מהי מערכת אזעקה וכמה היא תעלה לך?

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכת אזעקה לבית לעסק

מהי מערכת אזעקה?

בימינו, תוך כדי שהמדינה עדיין בשלבי הקמה, המודעות לכל נושא המיגון עלתה באופן משמעותי, כך שרבים מהתושבים\לקוחות מודעים לעצם חשיבותה של מערכת האזעקה בבית ובעסק ולחשיבות מניעת הפריצות.

בראש ובראשונה, תפקידה של מערכת האזעקה הוא "לגלות" פריצה, אך לא למנוע אותה – ועל כן ישנה חשיבות גדולה איך מתקינים ומתכנתים מערכת האזעקה, הרכיבים והחיישנים השונים שמחוברים אליה – כל זאת, על מנת לגלות פורץ\פריצה בשלב המוקדם ביותר ובכלל בהיקף החיצוני ביותר של האתר המוגן.

ישנו מגוון גדול של יצרני מערכות אזעקה בתעשייה העולמית והארצית, ובעוד שכל יצרן מוכר את מערכת האזעקה שלו, טובה ככל שתהיה, עדיין, רוב מערכות האזעקה נשארו ברמה טכנולוגית ממוצעת, כך שבפועל רוב מערכות האזעקה מספקות בסופו של דבר אפשרות חיבור של החיישנים והתראה בהתאם, אך לא מעבר.

כיום, בעולם המודרני והטכנולוגי, רק מערכות אזעקה בודדות וייחודיות, מאפשרות לנו ליצור, מעבר לגילוי הסטנדרטי של החיישנים המחוברים למערכת, גם מערכת חכמה ומתקדמת שיודעת לעשות דברים חיוניים נוספים באתר המוגן – לדוגמא – הפעלה ומיתוג של צרכנים כאלו ואחרים, מהפעלה של דוד מים, הפעלת תאורה, הפעלות של שער חשמלי -וכל אלו מתקיימים במערכות הייחודיות, בין אם באופן יזום ע"י הלקוח ובין אם באופן מתוזמן או בצורה של התנייה.

(התנייה = צרכן כזה או אחר ידלק רק כאשר מתרחש תנאי מסויים באתר המוגן ושהוגדר מראש ע"י המתכנת).

דברים נוספים שניתן כיום לעשות אך ורק עם מערכות האזעקה הייחודיות של "אל-סק" – הפעלות של ברז גז, ברזי מים, דלתות מוטרדות, בקרות כניסה ברמה הגבוהה ביותר לפרטיים ולארגונים גדולים, כמות חיבורים עצומה לחיישנים השונים ("אזורים"), שעוני שבת למיניהם ועוד.

כל אלו מתקיימים במערכות של ש"אל-סק" מספקת ללקוחותיה, בין אם באופן קווי\חוטי ובין אם באופן אלחוטי לחלוטין ללא צורך בתשתית.

אנו ב"אל-סק" מספקים ללקוחותינו, אך ורק את המערכות המתקדמות ביותר תוך כדי הבאת מודעות והסבר פרטני ללקוח, כי מערכת האזעקה שהוא רוכש הינה כמה רמות מעבר למערכת אזעקה ממוצעת בתעשייה.

איך זה קורה בפועל?

במבט עליון על תשתית התקשורת במערכת האזעקה ,בין אם בתצורה אלחוטית,ובין אם בקווית, נוכל לראות את "לב" מערכת האזעקה (לוח בקרה מרכזי) ורכיביה השונים אשר בדרך כלל ממוקמים בארון תקשורת  ומחוברים אחד לשני בתקשורת קווית (לא תמיד) מאובטחת ביותר ואליהם מתחברים החיישנים\גלאים השונים אשר מותקנים בפועל בכל אזורי הבית\האתר לרבות סירנות למיניהן,גלאים חיצוניים\פנימיים, מגנטים , גלאי קרן\סורג, אלקטרו מגנטים, גלאי וילון, גלאי הצפה ועוד.

לעיתים, במבנים ובפרוייקטים גדולים, הרכיבים השונים של מערכת אזעקה מותקנים ופרושים, כל אחד בארון תקשורת אחר באתר אך בפועל מקושרים ביניהם כנ"ל.

חוק זהב ראשון, ואולי הכי חשוב בהתקנת מערכת האזעקה הוא, חשיבות מיקום התקנת מערכות אזעקה (לוח בקרה מרכזי).

חובה להתקין את מערכת האזעקה במקום מוסלק ונסתר לחלוטין,על מנת למנוע מפולש (היה ופרץ לשטח המוגן בין אם בזמן אזעקה\דריכה ובין אם לא) להגיע אליה או יותר נכון למצוא ולגלות אותה.

ישנם תקנים מסודרים בנושא התקנת מערכת האזעקה ורכיביה השונים,עליהם נפרט בהמשך בכתבות נפרדות.

כמו כן, הדגש בחשיבות מיקום ההתקנה של מערכת האזעקה מתייחס גם לשאר הרכיבים השונים שמחוברים אליה (מרחיבי אזורים\גלאים\ממסרים, בקרים אלחוטיים ועוד).

החיישנים\הגלאים השונים מחוברים למערכת האזעקה באופן קווי או אלחוטי, וישנה חשיבות עליונה בהתקנה של החיישנים ע"י מתקין מומחה על מנת למקסם ולנצל את אותו החיישן כפי שצריך וכפי שהיצרן ייעד אותו.

ישנם אלפי סוגים של חיישנים שונים בתעשייה שהוזכרו לעיל, בעוד שהאמנות האמיתית של מתקין מומחה היא להתאים בדיוק רב את החיישן המתאים עבור האזור שבעבורו נדרש המיגון .

לעיתים קרובות, גלאים מהטובים והיקרים בתעשייה מותקנים במקומות לא נכונים, בגבהים לא נכונים, ובכלל, לא מותקנים לפי הוראות היצרן ,מה שגורם לשלוש כשלים עיקריים:

  1. הלקוח לא מרוצה ומוטרד באופן מוגזם ע"י אזעקות שווא שאותו גלאי מייצר.
  2. הגלאי ,למרות היותו איכותי וטוב לא נותן את התמורה לה הוא מיועד.
  3. המתקין מתוסכל,אינו יודע מדוע ולמה ומאיפה הבעייה נוצרת.

אנו ב"אל-סק" מומחים בהתקנת הגלאים השונים, ולפני אספקת והתקנת גלאי כזו או אחר בפועל באתרי הלקוחות, קוראים את הספרות המקצועית של כל גלאי ומוצר ובודקים אותו בתנאי פנים וחוץ על מנת להשיג שתי מטרות:

  1. לדעת שהמוצר\גלאי מתפקד כראוי למטרה שלשמה הוא נוצר.
  2. לדעת בצורה מושלמת איך להתקין ולהגדיר את הגלאי באתר\בית הלקוח.

יצירתיות זה הכל!

אנו ב"אל-סק" משקיעים זמן רב במחשבה יצירתית לנתינת פתרונות ללקוח, עד כדי כך, שלא תמיד הלקוח יודע שהוא צריך פתרון כזה או אחר, עד שאנו "מציירים" לו אותו.

האמנות בהתקנה ותכנות מערכת אזעקה היא ראשית להכיר וללמוד היטב את השטח\האתר עבורו נדרש המיגון ולגלות את נקודות התורפה של אותו אתר.

אנו ב "אל-סק" נפגשים עם הלקוח, מגיעים לאתר הדרוש, לומדים אותו היטב ורק אז "תופרים" את מערכת האזעקה, יחד עם החיישנים הנכונים והמתאימים ביותר לאתר הספציפי.

כמה עולה לי מערכת אזעקה?

עלות מערכת אזעקה, דינאמית ומשתנה מאוד, בהתאם לדרישות הלקוח ולגודל האתר עבורו נדרש המיגון.

לרוב, מערכות אלחוטיות יקרות במחירן עד פי שלוש ממערכות קוויות.

ניתן גם לשלב וליצור מערכת אלחוטית וקווית, בעוד שהיכן שישנן תשתיות נשתמש באלמנטים קווים, והיכן שאין תשתיות נשתמש באלמנטים אלחוטיים.

"אל-סק" מספקת ומתקינה מערכות אזעקה של חברת PARADOX (תוצרת קנדה) העולמית, המוכרת למעל 150 מדינות ברחבי העולם.

צוות "אל-סק" מונה מתקיני מערכות אזעקה מהשורה הראשונה, עתירי נסיון בתחום, אשר יודעים לייצר פתרונות מדויקים ומותאמים לאתרים השונים וכל זאת בהתאם לדרישות ותקציב הלקוח.

לעבודה!

צוות "אל-סק" ילווה אותך לאורך כל הדרך בהקמת מערכת האזעקה בביתך, בעסק,בארגון, קטן כגדול, משלבי תכניות אדריכליות ושלד, קבלת מפתח, וכמובן איך לא  – השירות שאחרי.

ליעוץ, הצעות מחיר ופרטים נוספים על התקנת מערכות אזעקה בבית או בעסק, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ