מצלמות אבטחה IP

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה IP למערכת אבטחה

מצלמות אבטחה IP – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

מהי מצלמת אבטחה IP?

מצלמת IP) internet protocol camera) הינה מצלמה אשר מעבירה אותות וידאו באופן דיגיטלי, ושימושה העיקרי הוא לצורך ניטור, פיקוח, מעקב והקלטה\תיעוד המתרחש באתר\בית\עסק כזה או אחר.

בשונה ממצלמות במעגל סגור (cctv camera), מצלמת ip, או "מצלמת רשת", מתחברת לרשת האינטרנט וממילא מאפשרת גישה אליה דרך הרשת באופן מרוחק או מקומי.

בתעשיית האבטחה האלקטרונית קיימים שני סוגים עיקריים של מצלמות אבטחה IP:

  1. מצלמה לא עצמאית\לא מבוזרת (decentralized camera) – מצלמה מסוג זה דורשת חיבור למכשיר הקלטה NVR לצורך הקלטת ואחסון הוידאו בפועל, כמו גם ניהול המצלמה לכשעצמו מתבצע דרך מערכת ההקלטה (NVR).
  2. מצלמה עצמאית \מבוזרת (centralized camera) – מצלמה שאינה דורשת חיבור למערכת הקלטה NVR אשר מסוגלת להעביר ולאחסן את הקלטות הוידאו על גבי מדיות שונות כמו; microSD מובנה במצלמה, שרתי NAS כאלו ואחרים, שרתים ועוד. בסוג מצלמות זה נכללות גם מצלמות הרשת הפשוטות לשימוש אישי שנקראות לרוב WEBCAM.

עוד על ההבדלים בין מצלמות מבוזרות ללא מבוזרות, בכתבה הבאה (אנגלית) – לחץ כאן.

קיימים שני פרוטוקולים עיקריים להעברת וידאו במצלמות אבטחה IP:

  1. ONVIF
  2. PSIA

הנפוץ ביותר הוא ONVIF.

מצלמות אבטחה IP קיימות ברובן בתצורות המוכרות, כמו; מצלמת צינור, מצלמת כיפה, מצלמת רשת WEBCAM, מצלמת 'עין הדג' (fisheye' ip camera'), מצלמה תקרתית –פנורמית ועוד.

בנוסף, קיימות מצלמות נסתרות כאלו ואחרות המוסוות במגוון ענק של צורות כמו שעוני קיר, ספרים, עציצים, מכשירים אלקטרוניים שונים, כסאות, שולחנות ועוד.


 

מצלמות IP למערכות אבטחה


למצלמות הרשת \ IP  יתרונות רבים

  1. תשתית פשוטה ביותר הדורשת כבל רשת אחד בלבד! הכבל מעביר את כל הנדרש לרבות מתח (POE), וידאו, שמע דו כיווני (מקרופון+שמע), ואפילו הזזת המצלמה (PTZ, EPTZ)
  2. אפשרות למצלמת IP  אלחוטית אשר מעבירה את כל הנ"ל באמצעות פרוטוקול תקשורת WIFI!
  3. אבטחת נתונים וגישה גבוהים ביותר אשר מתבצעת על גבי פרוטוקולי אבטחה ידועים.
  4. גישה מרחוק באופן מיידי ומהיר מכל מקום ובכל זמן.
  5. פתרון תקלות מהיר ביותר! בעיקר מאחר ומדובר בתשתית פשוטה ולא מורכבת.

איך זה עובד בפועל?

מצלמת רשת \ IP  הינה התקן רשתי לכל דבר, כלומר מרגע הזנת המצלמה במתח חשמלי וחיבור תקין שלה לרשת (ע"י כבל רשת CAT5, CAT6) זו מקבלת כתובת רשת באופן אוטומטי (DHCP) או לחילופין ניתן להגדיר לה בממשק הניהולי שלה כתובת IP סטטית, קבועה לפי דרישתנו.

לאחר שהמצלמה קיבלה כתובת IP, בין אם מדובר במצלמה מבוזרת או לא, נוכל לתקשר עם המצלמה ולצפות בה, וכמו כן להיכנס לממשק הניהולי על מנת להגדיר את התכונות והאפשרויות השונות כמו; קצב FPS, איכות MP, רגישות, תאורה, ראיית לילה, שמע ועוד.

בהמשך, יש לבצע הגדרות רשתיות בהתאם במצלמה ובראוטר ולאפשר גישה מרחוק למצלמות או למערכת ההקלטה (NVR).

צפייה מרחוק בלחיצה!

לאחר הגדרות נכונות, ובהנחה שהרשת אליה מחוברת המצלמה\מצלמות\מערכת הקלטה, נוכל לגשת לאלו באופן מרוחק, מכל מקום בעולם ובכל זמן.

המצלמות השונות, כמו גם מערכות ההקלטה, מציעות כמה דרכים עיקריות דרכן ניתן להתחבר אליהן:

  1. אפליקציה לסמארטפון – מורידים את האפליקצייה הייעודית ומגדירים בה את החשבון עם הפרטים המדוייקים ולאחר מכן בלחיצה פשוטה ומהירה על התחברות נוכל לראות את המצלמות ולבצע פעולות שונות אותן מאפשרת האפליקציה.
  2. דפדפן אינטרנט – גישה מהירה דרך דפדפני האינטרנט השונים (google chrome, firefox, opera), דרכם נוכל לראות את המצלמות, לצפות באירועים המוקלטים ולבצע עוד פעולות שונות ומגוונות.
  3. תוכנת ניהול וידאו (VMS) – תוכנת מחשב ייעודית אשר קיימת לחלק מהמצלמות, בה יש ממשק מקצועי וגדול המאפשר התחברות מהירה וביצוע כל הפעולות הנ"ל. ברוב המקרים כשמדובר במצלמות איכותיות, כך בהתאם הממשק של תוכנת ניהול הוידאו שלהן יהיה מקצועי ומהודר ובו ניתן לשלוט בכל אפשרויות המצלמה\מערכת ההקלטה.

האח הגדול…

אז אם הבנתם נכון, מאותו הרגע בו אתם יכולים לשבת בניחותא ולצפות במצלמות שלכם מכל מקום בעולם בלחיצה פשוטה, אתם האח הגדול!

כעת תוכלו לנטר, לפקח, להקליט, לצלם, את כל המתרחש בבית\עסק\ארגון שלכם ולהיות בראש שקט – הכל מתועד;

"עין רואה ואוזן שומעת…"

ליעוץ, הצעות מחיר ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה בבית או בעסק, פנו אל המקצוענים באינדקס אלסק מערכות אבטחה.

מצלמות אבטחה IP – שאלות ותשובות

כמה עולות מצלמות אבטחה?

התשובה כמובן תלויה בהמון משתנים כמו איכות המצלמות, היצרן, כמות, אופן התקנה רצוי ועוד. באתר אלסק ניתן למצוא סטים של מצלמות אבטחה החל מ- 2490 שח בלבד. הסט כולל 4 מצלמות אינפרא 5 מגה פיקסלים, DVR מערכת הקלטה 8 ערוצים ברמה FULL-HD היברידית 5 מגה פיקסל, חווט ועבודה והדרכה ללקוח, אפליקציה איכותית לצפייה במצלמות מרחוק.

האם מומלץ לקנות מצלמות IP אלחוטיות?

כמו בכל מוצר, למצלמות אלחוטיות יתרונות וחסרונות משלהן. קשה לספק תשובה חד משמעית לשאלה זו אם אין לנו פרמטרים חיוניים כמו היצרן, מקום ההתקנה הרצוי ועוד. כפי שאנו ממליצים תמיד, אם אינכם מיומנים בתחום ורוצים בטחון ושקט נפשי, פנו למתקין מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה מקצועי.

איך למקם את המצלמות?

מיקום מצלמות האבטחה הינו הפרמטר החשוב ביותר, ולרוב, הוא שיקבע אם ההתקנה בוצעה בצורה האופטימלית ביותר תוך ניצול תפוקה מלאה של המערכת, או ניצול חלקי ובכך בזבוז מיותר של כסף. אנא צרו איתנו קשר ויחד נוכל לפענח את אופן ההתקנה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

האם אתם גם מתקינים מצלמות?

בהחלט. חלק מהשירותים שאנו מספקים כולל התקנה מקצועית של מצלמות, אזעקות ואינטרקום, בין אם ההתקנה נדרשת בבית פרטי, בניין משותף, משרד קטן, בית עסק או בניין משרדים גדול. צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום טכנאי.

4.3/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ