סקירת מצלמת אבטחה DS-2CD2432F-IW מבית Hikvision

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה DS-2CD2432F-IW Hikvision

סקירת מצלמת אבטחה DS-2CD2432F-IW מבית Hikvision

Hikvision היא שם גדול בתעשיית מצלמות IP, בעודה מציעה מגוון רחב של מצלמות שמכסות את כל הספקטרום, החל ממצלמות קטנות לשימוש ביתי וכלה בדגמי מצלמות מקצועיות ברזולוציה גבוהה לשימוש מסחרי.

תכונות המצלמה

ה- DS-2CD2432F-IW היא מצלמה קומפקטית ולא יקרה שמתאימה לשימוש ביתי, עם מערך תכונות מרשים. חיישן של 3 מגה פיקסל מציע רזולוציה גבוהה יותר מזו של מוצרים מתחרים רבים מיצרנים אחרים (Hikvision עצמה גם מייצרת דגם DS-2CD2412F-IW עם רזולוציה נמוכה יותר של 1.2 מגה פיקסל, אך ההבדל במחיר אינו גדול, לכן אנחנו ממליצים לבחור בדגם של 3 מגה פיקסל). היא מאופיינת בקישוריות Wi-Fi ו- Ethernet, וניתן להפעילה על ידי PoE (Power-over-Ethernet) או על ידי ספק כוח של 12V, מה שמאפשר להתקינה בקלות בכל סביבת רשת. הרגישות של 0.07 לוקס בשילוב עם תאורה תת-אדומה מובנית, מאפשרות לה לתפקד היטב בתנאי תאורה נמוכה, ויש לה מיקרופון ורמקול מובנים לאודיו דו כיווני.

איכות גוף המצלמה

גוף המצלמה עצמה בנוי כולו מפלסטיק, אך היא בנויה היטב ומרגישה קשיחה למגע. סוגר ההרכבה עשוי בחלקו ממתכת ובאופן מפתיע הוא עמיד בהינתן גודלו הקטן והמראה הפלסטי.

התקנה

המצלמה מוגדרת מראש כך שתקבל כתובת IP באופן אוטומטי מהנתב שלכם דרך DHCP, לכן ההתקנה הינה קלה (פרטים מלאים ניתן למצוא בכתבה שלנו על מצלמות רשתת).

ממשק האינטרנט של המצלמה ברור וקל לשימוש, ובאופן כללי עובד היטב בדפדפני האינטרנט של Mac.

איכות תמונה

בתנאי תאורה טובה, חיישן התמונה של 3 מגה פיקסל מפיק תמונות מפורטות עם טווח דינמי טוב, ועדשת ה- 4 מ"מ מספקת זווית צפייה רחבה, אם כי ישנה מידה מסוימת של "עיוות חבית" שהוא טיפוסי למדי לעדשות עם זווית צפייה רחבה.

למצלמה יש מיקוד קבוע וצמצם קבוע; באופן כללי, ניתן להשיג איכות תמונה טובה מעדשות עם מיקוד אוטומטי ו/או צמצם אוטומטי (עם זאת, בנקודת המחיר של המצלמה הזאת, זה נדיר למדי למצוא תכונות כאלה). בכל אופן, העדשה כן מספקת תמונות חדות באופן מרשים.

בתאורה נמוכה ניתן להבחין ברעש בתמונות, אך לא רעש מוגזם, ומתחת לרף מסוים נורית LED תת אדומה מובנית מתחילה להיכנס לפעולה, ומספקת כמות תאורה טובה. התמונות בתאורה תת אדומה הן חדות בצורה מפתיעה, דבר אשר אינו רגיל עבור מצלמה בנקודת המחיר הזאת.

המצלמה פועלת במצב של 16:9 ו- 2 מגה פיקסל (1920×1080) או במצב של 3:2 ו- 3 מגה פיקסל (2048×1536); האחרון נחתך בצדדים. אנחנו יכולים להמליץ להפעיל אותה במצב של 3 מגה פיקסל מאחר שהיא מספקת פרטים רבים יותר בתמונה, למרות החיתוך הקל.

סיכום

המצלמה הזאת מהווה בחירה טובה לשימוש למטרות כלליות בבית או בעסק. מערך התכונות המקיף ואיכות התמונה המרשימה, בשילוב עם המחיר הסביר שלה, גורמים לה להתבלט בין המתחרים שלה.

יתרונות המצלמה:

  • רזולוציה ואיכות תמונה טובות
  • מערך תכונות מקיף
  • לא יקרה
  • קלה להתקנה ולהגדרה

חסרונות:

עדשה בסיסית עם צמצם קבוע ומיקוד קבוע, עם "עיוות חבית" ניכר.

להצעות מחיר וייעוץ ללא תשלום, פנו אל המומחים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ