התקנת מערכות אזעקה לבית ולעסק

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

התקנת מערכות אזעקה לעסק לבית

מחפש מערכות אזעקה מקצועיות?

צור קשר עוד היום עם המומחים למערכות אזעקה ומתח נמוך. המומחים ישמחו לספק לך ייעוץ מקצועי בנוגע להתקנה או שדרוג מערך האבטחה שלך.

מיתוסים ועובדות על התקנת מערכות אזעקה ביתיות

מערכות אזעקה לבית נוטות לעורר מיתוסים רבים, ביניהם ההנחה שהאזעקה היא מותרה מיותרת עבור בתים רבים. עם זאת, מומלץ להכיר בכמה עובדות ומיתוסים שקשורים למערכות האבטחה הביתיות, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת בנושא אבטחת הבית. רבים סבורים שאזעקות ביתיות הם לעשירים בלבד, ושבתים לא הופכים למוגנים ובטוחים יותר עם מערכות אזעקה או בלי.

כמו כן, רבים טועים לחשוב שהתקנת מערכות אזעקה ביתיות דורשות חיווט בכל הבית ושהן לא שוות את המחיר. מיתוס נוסף הוא שמערכות אזעקה לא משרתות אותנו נאמנה בסביבה עם חיות מחמד, ושהמערכת הופכת למטרד יותר מכלי אפקטיבי.

מערכות אזעקה לבית כולל מסך מגע וכלאי תנועה

מיתוס 1: מערכות אזעקה ביתיות הן לעשירים בלבד

לפני זמן לא רב במיוחד, המיתוס שרק עשירים יכולים להרשות לעצמם התקנת מערכות אזעקה ביתיות היה למעשה עובדה. מערכות אזעקה היו יקרות ואופי ההתקנה נטה להיות מסורבל ויקר. שירותי הניטור היו יקרים ונדרשו קווי טלפון ייעודיים לקישוריות המערכת.

הביקוש ההולך וגדל של עסקים ובעלי בתים כאחד, בשילוב תחרותיות בין יצרניות מערכות אזעקה רבות, הביאו לשיפורים טכנולוגים והתייעלות שדחקו את מחיר המערכות כלפי מטה, מה שהוביל ליותר צמיחה ונגישות. כיום, מערכות אזעקה רבות הן אלחוטיות או היברידיות – משמע שילוב בין רכיבים אלחוטיים לרכיבים קווים.

דו"ח שוק מערכות אזעקה גלובלי – מגמות ותחזיות 2016 – 2020

על פי דו"ח מחקר חדש שנקרא "פתרונות אבטחה ביתיות לפי מוצרים (מנעולים אלקטרוניים, חיישנים, מצלמות אבטחה), פתרונות (אזעקת פולשים, אינטרקום, בקרת גישה, הגנה מאש, אבטחה משולבת, מצלמות במעגל סגור, ועוד), סוגי בתים וגיאוגרפיה – תחזית גלובלית לשנת 2020", השוק העולמי צפוי להגיע לשווי של $47,542.52 מיליון עד 2020.

מיתוס 2: מערכות אזעקה ביתיות לא תורמות לאבטחת הבית

ההנחה שמערכות אזעקה ביתיות לא תורמות לאבטחת הבית הופרכה על ידי פושעים מורשעים שנלכדו הודות למערכות הללו. פושעים רבים מודים שהם בוחרים לפרוץ לבתים ללא מערכת אבטחה מותקנת, והסיבה ברורה לחלוטין – היכולת לחדור ולצאת מהבית מבלי לעורר מהומה ומתחת לרדאר מנגנוני האכיפה, כמו חברות אבטחה או כוחות המשטרה. אפילו מערכת אבטחה בסיסית מספקת רמת הגנה מסוימת מפני פריצות. גנבים בדרך כלל פוסחים על בתים עם שלטים שמצביעים על מערכת הגנה מותקנת בבית.

רבים נוטים להשוות את בחירת הפורץ לבחירתו של רוצח סדרתי – אילו היה צריך הרוצח לבחור בין 2 בתים, כשבכניסה לבית אחד יש שלט עליו כתוב "כאן לא קוראים למשטרה" עם תמונה של אקדח, לבית שני ללא שלט, באיזה בית היה בוחר הרוצח לדעתכם?

מיתוס 3: התקנת מערכות אזעקה ביתיות לא שווה את המחיר

אנשים נוטים לתהות אם הוספת מערכות אזעקה לבתיהם היא השקעה טובה או לא. מעטים אפילו טוענים שמערכת אבטחה בבית היא, תאמינו או לא, "בזבוז של כסף" (!?). במבט שטחי לגמרי על הטיעון, אפשר להבין מהיכן הוא מגיע – בהחלט יכול להיות שתאבטחו את הבית והאזעקה לעולם לא תופעל.

מנגד, יתכן ששבוע אחרי התקנת המערכת פורץ נסה לחדור לביתכם בהעדרותכם – לא רק שאתם עלולים להפסיד אלפי שקלים בשווי ציוד וחפצים, לפורצים יהיו הפרטים שלכם ובמובן מסוים "תסומנו" בפינקס השחור שלהם לפריצות עתידיות – מה שבדרך כלל גורם ללא מעט לחץ. בעזרת מערכות אזעקה ביתיות, תעניקו הגנה של 24/7 על ביתכם, משפחתכם ובעיקר, שקט נפשי.

ההשוואה הטובה ביותר של מערכת אזעקה בבית היא אקדח – 'עדיף שיהיה לך ולא תצטרך אותו, מאשר שתצטרך אותו ולא יהיה לך'.

מיתוס 4: מערכות אזעקה ביתיות לא משתלבות טוב בבתים עם חיות מחמד

זה נכון שגלאי תנועה ישנים נטו להיות רגישים במיוחד במידה וחיית המחמד הייתה עוברת מולם ומפעילה את האזעקה – הגלאים השתמשו בטכנולוגיה שהפעילה את המערכת עם כל סוג של תנועה, כך שהמיתוס של היום, היה עובדה בעבר. אזעקות השווא הרבות לעיתים גרמו לאנשים לנטרל את המערכת לחלוטין או כליאת חיית המחמד באזור ספציפי בו אין גלאים, או במקרה של בתים עם חצרות ומרפסות, הוצאות חיות המחמד לחלוטין מבית – למרות שגם במקרה הזה, מערכות אזעקה שכללו גלאי תנועה חיצוניים הופעלו באופן די שגרתי.

לעומת העבר, גלאי התנועה המתקדמים של ימינו מאפשרים כיול להתעלמות מסוגי תנועה מסוימים ונפחים שונים, מה שמאפשר למנגנון אבטחה אפקטיבי בהרבה, בלי שתצא מדעתך.

גלאי תנועה לדוגמה הוא TOWER-20AM

TOWER_20 גלאי תנועה למערכות אזעקה ביתיות

גלאי מראה אינפרא-אדום פסיבי (PIR) אלחוטי לגילוי תנועה PowerG המיועד לשטח פתוח, כולל טכנולוגיית אנטי-מסקינג ובעל תו תקן בינלאומי.

TOWER-20AM PG2, גלאי מראה אינפרא-אדום פסיבי אלחוטי חדשני המיועד לתנאי חוץ, מספק מענה מקיף לצרכי הביטחון של בעלי בתים ועסקים על ידי גילוי ניסיונות פריצות באופן מדויק עם מינימום התרעות שווא.

גלאי TOWER-20AM PG2 מצויד במספר טכנולוגיות חדשניות להתגברות על האתגרים השוררים בתנאי שטח פתוח, כגון גשם, קרינת שמש ישירה, בעלי חיים שעשויים להפעיל את האזעקה, שינויים בעוצמת האור ועוד. טכנולוגיית ה- ™Octa-Quad המהפכנית של חברת 'ויסוניק' עושה שימוש בשמונה גלאי אינפרא-אדום פסיביים, כשכל אחד מהם משמש למעשה כגלאי Quad. הטכנולוגיה מאפשרת לגלאי לקבוע באופן מדויק ואמין האם ההתרעה מוצדקת. גוף חסין בשילוב עם הגנה נגד מיסוך (אנטי-מסקינג) הרשומה כפטנט מספקים הגנה טובה במיוחד מפני ונדליזם ומיסוך.

גלאי החוץ TOWER-20AM PG2 בשילוב עם מערכת PowerMaster – מערכת ההגנה הביתית המתקדמת של ויסוניק – מספקים פתרון שלם להגנה מלאה על הבית מבפנים ומבחוץ.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ