מצלמות נסתרות לבית

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות נסתרות לבית - מצלמות ריגול

מדי יום אנו שומעים על עוד ועוד מקרים של התעללות בתינוקות, קשישים וזאת בתוך בתיהם. בני המשפחה סומכים על המטפלות שהם מכניסים לבתיהם, אך מצפייה במצלמות הם עלולים לגלות כי היקרים להם נמצאים בידיים לא מסורות בכלל ואף אכזריות.

אין יום שעובר ואנו לא שומעים על מטפלת שהתעללה בתינוק, מטפלות המתעללות בקשישים חסרי אונים ועד התנכלות לחסרי אונים.

הדרך היחידה לעקוב אחר מה שקורה בביתכם, כאשר אתם משאירים בו תינוק או קשיש עם מטפלת, זה להציב מצלמות נסתרות אשר יתעדו מה קורה בכל רגע.

לעתים יש מצב שהמטפלות ידעו על המצלמות, אך אולי בשל כך יעשו את "המעשים" הרעים במקום בו אין מצלמה. אתם בהחלט יכולים לעקוף את זה, לשתול עוד מצלמות במקומות נוספים, מצלמות שקשה לגלות שהן מצלמות, כי יש להן צורה אחרת. אז למטפלות יהיה נדמה אין שום דרך לעקוב אחריהם, אבל יהיו שם מצלמות נסתרות שהן לא יודעות עליהן.

מצלמות נסתרות לבית, זו הדרך היחידה שיש היום לאנשים כדי להגן על היקרים להם הנמצאים בחסות מטפלות זרות.

קרא עוד על מצלמה נסתרת למטפלת וגם על מצלמה נסתרת לגן ילדים.

סוגים של מצלמות נסתרות לבית

הרעיון המרכזי של מצלמות נסתרות לבית הוא שלא יראו אותה כלל. היא צריכה להיות מותקנת  בתוך חפץ או פריט תמים לכאורה, אבל מצלם. יש מצלמה נסתרת זעירה שאפשר להתקין אותה בתוך שלט הרכב, יש מצלמה בתוך עט, בכיסוי של פלפון. במשקפיים, בבקבוק מים, באוזניות, במטען שולחני לנייד, בשעון דיגיטלי, בתוך שעון יד, במפיץ ריח, בלחצן אש, מצלמה נסתרת במנורה, בשלט רחוק, בסלסלה, גלאי עשן, בעציץ, מצלמה נסתרת בשקע החשמל ועוד. זוהי רק רשימה חלקית של פריטים שלכאורה הם נראים כמו שהם נראים, אבל הם בעצם נושאים אתם מצלמה נסתרת. כדי להצליח לצלם מישהו, המצלמה צריכה להיות סמויה, בלתי נראית ובמקום שיכול לצלם את המטרה. הרבה אנשים שיש להם כוונות רעות, מודעים לכך שאולי התקינו מצלמות בסביבתם, והם גם מחפשים אותן. ככל שדגם המצלמה יהיה כמו פריט רגיל ומשכנע, כך המצולם לא יחשוד שמדובר במצלמה.

היום יש גם מצלמות אלחוטיות המשדרות את מה שקורה בזמן אמת, ומצלמות WIFI שמחירן בעבר היה גבוה מאוד והיום הרבה יותר זול. יש שני סוגים בקטגוריה של מצלמות אלה: מצלמה לצפייה בזמן אמת, כאשר המצלמה מחוברת לראוטר שלכם בבית. כאשר אין בבית ראוטר, ניתן לחבר את המצלמה לטלפון ולצפות במה שמתרחש.

יש גם אפשרות של שידור וידיאו סלולרי, אבל זה יקר מאוד. זה במקרה שאין חיבור לאינטרנט או כאשר רוצים לצלם תוך כדי תנועה. בדיוק כמו המצלמות של המשטרה.

התקנת מצלמות נסתרות – במי לבטוח?

כאשר אתם מזמינים חברה לצורך התקנת מצלמות נסתרות לבית, אתם חייבים לוודא שאתם מתחברים עם חברה אמינה ודיסקרטית שכן מלבדכם ומלבדה, אין איש שצריך לדעת על כך שאתם מתקינים מצלמות נסתרות בבית. אם כבר נסתרות אז עד הסוף. בעולם התקנת מצלמות נסתרות לבית, יש לא מעט חברות בלתי מקצועיות, ולכן חשוב שתדעו לבחור את החברה שתתקין לכם את המצלמות.

מחיר התקנת מצלמה נסתרת יכול להתחיל ה-199 ₪ כפי שאפשר לראות ברשת, ועד כמה אלפים כאשר מדובר בהתקנה מסובכת או בכמה מצלמות. חשוב לוודא שאתם מתחברים עם חברה שיש לה שם ומוניטין. אל תהססו לקבל ממנה שמות של ממליצים וגם לבדוק את אמינותם.

דבר נוסף שחשוב לדעת הוא, שרוב המצלמות משווקות עם אחריות לשנה. לפני שאתם רוכשים אותן, יש לכם היום אפשרות להיכנס לאינטרנט ולקבל מידע על כל מצלמה, כדי שחלילה לא תקנו חתול בשק. אל תחליטו מיד על הרכישה, אם נותנים לכם מידע על מצלמות נסתרות לבית או על מצלמה נסתרת בשקע החשמל או מצלמה נסתרת במנורה ועוד, בדקו את איכותן ואת המחיר המקובל שלהם. לעתים תגלו פערי מחירים מקוממים ממש. מומלץ לבחור במותגים ידועים שיש להם גם אבא ואימא, שאם חלילה יקרה להן משהו תוכלו לקבל התקנה או מצלמה חלופית ועוד.

מה זה מצלמות ריגול לבית?

מצלמות ריגול הן חלק מסוגים של מצלמות נסתרות לבית אך הן משמשות גם לצרכי מעקב במקומות עבודה ועוד.  הם מוגדרים כציוד חובה לחוקרים ובלשים אשר עורכים מעקב. כדי שזה יישא תוצאות לעתים אין להם ברירה אלא להתקין מצלמות ריגול במקומות מסוימים בהם עלול להתרחש האירוע אותו רוצים לתעד. מצלמות אלה פועלות בטכנולוגיה מתקדמת והן משרתות גם אנשים פרטיים וגם אנשי מקצוע כאמור.

הסיבות להתקנת מצלמות אלה הן רבות ומגוונות. אחד התחומים בו עושים שימוש רב במצלמות ריגול הוא הוכחת בגידה. כאשר בן או בת זוג מגיעים למשרד חקירות ומספרים כי הם חוששים שהצד השני בוגד בהם, אין דרך לחקור זאת אלא לערוך מעקב ולוודא אם זה נכון או לא. החוקר הפרטי הבלש יעשה כל מיני פעולות, אבל הוא גם ידאג בשיתוף פעולה ובהרשאה של מזמין החקירה, להתקין מצלמת ריגול במקומות מסוימים כמו למשל בחדר השינה בבית.

מצלמת ריגול כמו למשל מצלמה שמתחברת לטלפון, מצלמה נסתרת זעירה או מצלמה נסתרת במנורה, גם הן מותקנות כדי לתעד מעשי התעללות מצד מטפלת בבית עם תינוק או קשיש.

מצלמות ריגול לעסק ולמקומות עבודה

מלבד מצלמות נסתרות לבית יש היום גם מצלמות ריגול בעסק או במקום עבודה, משמשים היום כראיות במשפטים עקב פיטורי עובד, ריגול תעשייתי ועוד. המצלמות צריכות להיות מוצבות במקום בו יש צורך לתעד התנהגות מסוימת של עובד, כדי שזו תשמש ראייה נגדו לפני נקיטה בפעולה מסוימת כמו פיטורין או השעיה מהעבודה. חשוב מאוד לשמור על סודיות ודיסקרטיות, כדי לא לחבל בתהליך ובתוצאות החשובות שהוא צריך להניב.

אנו שומעים רבות על עובדים שסרחו, כאלה ששיתפו פעולה עם גנבים והובילו אותם ישר לכספת של העסק בו הם עובדים. כאשר יש חשד כי יש אנשים שמתכננים הונאה במקום עבודה, או שהם קשורים לאירועים שקרו במקום הזה כמו שוד או פריצה, יתקין בעל העסק מצלמות ריגול אשר ינסו לתעד פעולות חשודות, שיחות ועוד. מצלמות ריגול מתקינים גם במקומות עבודה כדי למנוע גניבה והונאה מצד עובדים.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ