מצלמות אבטחה ללא חוטים

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה DS-2CD2432F-IW Hikvision

מצלמות אבטחה כבר הפכו להיות חלק אינטגרלי מכל בית, משרד, עסק, חנות ומקומות ציבוריים. כל כמה דקות מתרחשת בארץ פריצה כלשהי.

הגנבים לא מפסיקים לעבוד קשה ולנסות לעקוף את אמצעי ההגנה שכל אחד מתקין בביתו וכמובן שמצלמות אבטחה הן כבר לא איזה מוצר של מותרות ולעשירים בלבד, הן נמצאות היום כמעט בכל בית, כל אחד מסיבותיו שלו.

בני משפחה של תינוקות או קשישים, המעסיקים מטפלת דואגים מבעוד מועד להתקין מצלמה בבית. יש המחליטים להתקין מצלמות גלויות, שיהוו אמצעי הרתעה בפני הזרים בביתם, ויש שדווקא מעוניינים להסתיר את העובדה שיש מצלמות כדי שהאמת תצא לאור מבלי שהמצולמים ידעו שמתעדים את מעשיהם ובמקרים כאלה מדובר על מצלמות אבטחה ללא חוטים– כלומר ללא כבלים של חשמל.

בשני המקרים מדובר על אמצעי אבטחה ממדרגה ראשונה, שראוי וחייב להיות בכל מקום בו יש חשד שיתבצעו עבירות או מעשים פליליים. מיקומן של המצלמות נקבע בהתאם לדינמיקה הקיימת במקום ואחרי שיחה עם בעליו.

מצלמות נסתרות מן העין

מצלמות אבטחה ללא חוטים, הם בעצם מצלמות אבטחה נסתרות אשר בכוונת בעליהם להסתיר אותם מראש, כדי לתפוס על חם את מבצעי העבירה.

בדרך כלל כאשר מחליטים להתקין מצלמות כאלה, יש כבר חשד כבד נגד אנשים מסוימים, יודעים שהם מבצעים דברים ורק מחכים לתפוס אותם על חם עם המצלמה.

תיעוד ממצלמה על עבירה קביל בבית משפט, ומי שהבית או המשרד או העסק שלו נמצא בסביבה עוינת וכבר היו דברים מעולם, והוא חושש שהם יחזרו על עצמם, מחליט להתקין מצלמות אבטחה ללא חוטים, כלומר נסתרות "שמתחפשות" לדובי, עט, משקפיים ועוד אין סוף מוצרים כדי שהחשודים לא ינחשו שהם מצולמים.

הצבת מצלמה נסתרת המוצגת בתור חפץ אחר, דורשת התאמה שלו למקום ולשאר הפריטים בו. למשל בחדר של מנהל לא יהיה דובון על השולחן, אבל הוא כן יהיה בסלון אם בבית המסוים יש ילדים ויש כוונה לתעד את המטפלת.

דוגמאות של מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות כשמן כן הן- נסתרות מעיני כל וקיומן ידוע רק לבעל הבית ולמי שהתקין אותן. כל הזמן ממציאים דגמים חדשים של מצלמות אלה, משום שפורצים, גנבים ועבריינים, יודעים להתעדכן בדוגמאות השונות, ולא הייתם רוצים שהם יעלו על המצלמה שהתקנתם במיוחד כדי לתפוס אותם פורצים לביתכם או למשרד.

בדרך כלל מטמיעים מצלמות נסתרות במוצרים טריוויאליים מאוד שיש בכל בית. זה יכול להיות שעון, תמונה, צעצוע ועוד.

מצלמות אבטחה ללא חוטים, שנקראות גם מצלמות מוסלקות אפשר להתקין גם בתוך שעון מעורר, עט, משקפיים, שנאי, שלט לרכב. מחזיק מפתחות לילדים, שעון קיר, מנורת לילה. גלאי עשן. עינית של דלת. בעציץ, טלוויזיה. טלפון נייח. מסך מחשב, מאוורר, חולצה, כובע, כוס קפה, ספל טרמי לשתיה חמה, כיסוי ראש לנשים וכן מצלמה נסתרת בכפתור או מתג תאורה, סלסלת קש. עכבר של מחשב, ספינקלר. קופסת סיגריות, קייס של אייפון, שעון שולחני, תיק ועוד.

מצלמה אלחוטית ללא כבלים

בשוק מצלמות אבטחה ללא חוטים, אפשר למצוא גם מצלמה אלחוטית IP אם למשל רוצים לצלם בחוף הים, בחורף, באמצע הטבע ובמקום שאין בו תנאים אידיאליים לצילום.

רבים ממעשי הבגידה למשל מצולמים במקומות נידחים בהם כמובן אין חיבור לחשמל, ובכל מקרה יש צורך להסתיר את קיומה של המצלמה כדי שאפשר יהיה לתפוס על חם את מבצעי העבירה בזמן אמת.

מצלמה אלחוטית אידיאלית למטרה הזו, היא מהמצלמות המתקדמות שיכולה להפיק תמונות באיכות גבוהה, והיא כוללת מיקרופון ומאפשרת צפייה והקלטה מכל מקום. אם רוצים שהיא תצלם גם בלילה אפשר להוסיף לה תאורת לילה ושדרוגים נוספים.

את הסוללה שלה צריך להחליף רק כל שלושה חודשים ואין צורך בשום טעינה בזמן זה.

מצלמה זו מתאימה לשימוש גם באתרי בנייה המועדים לפורענות של גניבת חומרי בניין ומוצרים אחרים הנמצאים באתר.

2 סוגים של מצלמות נסתרות

ישנם שני סוגים של מצלמות אבטחה ללא חוטים.

סוג אחד הן מצלמות שרוצים להציב במקום מסוים ויתמקדו באנשים מסוימים באזור הזה, ולכן אלה הן מצלמות ללא חוטים כדי שהמצולמים לא יחשדו שמצלמים אותם.

הסוג השני הוא מצלמות נסתרות שאנשים נושאים על גופם כדי לתעד ולהקליט פגישה או שיחה. בשני המקרים יש חשיבות למידע שאמור להתקבל, אחרת אנשים לא היו מצטיידים במצלמות הללו. כדי להבטיח שהמפגש או האירוע המסוים יוקלט ויתועד כראוי, מומלץ להתייעץ עם מתקין מצלמות אשר יוכל לייעץ לכם לגבי המצלמה שמתאימה למטרה שלכם.

אם הפגישה שלכם אמורה להתקיים במקום שיש בו הרבה רעשי רקע, הוא יוכל להמליץ לכם על מצלמה שההקלטה שלה מאוד אמינה ואיכותית, ואם מדובר על מצלמה שצריכה לצלם משהו במרחק מסוים, יש לוודא כי רוכשים את המצלמה שיכולה לכסות בצילום את האזור המסוים ובאיכות טובה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ