מצלמת אבטחה מומלצת – 2015

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה מומלצות 2015

מצלמת אבטחה מומלצת לשנת 2015 – 2016

יש המגדירים את המצלמה כאחד הגאגד'טים האפקטיבים שהומצאו אי פעם. השימושים במצלמה רבים כל כך, שהיא הפכה לחלק בלתי נפרד מחוויות חיינו. הודות למיקום אסטרטגי אפקטיבי, מצלמות האבטחה מעניקות לנו את האפשרות לתעד אירועים חשובים ובעלי השפעה על בטחוננו.

מצלמות אבטחה מסווגות על פי קטגוריות שונות ותפקידן. מצלמות אלה הן חלק מסוגי המצלמות הכי שמישים שקיימים בימינו.

להלן ביקורת 9 מצלמות האבטחה האיכותיות ביותר לשנת 2015 – 2016

(מלאים עשויים להשתנות – להצעות, מחיר ויעוץ מקצועי, אנא פנו אלינו טלפונית או בטופס צור קשר)

1. מצלמת אבטחה חיצונית דגם GW IP

מצלמת אבטחה 5.0 מגה פיקסל ברזולוציה 1920p. המצלמה מספקת את אחת התמונות האיכותיות ביותר שקיימות. היא מצויידת ביכולות זום ידני, עם שינוי פוקוס בעדשות המאפשר לך ליצור את הזוית שתענה על דרישותיך. מצלמת POE היא בעלת יכולת התקנה קלה ופשוטה ומגיעה עם כבל אחד. מצלמת הכיפה בעלת חסינות למים ולנזק העלול להיגרם כתוצאה מוונדליזם. כמו כן, המצלמה בעלת התקנה מתאימה למרחב הפנימי והן למרחב החיצוני. היא אידיאלית לשימוש ביתי או עסקי, משתמשת בקידוד 264 ותומכת בזרם כפול.

2. מצלמת כיפה R-TECH RVD70W-HD 1000TVL

מצלמת אבטחה כיפה באיכות HD המשודרת ברזולוציה גבוהה למערכת האבטחה שלך. המצלמה דורשת מתח של 1AMP (נמכר בנפרד). המערכת משתמשת באות NTSC שהוא כרגע מוגדר כטכנולוגיה העדכנית.

3. מצלמת אבטחה Logitech באיכות HD

מצלמה זו מרחיבה את יכולת Logitech Alert Master System, ובכך מעניקה יכולות ראייה בחושך מוחלט. פשוט לחבר את המצלמה ולהוסיף אותה למערכת הקיימת. ניתן להרחיב את המערכת לשימוש של עד 6 מצלמות אבטחה ליצירת מערכת אבטחה שלמה.

4. מצלמת אבטחה צינור דגם BV-IR50-HD 1000TVL

מצלמת אבטחה צינור באיכות HD. המצלמה זקוקה זקוקה לספק כוח של 1AMP, כבל BNC וכבל חשמל.

5. מצלמת כיפה GW Indoor Wide Angle Dome IP

מצלמת אבטחה כיפה IP ברזולוציה גבוהה, בשילוב עם שני מגה-פיקסל וחיישן 1/3" CMOS שמעניק איכות תמונה טובה יותר. מצלמת POE זו משתמשת ב- Ethernet, כך שההתקנה פשוטה וקלה. היא מגיעה עם כיסוי החסין למים ווונדליזם ואידיאלית לשימוש לבית או לעסק.

6. מערכת מצלמות אבטחה מבית Best Vision Systems

מצלמה בעלת תכונות סטנדרטית: 8 ערוצים של D1 המעבירים הקלטה בזמן אמת של 120FPS עם HDMI לאיכות אנלוגית גבוהה, גלאי תנועה על מנת להבטיח הקלטה של הדברים החשובים בלבד, דיסק קשיח של 500GB להקלטת ימים שלמים, גישה מרחוק דרך הטלפון הסלולרי ודפדפן האינטרנט.

7. מצלמת כיפה דגם CA-IRD80-HS-B 800TVL IR

מצלמה בעלת כל התכונות הנדרשות ממצלמת אבטחה סטנדרטית – 800 קווי טלוויזיה ברזולוציה איכותית, טווח אינפרא-אדום של 65FT (כ-19 מטר) תוך צילום וידאו איכותי גם בחושך מוחלט. עדשה קבועה של 3.6MM על מנת לקבל זווית צילום רחבה.

8. מצלמת רשת מתכווננת – IP Foscam FI8910W Pan & Tilt

מצלמה בעלת כל התכונות הנדרשות ממצלמת אבטחה – 800 קווי טלוויזיה ברזולוציה איכותית, טווח אינפרא-אדום של 65FT (כ-19 מטר) תוך צילום וידאו איכותי גם בחושך מוחלט. עדשה קבועה של 3.6MM על מנת לקבל זווית צילום רחבה.

9. מצלמת מעקב D-Link Wireless Day and Night

מצלמות אבטחה לבית אלו מגיעות עם כל הנדרש על מנת להקים במהירות מצלמת אבטחה בתוך הבית או במשרד קטן. היא עובדת הישר מהקופסה, התקנתה מהירה יחסית והחיבור לצג נעשה גם כן בקלות. פשוט לחבר את הכבלים, המצלמה, להריץ את אשף ההתקנה ואפשר להתחיל לעבוד.

ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4.9/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ