מערכת מצלמות אבטחה אנלוגית HD לעומת מצלמת IP

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכת מצלמות HD אנלוגית מצלמות IP

מערכת מצלמות אבטחה אנלוגית HD לעומת מצלמת IP

מצלמות IP (אשר בדרך כלל מכונות מצלמות רשת, או מצלמות מגה פיקסל) מאופיינות בשרת וידאו מוטמע שממיר תצלומים לפורמט דיגיטלי בתוך המצלמה. בגלל שמצלמות IP מכילות בתוכן מכשירים מובנים ולא צריכות להפיק אות דיגיטלי, הן מסוגלות לצלם ברזולוציות הרבה יותר גבוהות בהשוואה למצלמות אנלוגיות מסורתיות.

מצלמות אבטחה IP מתחברות לרשת המקומית באמצעות כבל Ethernet יחיד, אשר מעביר חשמל, וידאו ונתונים אל המצלמה ומחוצה לה. בנוסף, למצלמות IP יש כתובת IP ייחודית, וניתן לקבל אליהן גישה הישר דרך הרשת – מה שמספק גישה מרחוק וגמישות רבה.

ללא ספק, היתרונות העיקריים של מצלמות אבטחה IP הם רזולוציה ואיכות תמונה – מה שמאפשר למשתמשים לצלם פרטים לשימוש בבתי משפט, ולהגדיל באופן דיגיטלי כל תמונה מבלי לאבד צלילות. זה מביא לזיהוי יעיל יותר, ומספק דיוק רב יותר לצורך ניתוח אוטומטי, אזעקות והתרעות.

פתרונות ה- IP הנפוצים ביותר נעים מ- 1.3 מגה פיקסל (1280 x 1024 פיקסלים) עד 5.0 מגה פיקסל (2592 x 1944 פיקסלים), ומספר יצרנים מציעים מצלמות IP שמספקות רזולוציה הגבוהה מ- 20 מגה פיקסל. עם זאת, הרזולוציה וקצב הפריימים המצולמים עבור יישום מסוים, בדרך כלל מוגבלים מבחינת אחסון ורוחב פס, ודגמים בעלי רזולוציה גבוהה יותר עשויים להיות יקרים.

פתרונות של מערכות מצלמות IP חוו עלייה משמעותית בפופולריות בשל היכולת לצלם וידאו מגה פיקסל ברזולוציה גבוהה יותר, גידול כולל בקבלה והבנה של טכנולוגיות המבוססות על IP, פישוט וגידול בתאימות של טכנולוגיית IP לצרכי אבטחה, והפחתת עלויות עקב גידול בביקוש (ונפח הייצור).

מערכת מצלמות HD אנלוגית מצלמות IP

יתרונות של IP

  • רזולוציה גבוהה יותר בהשוואה לפתרונות אנלוגיים מסורתיים.
  • מעבירה חשמל, וידאו ונתונים בעזרת כבל Ethernet בודד.
  • מצלמת IP יכולה לפעול כמכשיר רשת עצמאי המסוגל לתפקד ללא מקלט וידאו על גבי כבל רשת.

מגבלות של IP

  • דורשת תשתית רשת מורכבת.
  • מציעה מרחק שידור מוגבל.
  • בדרך כלל חווה השהיית וידאו.
  • תופסת רוחב פס ניכר ברשת.
  • יכולה להיות מאוד יקרה בהשוואה למערכת אנלוגית מסורתית ומערכת אנלוגית HD.

יתרונות של מערכת אנלוגית HD

מערכות אנלוגיות באיכות גבוהה (HD) יכולות לספק וידאו באיכות של עד 1080p HD – מה שנותן מענה לבעיה העיקרית של מערכות אנלוגיות מסורתיות. מצלמות 1080p (או 2.1 מגה פיקסל) מצלמות ברזולוציה הגבוהה פי 4 ויותר מזו של המצלמות האנלוגיות העוצמתיות ביותר – מה שמאפשר למשתמשים להגדיל ביעילות את התמונה עד הפרטים הדרושים עבור מרבית צרכי האבטחה.

בנוסף, מערכות אנלוגיות HD יכולות לשדר וידאו על גבי כבל קואקסיאלי סטנדרטי (חדש או קיים) – מה שמפחית באופן משמעותי את הזמן, העלות והמורכבות הקשורים לפתרונות IP דומים. מצלמות HD יכולות לשדר וידאו למרחק של עד 487 מטרים – במרחק הגבוה פי 5 מזה של מערכת IP, ולשדר ללא כל השהייה – בעיה מאוד נפוצה במרבית התקני IP.

מערכות אנלוגיות HD הן פשוטות להתקנה ולתחזוקה כמו מערכות אנלוגיות מסורתיות – אינן דורשות ציוד רשת וידע שדרוש עבור מערכות IP. ובגלל שמערכות אנלוגיות HD אינן פועלות על גבי כבל רשת, הן לא מפריעות לפעילויות אחרות הקשורות לרשת ולא תופסות פס רוחב יקר ערך הנדרש עבור מכשירים אחרים.

אין היתרים או עמלות חוזרות הקשורות לפתרונות אנלוגיים HD, וכל הערוצים זמינים מיד – עבור חיי המוצר שלכם. פתרונות IP דומים בדרך כלל דורשים רכישה של היתר עבור כל ערוץ שבו נעשה שימוש, ועמלה שנתית לצורך שמירת הרישיון בתוקף. זהו שיקול חשוב הן מנקודת מבט של מורכבות ניהולית והן מבחינת העלות הכוללת של הבעלות על המוצר.

וחשוב מכך, טכנולוגיית HD הפכה ליותר נגישה. עם ביקוש גדל לוידאו בהבחנה גבוהה והופעתה האחרונה של טכנולוגיה משתלמת מבחינת עלות-תועלת, מחיר השוק של פתרונות אנלוגיים HD ירד באופן משמעותי – כמעט לרמה של האנלוגי. כיום ציוד אנלוגי בהבחנה גבוהה זמין בפחות ממחצית ממחירו של פתרון IP בר השוואה.

טכנולוגיה IP HD-CVI AHD HD-SDI HD-TVI
רזולוציה מקסימלית דגמים זמינים

5.0 מגה פיקסל * 2592 x 1944 פיקסלים*

+20 מגה פיקסל

1080p

1920 x 1080 פיקסלים

1080p*

1920 x 1080 פיקסלים * צפויים

לסוף שנת 2014

1080p

1920 x 1080 פיקסלים

1080p

1920 x 1080 פיקסלים

איכות שידור וידאו איכות תמונה טובה ביותר, תמונות חדות יותר ברזולוציות גבוהות

צבעים נאמנים למציאות

איכות טובה מאוד באור יום

התמונות לא כה חדות בתנאי תאורה נמוכה

תמונות טובות,

פחות חדות,

הצבעים פחות מדויקים

תמונות מאוד טובות וחדות עד 1080p

צבעים נאמנים למציאות

תמונות מאוד טובות וחדות עד 1080p

צבעים נאמנים למציאות

מרחק שידור כבל קואקסיאלי (RG59) דרוש ממיר מדיה 487 מ'  (720p)

396 מ'  (1080p)

487 מ' 150 מ' 487 מ'
כבל שזור (CAT5) 100 מ' 198 מ' 150 מ' 106 מ' (דרוש ממיר דיגיטלי) 213 מ'
תאימות כניסת DVR אנלוגי לא זמין כל מצלמה אנלוגית, ערוצים מוגבלים, תצורות מוגבלות כל מצלמה אנלוגית , ערוצים מוגבלים, תצורות מוגבלות דגמים מוגבלים, ערוצים מוגבלים, תצורות מוגבלות כל מצלמה אנלוגית , בערוץ אחד, בכל תצורה
אנלוגי HD לא זמין מצלמות הממותגות כ- HD-CVI, בכל ערוץ, בכל תצורה מצלמות הממותגות כ- AHD, בכל ערוץ, בכל תצורה מצלמות HD-SDI נבחרות, בכל ערוץ, בכל תצורה כל מצלמת HD-TVI,  בכל ערוץ, בכל תצורה
IP מצלמות IP נתמכות,  בכל ערוץ, בכל תצורה מצלמות IP נתמכות, בערוצים נבחרים, בתצורות נבחרות לא זמין לא זמין מצלמות IP נתמכות, בשני ערוצים, בכל תצורה
אפשרויות DVR  היברידי דגמים נבחרים מציעים יכולות היברידיות הגדרת תצורה מוגבלת הגדרת תצורה מוגבלת הגדרת תצורה מוגבלת כן, הגדרת תצורה בלתי מוגבלת
תאימות פורמט תקן פתוח, יצרנים רבים, תאימות צולבת מוגבלת למותגים דומים או ONVIF טכנולוגיה קניינית, מיוצרת על ידי יצרן אחד בלבד,  Dahua – מחוץ לסין. הבעיה היא אפשרויות אספקה מוגבלות, אפשרויות טכנולוגיות מוגבלות, והעדר מחירים מתחרים תקן פתוח, יצרנים מוגבלים תקן פתוח, יצרנים רבים – כיום ישנה יציאה מהשוק כאשר פורמטים של HD עוקפים את ה- SDI תקן פתוח, למעלה מ- 100 יצרנים השיקו או נמצאים בשלבי פיתוח של פתרונות המשתמשים בטכנולוגיית TVI

ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה איכותיות בבית או בעסק, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ