מערכות אבטחה לגני ילדים ובתי ספר – כל מה שצריך לדעת

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכות אבטחה לגני ילדים

מערכות אבטחה לגני ילדים ובתי ספר – כל מה שצריך לדעת

דיווחים אחרונים בחדשות עודדו הורים לתת תשומת לב רבה יותר לאמצעי האבטחה בהם נעשה שימוש בגני הילדים של ילדיהם. גני הילדים צריכים להבטיח כי הם נוקטים באמצעי אבטחה הולמים, אך יחד עם זאת, הם צריכים להבטיח שהם לא מבהילים את הילדים.

ניתן להבטיח בטיחות בבתי ספר ובגנים על-ידי התקנה של מצלמות אבטחה בשטחיהם. כיום ילדים נחשפים לאלימות בעולם החיצוני דרך האינטרנט ואמצעי תקשורת שונים. ילדים בבתי ספר עשויים לחוות הטרדות או הצקות הן מתלמידים אחרים והן מהסגל. אתם יכולים לשלוט בקלות במעשי עוול שכאלה באמצעות הצבת מערכות אבטחה אשר יעזרו לכם לפקח באופן פעיל על התלמידים.

כמו כן, ניתן לצמצם באופן משמעותי את התמכרותם של ילדים לסמים וסיגריות באמצעות שימוש במצלמות אבטחה בבתי הספר. ילדים יימנעו מפעילויות מזיקות שכאלה בגלל שידעו שהם נמצאים תחת פיקוח וקיימות הוכחות מוצקות לעברות שהם מבצעים. כל בית ספר מתמודד עם אלימות וונדליזם בשטחו, וזיהוי ופתרון הבעיות על-ידי הסגל בהקדם האפשרי הם המפתח.

מערכות לגני ילדים

גני ילדים גם זקוקים למערכות אבטחה בגלל שבנסיבות מסוימות כל דבר עלול להשתבש. מצלמת אבטחה CCTV בגני ילדים מוסיפה שכבה נוספת של ביטחון ואדם נוסף יכול לפקח באופן פעיל על פעילויות הילדים. הבעיה הגדולה ביותר בגני ילדים היא הכישלון לתת תשומת לב זהה לכל אחד מהילדים, אך באמצעות שימוש במערכות אבטחה אנו יכולים לספק תשומת לב של 100% לכל הילדים.

אתם יכולים לפקח באופן פעיל על פעילויותיהם של הילדים על-ידי שימוש במערכת האבטחה. מערכות אבטחה סטנדרטיות כוללות מצלמות אבטחה CCTV, מכשירי DVR עם יכולת צפייה מרחוק. עם הכלים האלה הן ההורים והן המורים יכולים להבטיח את הבטיחות של ילדיהם.

באמצעות שליטה יעילה בשימוש במצלמות אבטחה CCTV המורה יכולה לתת תשומת לב רבה יותר לילדים. במקרה בו מתרחשת קטטה או תאונה אחרת המורה יכולה ללחוץ על "כפתור מצוקה" בכדי להפנות לנושא את תשומת ליבם של בעלי הסמכות בבית הספר. פעילויותיהם של הילדים מוקלטות בכל פעם שמתרחש אירוע שכזה וזה מספק הוכחה יציבה לבעלי הסמכות בבית הספר.

למצלמות יש את היכולת להתמקד במערכי השיעורים של התלמידים. כמו כן, המצלמות יכולות לשפר את איכות מערכת החינוך בכך שישמשו ככלי יעיל אותו ניתן לשלב עם מערכת שמע לצרכי למידה.

מצלמות אבטחה לגני ילדים

יתרונות של מעקב וידאו בבתי ספר

קלות התקנה – מעקב הוידאו קל להתקנה ולתפעול. אתם יכולים לבחור באדם נפרד לביצוע המשימה או להשאיר אותה למנהל המערכת. מצלמות האבטחה קלות יותר להתקנה, כל מה שאתם צריכים הוא למצוא את המיקום הנכון ולהציב אותן שם. ברגע שתחברו את מצלמות האבטחה הללו יהיה באפשרותכם להגדיר מחדש את תצורתן בכל עת.

כתבה מומלצת: טיפים למיקום מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה IP, שלא כמו מערכות CCTV אנלוגיות, אינן מוגבלות. אתם יכולים לעקוב אחר הצילומים דרך אפליקציה באמצעות האינטרנט במחשב או בסמארטפון שלכם.

מעקב אחר מבקרים – בבתי ספר ובגני ילדים לא קיימת בקרה ראויה על גישה של מבקרים. כל אחד יכול להיכנס לתוך בית הספר או הגן בטענה שהוא בן משפחה של אחד הילדים. באמצעות הצבת מצלמות אבטחה בשערי בית הספר אתם יכולים לפקח באופן קבוע על פעילויותיהם של המבקרים.

הסגל האדמיניסטרטיבי יכול בפירוש לדחות את כניסתם של מבקרים מסוימים, על-ידי שימוש במצלמה. במקרים מסוימים, המבקר עלול להיות אלים ולתקוף את האבטחה. סוג כזה של אירועים מתרחש לעתים נדירות אך אם אירוע כזה מתרחש, אתם יכולים מיד ליצור קשר עם המשטרה לצורך קבלת סיוע מידי.

מצלמות אבטחה בחניות יכולות להגן על תלמידים ומורים מפני עברות מסוימות. כמו כן, ניתן למנוע גניבות אופניים על-ידי שימוש במצלמות IP באזורים הנכונים. בנוסף, על-ידי שימוש במצלמות אבטחה ניתן למנוע פריצות, ולמנוע מתלמידים להבריז משיעורים ולעזוב את שטח בית הספר.

כתבה מומלצת: התקנת מצלמות אבטחה – מדריך

מערכות אבטחה לגני ילדים - ערכת התקנה

מצלמות האבטחה קלות יותר להתקנה ולתחזוקה

הודות לחומרים בהם נעשה שימוש בייצור מצלמות האבטחה, הן קלות יותר לתחזוקה. מצלמות אבטחה חיצוניות יכולות לעמוד בפני טמפרטורות קיצוניות ולהחזיק מעמד במשך שנים רבות ללא צורך בהחלפתן. רכיבי התוכנה של מצלמות האבטחה ידידותיות למשתמש ואתם יכולים בקלות ללמוד להקליט, לבצע הגדלה והקטנה של תמונות. בנוסף, עלותן של מצלמות IP פוחתת ובתוך מספר שנים הן יהיו ברות השגה עבור הציבור הרחב.

אנשים רבים טוענים שיש היעדר פרטיות כאשר משתמשים במערכות אבטחה בבתי ספר, אך זה מסתדר כאשר אתם שוכרים שירותים של אנשים נכונים לביצוע העבודה, בגלל שהם יכולים לעזור לכם להציב את המצלמות באזורים בהם הן מאיימות במידה הקטנה ביותר על פרטיותם של הילדים.

במדריך הבא יכול להשתמש כל מרכז חינוך אשר מעוניין לספק אבטחה הולמת

1. אבטחה באמצעות וידאו

אחת הדרכים היעילות ביותר למנוע כניסה של פולש היא להתקין מצלמת אבטחה מחוץ לבניין, אשר מתריעה בפני הסגל כשמישהו מתכוון להיכנס. אף על פי שמצלמה גלויה לעין עשויה לשמש כגורם הרתעה, פולשים מסוימים ינסו לפרק אותה או להתחמק ממנה.

ניתן להחביא מצלמות נסתרות או סמויות בתוך חפצים רגילים, כגון וסתי חום ושעוני קיר, והפולשים כלל לא ידעו שהם מצולמים.

2. בדיקות רקע

יש לבצע בדיקות רישום פלילי ובדיקות טביעת אצבע עבור כל המועמדים הפוטנציאליים וכל המתנדבים. כל מי שנכשל בבדיקות האלה לא צריך לקבל גישה לילדים.

3. זיהוי הסגל

לכל חברי הסגל צריכים להיות תגי זיהוי אשר מכילים את תמונותיהם, ויש לדרוש מכל חברי הסגל לענוד את התגים בכל עת כאשר הם נמצאים בשטח המתקן.

4. זיהוי צוות התחזוקה

כל מי שנכנס לשטח המתקן לביצוע עבודות תחזוקה, תיקון או עבודות אחרות, או שהינו אורח בשטח מכל סיבה שהיא, מוכרח לקבל תג זיהוי אשר מראה שיש לו אישור להימצא בשטח המתקן.

5. תהליכי רישום

כל מי שנכנס לשטח בכדי לפגוש את ילדיו מוכרח להירשם במשרד הראשי בעת כניסה ויציאה. שמו של האדם מוכרח להופיע כרשומה של אדם בעל היתר להוציא את הילד משטח המתקן.

6. יחס בין מורים לילדים

היחס בין מורים לילדים מוכרח להיות מספיק נמוך כדי שמורים יוכלו מיד לזהות נוכחות של אדם בלתי מורשה. אם המורים צריכים לפקח על כמות גדולה מדי של ילדים, דעתם עשויה להיות מוסחת והם עלולים לא לשים לב לנוכחות של פולש.

7. פיקוח על ילדים

אין להשאיר אף ילד ללא השגחה, וכתוצאה מכך פגיע לפולש פוטנציאלי. במקרה חירום, הסגל צריך לדעת באילו פעולות לנקוט וכיצד לפנות את הילדים הנמצאים תחת השגחתם למקום בטוח.

8. שטח מתוחזק היטב

שטח המתקן צריך להיות מתוחזק היטב ונקי משיחים גבוהים אשר יכולים לספק מקום מסתור. אם בגן המשחקים ישנו שער שמוביל למדרכה או לרחוב, וודאו שהוא מאובטח.

9. מנעולי מצוקה

אחד המכשירים החדשים ביותר לעצירת פולשים הוא מנעול חשמלי ברמת בטיחות גבוהה, אשר מגיע בצורה של תליון אותו מורים יכולים לענוד סביב צווארם.

כאשר הם מקבלים התרעה על מצב מסוכן, הם יכולים ללחוץ על התליונים שלהם מכל מקום בבית הספר, ודלתות הכיתה יינעלו באופן אוטומטי, ובכך ירחיקו את הפולשים שאולי נכנסו כבר לשטח המתקן.

10. בקרה מרחוק

מערכות מעקב וידאו מודרניות מספקות להורים את היכולת לצפות בילדיהם לאורך היום, והכל בלי לצאת מהמשרד, באמצעות דפדפן אינטרנט או יישום במכשיר הנייד שלהם. כמו כן, בכלי הזה יכולים להשתמש בעלי המקום, מנהלים, וצוות האבטחה בכדי לעקוב אחר הפעילות שמתבצעת בשטח המתקן לאחר שעות הלימודים.

צוות אלסק מערכות אבטחה מונה מתקיני מערכות מעקב חכמות מבית, אך עובד בשיתוף פעולה מקביל עם מתקיני טלויזיה במעגל סגור מוסמכים המציעים מערכות מעקב ושירות התקנה מקצועי למצלמות ומערכות אבטחה בכל הארץ לרבות: אילת, דרום, צפון ירושלים והסביבה, תל אביב והמרכז.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ