקרה חלילה של פגיעה או תאונה המתרחשת בין כותלי בית הספר כאשר הצילום הזה עשוי להפוך לראייה משמעותית במסגרת הליך תביעה משפטי.

יתרונות התקנת מצלמות אבטחה במוסדות חינוך!

מצלמות אבטחה בבתי ספר מעניקה סביבה מוגנת ובטוחה עבור התלמידים, והיא מספקת פתרון מצוין ככלי בקרה ופיקוח על התלמידים ומעניקה למנהל את היכולת לחזות במתרחש בבית הספר גם אם הוא ספון בחדרו בשל תפקידו משום שמסך המצלמות ממוקם בדרך כלל בחדרו.

ידוע הוא כי התקנת מצלמות אבטחה בבתי ספר מפחיתה את מקרי האלימות וכיוון שהתלמידים מודעים לקיומה, הם גם משתדלים "לרסן" את התנהגותם שכן כל התנהגות אלימה שלהם תיקלט במצלמות.

הצופים במצלמות האבטחה יכולים לטפל בבעיה של התקהלויות והתגודדות מטרידה ולמנוע קטטות ומריבות עוד לפני שהתרחשו באמצעות צפייה במצלמות.

כאשר כבר התקיימה המריבה או הקטטה, יוכלו לחזות הגורמים האחראיים בבית הספר בצילום ובהקלטה ולהסיק את המסקנות לגבי התנהגות המעורבים והענשת האחראיים למריבה.

מערכת אבטחה בבית ספר מקליטה לפי תנועה, במקרה שתלמיד השאיר דלת פתוחה או דרך השער נכנס אדם זר, הוא ייקלט במצלמות האבטחה ובחדר המנהל, המקום בו יש מסך למצלמות יוכל המנהל לדעת על כך.

קשה לגנוב מול המצלמות!

מצלמות אבטחה מצליחות לספק תמונה על חדירת זרים לבית הספר אם לצורך פריצה, ןואנדליזם או כל התנהגות שלילית אחרת ומשום התיעוד יהיה ניתן לתפסם ולהרשיע אותם.

מדובר גם על פריצה של רכבים ליד בית הספר, בצילומים ממצלמות האבטחה של בית הספר נעזרים גם בעליהם שיכולים להיות מורים של בית הספר, שכנים בעלי עסקים באזור ועוד.

מלבד זרים מחוץ לבתי ספר, יש גם תלמידים הנוהגים לגנוב ציוד או חפצים של תלמידים אחרים, ספרים מהספריה, לקשקש על שולחנות או לחבל בציוד, גם את זה תקלוט המצלמה והם ייענשו.

יש גם בתי ספר עם אוכלוסייה בעייתית הנוהגת להצטייד גם "בכלי נשק" למינהם למרות החוק האוסר הכנסתם לבית הספר כמו אולר, סכין ועוד.

צילום אמצעי הלחימה הללו לפני שנעשה בהם שימוש, עלול למנוע את האסון הבא בין כתלי המוסד ועם המידע והצילום שלהם, הם יוחרמו מיד.

אבל התקנת מצלמות אבטחה בבית הספר חשובה לעין ערוך כדי לעקוב אחר התנהגות התלמידים בתוך בית הספר, כמו גם תאונות המתרחשות מעת לעת ומגיעות לפתחי בית המשפט.

שומר בית הספר עוקב אחר המצלמות ברמה הביטחונית כדי לזהות זרים חשודים או חלילה חפצים חשודים שהונחו בקרבת בית הספר, כך ההורים רגועים כי הם יודעים שילדיהם נשמרים.

מה זה מצלמות אנדי ונדאל?

ידוע הוא שתלמידים משתוללים בבית הספר, וזו אגב אחת הסיבות של התקנת מצלמות אבטחה בבתי ספר, אבל השאלה הנשאלת היא מהן המצלמות המומלצות להתקנה במקום שבו יש כל הזמן התנהגות סוערת ודינמית כמו מאות תלמידים שרצים, משתוללים ולעתים גם חוטפים התקפי זעם.

המצלמות המומלצות להתקנה בבתי ספר, הן מצלמות המכונות אנטי ונדל שזה קיצור של המילה ואנדיליזם.

מצלמות בבית ספר חייבות להיות מאו עמידות מפני כל מזג אויר או פגיעה הן במבנה הפנימי והן החיצוני שלהן.

הן חייבות להיות כאלה שגם אם ינסו לזרוק עליהם אבנים, העדשה תישאר שלמה ובלתי חדירה, והיא צריכה להיות עשויה מחומר מיוחד אשר דוחה כל חומר.

את העדשות הללו אפשר לנקות עם ספריי ועדיין הצילום לא ייפגע ויישאר כפי שהוא.

* מאמר זה אינו מהוות תחליף ליעוץ מקצועי.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ