מצלמות אבטחה provision

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה provision

מצלמות אבטחה provision

בעידן המודרני בו אנו חיים היום, כשאנו עדים למגוון עצום של אמצעים בטכנולוגיה המתפתחת והעדכנית ביותר, המתחדשת חדשות לבקרים, אנו מוקפים בעזרים מצוינים המייעלים עבורנו את החיים.

אחד הפתרונות המעולים שצברו תאוצה עצומה בביקוש, המשיכו והשתכללו והפכו במהירות למצרך פופולארי  ומבוקש ואשר אותו תמצאו כמעט בכל מבנה מסחרי וגם פרטי, אם רק תחפשו היטב, הוא מצלמת אבטחה.

מערכת מצלמות אבטחה הן האמצעי האבסולוטי להגנה על הבית, על העסק וגם החנות או מחסן הסחורה, מפני פריצות וגנבות.

מערכת מצלמות אבטחה משוכללת, היא מערכת מצלמות חכמה הכוללת מגוון מצלמות נעות, מצלמות הסורקות שטחים גדולים, וגם מצלמות אינפרא אדום, בעלות יכולת ראייה בלילה. בנוסף מאפשרת המערכת, שליטה מרחוק וצפייה בשידור חי במצבו של המקום כשאתם אינכם נמצאים, גם במהלך היום וגם לכל אורך הלילה.

מי צריך מצלמות אבטחה?

התשובה הנבונה לשאלה מי צריך מצלמות אבטחה, היא פשוטה מאוד, ואם אתם עדיין תוהים, כדאי לדעת כי מומלץ לכל מי שחי בבית פרטי או דירה והינו בעל רכוש יקר שהוא מעוניין לאבטח, וגם לכל מי שהינו בעל עסק, בעל חנות וברשותו ציוד יקר הדורש אבטחה וגם לכל בעל מתחם מסחרי, כגון חניות, קניונים, מסעדות, מלונות וכדומה להתקין מצלמות אבטחה.

מצלמות אבטחה לעיתים עושות את העבודה רק עקב הנראות שלהן והשלט המתריע כי המקום מאובטח במצלמות אבטחה. במקרים רבים יעדיפו פורצים וגנבים להימנע ממקומות מוגנים על ידי מצלמות ולמצוא מקומות שעדיין לא מותקנות בהן מצלמות.

אם אתם מתלבטים לגבי המחיר וכדאיות הרכישה, כדאי לדעת כי ללא ספק, התועלת עולה אלפי מונים על העלות. הימצאותן של מצלמות אבטחה בעסק מצדיקה ומחזירה את המחיר של רכישתן והתקנתן.

אילו סוגי מצלמות אבטחה קיימים?

היום תוכלו לבחור ממגוון גדול ומותאם של מצלמות אבטחה. קיימות מצלמות אבטחה לבית, מצלמות אבטחה לעסק, מצלמות לחללים גדולים במיוחד ומצלמות לילה, או מצלמות למקומות חשוכים.

המבחר של מצלמות אבטחה הוא גדול ולכן כדאי ומומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מומחה ובעל וותק וניסיון רב שנים, שיוכל בשיחה קצרה לברר איתכם את תנאי המקום אותו אתם רוצים לאבטח ויוכל להתאים עבורכם את מערכת מצלמות האבטחה הנדרשת לכם על פי תנאי השטח, ועל פי דרישות וצרכי ההגנה על המקום.

ניתן היום להתעדכן  באתר האינטרנט של חברה המשווקת והמתקינה מצלמות אבטחה, במגוון גדול של סוגי מצלמות בטכנולוגיות חדשניות. באתר החברה תוכלו להתרשם מקטלוג צבעוני מלווה במפרט טכני של סוגי המצלמות השונים, אך כאמור על מנת להתאים עבורכם את המערכת היעילה ביותר מומלץ להתייעץ ולתאר לאיש המקצוע את ביתכם או העסק שלכם ,את גודלו, את מספר החדרים, את התנאים המשתנים וכך תוכלו לקבל הצעה שתספק לכם את מרב האבטחה וההגנה מפני פריצות וגנבות.

מצלמות אבטחה מומלצות

מבין המבחר הגדול של מצלמות אבטחה, ניתן לבחור במצלמות אבטחה של חברת פרוויז'ן, שהיא חברה ישראלית המייצרת מצלמות איכותיות במיוחד במעגל סגור. החברה מתמחה במוצרי טלויזיה במעגל סגור בעלי אמינות גבוה ביותר ובאיכות ללא תחרות. מחירי המצלמות של חברת פרוויז'ן תחרותיים וסבירים למדי.

מצלמות האבטחה של חברת פרוויז'ן עוברים בדיקה ופיקוח והם ברמת איכות וגימור מעולים, המצלמות הינן בעלות רזולוציית תמונה גבוה, וכן בעלות תכונות מתקדמות נוספות המספקות אבטחה מקסימאלית לכל עסק. כל המצלמות עומדות בתקני פרוויז'ן מחמירים על מנת שיכולו לספק איכות וידיאו ואודיו מעולים ברזולוציית HD .

באילו מצלמות כדאי לבחור?

השאלה החשובה באמת היא באיזה מצלמות כדאי לבחור? ואיך להחליט היכן להתקין אותן וגם כמה מצלמות נדרשות על מנת לספק אבטחה יעילה ונאותה כך שיכסו את כל השטחים הנדרשים הגנה.

אז אם אתם מתלבטים איך לקבל החלטה ובאיזו מצלמה לבחור, ניתן לפעול בשתי דרכים, האחת לקרוא ולהבין מהי תכליתה ויעודה של כל מערכת מצלמות ומה היא מצלמת IP ואיזו מצלמה מומלצת ביותר. וכמובן שכדאי בכל מקרה לבחור במצלמה המתחברת לרשת האינטרנט והמאפשרת לכם שליטה מרחוק ואף צפייה בנייד שלכם שכן כך תוכלו להיות בקשר ויזואלי עם העסק שלכם בכל רגע ובכל מקום בו אתם נמצאים.

בכל רגע נתון תוכלו להתחבר לרשת ולבחור לצפות אונליין בשידור הישיר של המצלמות מהעסק שלכם. ההמלצה החמה ביותר לפני בחירת מערכת מצלמות לעסק היא להתייעץ עם מומחים. תוכלו להתחיל עם היכרות ראשונית עם מערכת מצלמות אבטחה פרוויז'ן לדוגמא.

מה כוללת מערכת מצלמות אבטחה פרוויז'ן

מערכות מצלמות האבטחה של פרוויז'ן הן מבוקשות ונמצאות בשימוש בבתים ועסקים רבים ואחת המערכות הנפוצות היא מערכת 4 מצלמות פרוויז'ן AHD.

מערכת זו כוללת 4 מצלמות כיפה איכותיות, מצלמות צינור לבנות AHD, מסדגרת ECO המקצועית ולהן עדשה רחבה 3.6 מילימטר.

הרזולוציה שלהן היא 1MP ומרחק ההארה הוא 15 מטרים. הן בעלות 24 לדים ועם רגישות לאור של LUX 0.01. המצלמות מוגנות ממים, והן בעלות תפריט על גבי מסך OSD. שכולל בין השאר- ניקוי של רעשים דיגיטליים, פיצוי אור קדמי /אחורי. מיסוך אזורים.

המצלמות קלות לנשיאה, ולהתקנה, ומשקלה של כל מצלמה הוא 270 גרם.

בנוסף קיימת מערכת הקלטה 4 מצלמות ברזולוציה של P 720 / H 960. הכוללת:

4 ערוצים אנלוגים, צפיה והקלטה ב100 FPS וגם דיסק קשיח וכן מארז מיני מתכת הכולל יציאות VGA ,HDMI בלבד.

חיווט + התקנה בסיסית עד 30 מטרים כבל לכל מצלמה.

שנאי 12 וולט, 5 אמפר.

ניתנת אחריות לשנה על כל הציוד והתקנת המצלמות כולל תפקודן המטבי.

ההתקנה אינה כוללת צנרת ותעלות.

4.5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ