מצלמת אבטחה נסתרת חוסכת לך כסף

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה נסתרת בסוכנויות רכב

מצלמת אבטחה נסתרת עשויה לחסוך לך אלפים בחודש

מנהל שירות הלקוחות בסוכנות רכב ידועה (שבחר להישאר בעילום שם) מבזבז מעט מאוד כספים על תיקוני פגמים אשר לקוחות טוענים שנגרמו כתוצאה מרשלנות סוכנות הרכבים. זאת משום שלמרות טענות הלקוחות, הסוכנות היא בדרך כלל לא זו שמסבה את הנזק.

העניין הוא, שהוא גם יכול להוכיח זאת.

"אנשים טענו שהזקנו לרכבם, והגבנו בפשטות שיהיה עלינו לבחון את תיעוד המצלמה הנסתרת שלנו מטעמי ביטוח", אמר לנו המנהל. "מצאנו שבערך 90% מהזמן, הנזק לרכב היה קיים עוד לפני הטיפול."

לדברי ההנהלה, בשנת 2013 התקינה החברה מצלמת אבטחה נסתרת בכל מסלול שירות בדיוק משום כך – הן עבור הביטוח וכאמצעי לסקירת תלונות לקוחות.

שביעות רצון הלקוח

הסוכנות משתמשת במצלמה הנסתרת כאמצעי הגנה. המצלמה סייעה לסוכנות בחסכון עשרות אלפי שקלים על דיווחי שווא. כמו כן, המצלמות אף סייעו ללכוד עובדים שהתנהגו באופן בלתי הולם ועזרו לסכל ניסיונות גניבה פוטנציאליות. והכלי האפקטיבי הזה, הוא ללא ספר "כלי שביעות רצון הלקוח", טוען המנהל.

"זה יותר מהעניין הכספי" טוען המנהל, "הלקוח מרגיש רע מאוד אם פגעת לו ברכב, אבל אם תוכל להראות ולהוכיח לו שלא אתה זה שגרם לנזק ברכב, הוא ירגיש מרוצה, וזה מה שעושה אותי מאושר מכל דבר אחר שקשור למצלמות הנסתרות שהתקנו."

המנהל הנוכחי הצטרף לצוות הסוכנות לפני מספר שנים ומיד הבחין בתלונות רבות על השחתת הרכבים מצד לקוחות.

"הינו חגים סביב הרכב כמצופה בנוהל, שמים לב לנזקים, מתעדים אותם, אבל איכשהו, בסוף היום תמיד היה מישהו שהיה מתלונן שהסבנו נזק לרכב שלו", אומר המנהל, "זה מאוד יקר כי הרי לא תרצה לומר ללקוח שלך שאתה לא מאמין לו, אז היינו מסדירים את כל התלונות בפיצוי."

עוד הוסיף אותו מנהל שעלויות הפיצוי הכספי הגיעו עד 15,000 ש"ח בחודש עבור טיפול בנזקים שמחלקת השירות שלו בדרך כלל לא גרמו כלל.

בעקבות כך, הוחלט על התקנת מצלמת אבטחה נסתרת בכל מסלול שירות ומצלמות אבטחה מקיפות בתוך חלל השירות של הסוכנות. התוצאות החיוביות היו כמעט מיידיות, הוא אמר. בדרך כלל נמצא שהנזק לרכב היה קיים עוד כשהלקוח הביא אותו לטיפול. רוב הזמן, מדובר בטעות תמימה של הלקוח, אמר המנהל.

"רוב האנשים כלל לא ערים לכך שהנזק כבר קיים. אנחנו שוטפים את הרכבים, אז כשהלקוח מגיע לאיסוף הרכב, הוא פתאום יכול להבחין בנזקים שלא יכל לשים לב אליהם קודם לכן."

מערכת האבטחה הותקנה בסוכנות בחינם והעלות החודשית היא 2,000 ש"ח בחודש (נכון למועד כתיבת כתבה זו). כאמור, המערכת כוללת שלל מצלמות במסלולי השירות כולל מצלמות אבטחה בתוך ומחוץ למבנה שמתעדות ומקליטות את המתרחש 24 שעות ביממה. הערכת הסוכנות היא חיסכון של כ- 50,000 ש"ח בשנתיים האחרונות על ידי הפחתת עלויות נזיקין.

העסקים לא נדרשים לשלם עבור הציוד המותקן, ואין כל תשלום מראש מלבד עלות ייעוץ ראשוני (שלב סקירת העסק ותכנון המערכת). סך העלות החודשים משתנה מעסק לעסק וכפופה לגודל העסק ודרישותיו מבחינת כמות, סוג המצלמות ומערכות ההקלטה.

שימושים נוספים של מצלמה נסתרת בעסק

הסוכנות כללה גם מצלמות היקפיות חיצוניות כאמצעי לתיעוד צי הרכבים להשכרה שברשותה. לקוחות שמחזירים רכב שכור עם נזק, עשויים לטעון שהנזק כבר היה שם כשעזבו את הסוכנות, אומר המנהל.

"אני יכול להראות ללקוח את הוידאו ולהוכיח לו שלא היה ברכב שום נזק כשהוא עזב. רוב הלקוחות יטלפנו לחברת הביטוח שלהם והיא תטפל במצב."

כמו כן, הסוכנות מנצלת את מערכת האבטחה שלה לניטור נזקים בזמן אספקת רכבים חדשים ומשומשים במקרה ולקוח מנסה להחזיר רכב כמה ימים מאוחר יותר בטענה לנזק בזמן האספקה.

"אנחנו יכולים להראות ללקוח שכשהרכב עזב את הסוכנות, לא היה בו שום נזק", אומר המנהל.

בנוסף לצד הלקוח, מערכת האבטחה גם משמשת כאמצעי מעקב אחר הנעשה בסוכנות. "המצלמות שלנו תיעדו עובדים עושים משהו שהם לא אמורים לעשות", אומר המנהל. הוא סרב להוסיף פרטים על המקרים אבל ציין שהמעשים היו רציניים מספיק להצדיק פיטורים של שני עובדים.

מערכת האבטחה שמופעלת 24 שעות וקשורה למוקד הצליחה לסכל גנייבת רכב אפשרית על ידי התרעה מוקדמת שהפעילה את האזעקה והזעיקה את חברת האבטחה למקום שהגיעה תוך 6 דקות.

אבל, למרות כל היתרונות במערכת, המצלמות הן אמצעי שימור לקוחות מעל לכל, אומר לנו המנהל. רוב הלקוחות מתנצלים כשהם רואים את הוידאו שמטהר את שם הסוכנות ומזכה אותה מנזק. המצלמות מראות להם שעובדי הסוכנות הם כנים ואמינים, מה שלא רק תורם לחיסכון בכסף אלא גם בונה אמינות שקשה לרכוש.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ, פרטים נוספים וקביעת פגישה עם אחד המקצוענים שלנו, פנו אלינו בדף צור קשר, או בטלפון. בתודה, צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ