מצלמות אבטחה חכמה

מצלמות אבטחה חכמה

מצלמות אבטחה חכמה

יש היום מגוון עצום ורחב של מצלמות אבטחה חכמה עם פונקציות ייחודיות המאפשרות זיהוי פנים יותר מדויק, צילום אינפרה אדום גם בלילה, מצלמה עם חיישני תנועה שמזהה פעילות ליד הבית או העסק ועוד.

אנחנו נמצאים היום בעידן של טכנולוגיות מתקדמות ואלה משתלבים גם במצלמות אשר תפקידן להגן על הבית או העסק שלנו ולגרום לזה שנרגיש מוגנים ובטוחים יותר.

על בית חכם כבר שמעתם, עכשיו זהו עידן המצלמות החכמות שמצליחות גם לספק מידע יותר מדויק וגם להיות מופעלות בכל מיני תנאים, שעד היום מצלמות לא יכלו לפעול ולצלם בבירור, הודות לטכנולוגיות ופטנטים חדשים.

מצלמות אבטחה חכמות מותקנות היום גם בבתים וגם בארגונים וחברות כמו מצלמות עם בקרת כניסה ועוד.

מצלמות עם בקרת כניסה

בבניין, בית פרטי, משרד או מגרש חנייה, חשובה מאוד בקרת כניסה כדי לפקח על הנכנסים והיוצאים, למיין ולמנוע מזרים לא רצויים להיכנס פנימה הם או רכביהם.

הטכנולוגיה של מצלמות אבטחה עם בקרת כניסה מאוד התקדמה עם השנים והיום מדובר באינטרקום אלחוטי עם מצלמות HD אשר מחוברים לטלפון הביתי ואף אינטרקום שיכול להיות מופעל ע"י אפליקציה סלולרית, זהו המוצר הכי מבוקש היום בשוק.

אפשר לשלב את המערכות הללו של בקרת הכניסה כמצלמות אבטחה, מערכות של זיהוי מצבים וזיהוי פנים בכל מקום וגם בבית חכם.

מצלמות שמטרתן למנוע כניסה של זרים או לשמש כהרתעה לפולשים לא רצויים מותקנות היום הן במקומות עבודה והן בבתים ובמוסדות, חנייה ועוד.

האפשרות לתפעל אותן מרחוק הופכת אותן למערכת מצלמות אבטחה חכמה, ממש כמו שבכל בית חכם אפשר להפעיל את כל המכשירים החשמליים מרחוק וכן תריסים, חלונות ועוד.

מצלמות אבטחה חכמות לעקוב אחר המטפלת

אחרי שנוכחנו שלא כל מטפלת בקשיש או תינוק באמת ראויה לתואר מטפלת, אין היום כמעט בית בו מועסקת כזו ללא מצלמות אבטחה חכמה העוקבות ומתעדות כל צעד ושעל שלה.

התחום של מצלמות אבטחה באיכות של 5 פיקסל ומעלה, מתפתח מאוד בשנים האחרונות במקביל לכל ההתפתחויות והשכלולים של המשרד או הבית החכם.

הן פועלות לא רק כדי למנוע גניבות בתוך המקום או מחוצה לו אלא גם מתעדות את כל המתרחש, עוקבות אחר אנשים וכל פעילות אחרת נדרשת.

למצלמות היום יש פתרונות מבוססי סנסורים אלחוטיים שמותקנים בכל מוצר קצה לכל מטרה.

כאשר תצטרכו מצלמות אבטחה מומלץ להיעזר במומחה בתחום, מכיוון שיש המון מוצרים וצריך לקלוע ליעד ולמטרות שאתם רוצים להשיג באמצעותן.

מצלמות עם בינה מלאכותית

למצלמות אבטחה יש תקן בינלאומי וכאשר היא חלילה, מתקלקלת או נשברת קל לקבל אחריות מכל יצרן עולמי של מצלמות אבטחה חכמה.

יש היום שני סוגי מצלמות אבטחה: IP ואנלוגיות. מצלמות IP מספקות יכולות מיוחדות כמו למשל חיבור למרכזיה עסקית, יכולת צפייה מרחוק בסמארטפון או וידיאו, שליטה מרחוק, או באמצעות דפדפן, ניתוח חכם וחיבור לטכנולוגיות של בית או עסק חכם.

אבל אפשר לומר כי החידוש הכי גדול בתחום המצלמות הוא החדרת "בינה מלאכותית"- Artificial Intelligence.

מצלמות עם בינה מלאכותית יכולות לזהות תנועות חדשות לפי פרמטרים מסוימים של חשוד ורגיל, אותם קובעת המצלמה וכן לזהות פנים.

במקביל החלה להשתלב בטכנולוגיה הזו "עוזרת אישית"-   Personal assistance אתה אפשר לדבר מתוך מצלמת האבטחה, בעצם שיחה המנוהלת עם מכונה ממוחשבת על ענן, ולשאול את המבקש להיכנס למקום מסוים למה הוא מגיע ולמי? אלא אם כן יש לו הרשאה להיכנס גם ללא שאלות.

דוגמה אחת למצלמה כזו היא מערכת אלכסה של אמזון המזהה פנים, כאשר בעליה של המצלמה יכול גם להתערב במהלך השיחה הממוחשבת מהטלפון הסלולארי שלו.

מצלמה זו תשלח מידע ואיתותים לענן באמצעות חיבור WIFI והיא יכולה לפעול גם בחיבור לחשמל וגם על סוללות.

זיהוי פנים – מי צריך את זה?

הטכנולוגיה הכי מפותחת היום בכל מה שקשור למערכת מצלמות אבטחה חכמה היא זיהוי פנים, אבל זה לא נעשה רק מול מי שמנסה להיכנס דרך דלת למשרד או לבית אלא שהיא גם אוספת מידע מהסביבה וקולטת ומתעדת את הנוף החיצוני מחוץ למשרד או לבית.

המצלמות יכולות לצלם בזווית צילום מאוד רחבה ולקלוט גם אנשים העוברים בסמוך, גם אם הם רק חולפים ואין להם שום כוונה להתדפק על דלת העסק.

אבל זה בהחלט מסייע לבעלי המקום אם זה מפעל, משרד או בית פרטי, לאסוף מידע על זרים חשודים שבהחלט ייתכן ויבצעו בהמשך פעילות עבריינית ויזוהו במצלמת זיהוי הפנים כמו גם בתמונות הסביבה בהן הן נקלטו.

מומחים לנושא אומרים כי אסור שהמידע הזה יהיה נגיש למתחרים או עבריינים, או לחלופין לחוקרים פרטיים אשר זקוקים לו לצורך אכיפת החוק.

לפיכך חייבים בעלי המצלמות הללו, להימנע מתביעות בבתי משפט ולבדוק מה אומר החוק לגבי צילומים מסוג זה והאם הם יכולים להשתמש בזה ולהתקין מערכות סייבר ומערכות להגנה על הפרטיות.

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ