מצלמות אבטחה למשרד

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

התקנת מצלמות אבטחה למשרד

מצלמות אבטחה למשרד

באינדקס אלסק מערכות אבטחה תמצא שירותי יעוץ, תכנון והתקנת מערכות אבטחה מתקדמות לעסקים, התקנת מערכות בית חכם, מצלמות IP, מצלמות PTZ, מצלמות נסתרות, התקנת מערכות אזעקה, מערכות אינטרקום, ועוד!

טיפים לרכישת מצלמות אבטחה למשרד

רצינו לשתף אתכם בכמה נקודות חשובות המהוות קווי יסוד אשר מנחים אותנו לאורך כל הדרך בכל הקשור בהתקנת מצלמות אבטחה, או אם תרצו – התקנת מערכת אבטחה משרדית.

התקנת מצלמות אבטחה למשרד

1. מטרה!

ראשית, שאל את עצמך מה המטרה לשמה הינך מעוניין להתקין מצלמות אבטחה?

האם הינך מעוניין לצפות, לתעד ולנטר את העובדים בעסק שלך? או האם הינך מעוניין צפות, לתעד בלקוחות אשר נכנסים ויוצאים מהעסק? אולי לצפות רק בקופה? או אולי בכספת? או בתנועה ובניהול המחסן?

בכל אופן, ישנן עוד המון דוגמאות ל – מה ולמה? לכן, רשום לפניך את המטרה לשמה אתה מעוניין להתקין את מצלמות האבטחה בעסק שלך וקח תמיד בחשבון נקודות תורפה, כלומר אזורים עדינים ורגישים מסיבות כאלו ואחרות אשר קיימות באתר.

2. ציוד האבטחה

הפקד לעשות סקר שוב נבון (עד כמה שאפשר) בבחינת החברות והיצרנים השונים של מצלמות האבטחה ומערכות ההקלטה למיניהן. קיימים המון חברות ודגמים (בלשון המעטה), כך שלקוח ממוצע בהחלט יכול להתבלבל ולבסוף לקנות משהו זול ולא איכותי, דבר אשר לצערנו הרב, יגלה רק אחרי זמן ממושך בשימוש במצלמות.

מומלץ להשקיע עוד 20-30 אחוז(!) ולרכוש מוצרים אמינים בלבד, ידועים ואיכותיים ממתקין מקצועי שגם ידע לספק שירות מקצועי והוגן בשעת הצורך (והשעה הזו תמיד מגיע -במוקדם או במאוחר).

3. שילוב מנצח!

תשקיע, תשקיע, תשקיע ברכישת מערכת אזעקה בנוסף למצלמות האבטחה ,שכן, שילוב שכזה יוצר מערך אבטחה מסחרר – כך שהמקום ממילא גם מצולם, מתועד ומוקלט, אך גם מלא בחיישנים\גלאים כך שמעבר להקלטה ותיעוד שמתבצעים תוך כדי שהדבר מתרחש (פריצה לדוגמא), מערכת האזעקה תגרום לדבר "לא להתרחש" (פריצה לדוגמא).

היופי במערכת אזעקה הוא שניתן לאבטח רק אזורים מסוימים בעסק, בין אם באופן יזום ע"י דריכה חלקית מקומית\מרוחקת, כך שתוכל להחליט תמיד לאלו אזורים\חדרים\אגפים יש גישה ולאלו הגישה מוגבלת.

4. תשתיות אבטחה

בין אם הינך בונה את העסק משלד (בנייה) או אם העסק קיים ובנוי כבר, תן את הדעת בעניין תשתיות והתייעץ עם חברת ההתקנה, שכן, תשתיות טובות הינן הבסיס והמצע לכל מערכת האבטחה שלך – תשתיות לא איכותיות יביאו לכשל גדול במערכת האבטחה שלך גם אם ורכשת מצלמות אבטחה משובחות ויקרות!

טיפ חשוב: אם בעסק הקיים שלך יש הנמכת גבס מסוג כזה או אחר, ניתן להעביר ולפרוש תשתיות בהתאם בהנמכה, אך עם זאת, באופן נקי ומקצועי.

5. אלחוטי או קווי?

שאלת השאלות

שאלה זו נפוצה בכל תחום נתון וקיים באשר הוא, תוך כדי שההעדפה הייתה ותמיד תהיה, להשתמש במוצרים קוויים, אשר מקושרים באופן פיסי לחלוטין האחד לשני ומטבע הדברים תמיד יתפקדו בצורה הכי טובה שאפשר, מכל הבחינות: עכבות למיניהן, בעיות קליטה באזורים כאלו ואחרים, מהירות נתונים שוטפת ועוד.

מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור, בפן הקווי שלה, דורשת ממילא חיווט ותשתיות מראש, בעוד שבמערכות אנלוגיות תידרש תשתית שלכל הפחות תכיל כבל להעברת אות וידאו (אנלוגי) וכבל נוסף לטובת העברת מתח חשמלי למצלמה. במצלמות בהן נרצה להעביר גם שמע\אודיו נידרש להעביר כבל נוסף. כל זאת ועוד תוך כדי שלוקחים בחשבון שהחיווט הנ"ל מגיע מכל מצלמה מותקנת ומתנקז ומתחבר למערכת ההקלטה.

מצלמת אבטחה אלחוטית דורשת כבל אחד בלבד לטובת חיבור לספק כוח חשמלי, בעוד שזו משדרת את כל הנתונים באופן אלחוטי למערכת ההקלטה או ל"ענן\שרת" רשת כזה או אחר. ישנן מצלמות אבטחה אלחוטיות אשר בהן מובנה כרטיס זיכרון (MicroSD) תוך כדי שכל ההקלטות מתבצעות על גביו ובמצלמות אלחוטיות מתקדמות ניתן לבצע הקלטה במקביל. כלומר הקלטה על גבי כרטיס הזיכרון הפנימי ובמקביל העברת ההקלטה לרשת (ענן, שרת, מייל וכו').

בנוסף, מוצרי אלחוטיים, בכל תחום שתבחרו יעלו תמיד עד פי שלושה ממוצרים קוויים, שכן, אלו חוסכים את פרישת התשתיות ומאפשרים עבודה והתקנה מהירים לחלוטין.

עם זאת, כאשר ישנו אזור בעייתי לתשתית ואין לנו כל אפשרות, רק אז! רק אז, הפתרון האלחוט יהיה נכון ופרקטי.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ, הצעות מחיר ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה בבית או בעסק, פנו אל המקצוענים שלנו – אלסק מערכות אבטחה.

4.2/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ