מצלמות אבטחה IP עמידות במים

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה GW-IP

מצלמות אבטחה IP עמידות במים © אלסק מערכות

שיווק והתקנה מקצועית של מצלמות אבטחה צינור לבית ולעסק

דירוג IP

עם כל האותיות והמספרים השונים, במבט ראשון, המינוח של מצלמות האבטחה יכול להיות מבלבל. תחום אחד אשר לעתים קרובות נוטה לבלבל קשור למצלמת רשת IP ודירוג IP. ה- IP במצלמת רשת IP מציין את פרוטוקול האינטרנט. מצלמת רשת או IP (פרוטוקול אינטרנט), היא סוג של מצלמת וידאו דיגיטלית שבדך כלל משמשת לצרכי אבטחה.

מצלמת רשת IP מאוד שונה ממקבילתה האנלוגית, מצלמת מעגל סגור. מצלמת רשת IP יכולה לקבל ולשלוח תצלומים חזותיים (ואת כל הנתונים הקשורים אליהם) באמצעות רשת מחשב או באמצעות האינטרנט. מצלמות אבטחה אשר עמידות בפני מזג האוויר גם מאופיינות בדירוג IP שקשור ליכולתן לעמוד בפני תנאיה החמורים של כל סביבה.

דירוגי IP  (רמת אטימות) עבור כל סוג של מכשיר אלקטרוני הפועל באמצעות חשמל או סוללה מוגדר בברור על ידי תקנים בינלאומיים אשר מפורטים על ידי התקן UL & EN 60529 (BS EN 60529:1992 בבריטניה, IEC 60509:1989 באירופה).

בכדי לא לבלבל אתכם יתר על המידה, בעיקרון הוא פשוט מגדיר את רמות היעילות והאטימות שקיימים בכל תיבה אלקטרונית מפני פלישה של גופים זרים (חלקיקים, אבק, לכלוך, וכו') ובמיוחד רטיבות. במהותו, דירוג IP יקבע את מידת טיב העמידות של מצלמת האבטחה שלכם בפני תנאי מזג האוויר השונים.

מצלמות אבטחה עמידות בפני מזג האוויר עם דירוג IP65

עבור מצלמות אבטחה עמידות בפני תנאי מזג האוויר, תיבה עם דירוג IP65 מדורגת כאטומה מאוד מפני אבק ומוגנת מפני נוזלים ומים אשר נוצרים על ידי זרבובית לחץ. מצלמות אבטחה עמידות בפני מזג האוויר עם תיבות IP66 – מדורגות כמאוד אטומות מפני אבק ומוגנות מפני זרמי מים עוצמתיים וחזקים.

מצלמות אבטחה עמידות בפני מזג האוויר עם תיבות בעלות דירוג IP67, מדורגות כאטומות לחלוטין מפני אבק ומוגנות מפני טבילה בתוך מים עד עומק מסוים.

4/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ