התקנת מצלמות אבטחה בראשון לציון

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

התקנת מצלמות אבטחה בראשון לציון

מחפשים חברת התקנת מערכות אבטחה בראשון לציון? הגעתם למקום הנכון

אנו חיים בעידן בו גנבים באים בכל שעות היממה ולא רק בלילה, כפי שהיה מקובל בעבר.

הם מנצלים את שעות העבודה בהם הדיירים לא נמצאים בבית לביצוע פריצות.

אוספים עליהם מידע, ובודקים מתי בעל הבית נעדר לסוף שבוע או טס לחו"ל ומנצלים את ההזדמנות להיכנס לבית מבלי לעורר חשד.

ככל שהאמצעי ההגנה משתכללים גם השיטות של הגנבים משתכללים ומתפתחים עימם.

כיום, גם משפחה ממוצעת מראשון לציון בעלת דירת מגורים רגילה, מבינה שבאמצעות התקנת מצלמות אבטחה מקצועיות וגלויות, ניתן לצמצם משמעותית את ארועי הפריצה לדירה שברשותה.

העלויות של מצלמות ביתיות אינם גבוהות ומתאימות לכל כיס.

כך שהמחיר על שמירת הדברים היקרים לנו מכל אינו גבוה וללא ספק שווה את השקט הנפשי.

כיצד מצלמות אבטחה מסייעות?

הרתעה לפני מעשה – גנבים רבים בעיקר חובבניים נרתעים כאשר הם רואים מצלמה בשטח באופן גלוי הם ימהרו לעזוב את המקום מחשש שיתפסו על חם ויותקפו.

לאחר מעשה – איכות הצילום של מצלמות האבטחה מאפשרות במקרי פריצה רבים זיהוי מדויק של פני החשוד או החשודים.

גם אם הם רעולי פנים ניתן לזהות את בגדיהם, אמצעי השינוע עימו הם הגיעו לאזור ואפילו לקרוא את לוחית הרישוי של רכבם.

כל מידע הוא יקר כי כאשר למשטרה יש מידע בסיסי היא תנסה ללכוד את הגנבים במעוד מועד ולמנוע מהם לבצע מקרי שוד נוספים.

חשוב להיעזר באיש מקצוע מהיימן ומיומן

קיימות מצלמות אבטחה רבות, לצרכים שונים ומגוונים.

שיטוט באינטרנט יעלה תוצאות רבות ומחירים מפתים אך לא כל מצלמה מתאימה לכל מקום.

לעסק נדרשים אמצעי צילום שונים מאשר לבית פרטי או דירת מגורים.

ישנם מצלמות במעגל סגור, או כאלו שמתחברים אליהם באמצעות אפליקציה, מצלמות נסתרון וגלויות.

רק איש מקצוע מיומן שיגיע למקום יבחן את הצורך והמאפיינים הייחודיים של כל מבנה יוכל להמליץ על סוג מצלמה או על שילוב של כמה טכנולוגיות למיגון מקסימלי.

מהיימנות החברה ואיש המקצוע חשובים לא פחות, חשוב לקרוא ביקורות על בית העסק ולקבל המלצות לפני שמכניסים אדם זר לאזורים כל כך רגישים כמו עסק, או בית מגורים.

יש לוודא כי החברה מורשית והמתקין מהימן ולא יעשה שימוש במידע אישי של בעל הנכס.

חברת אלסק מערכות אבטחה, נותנת שירות מקיף וייעץ לפני התקנה כך שתוכלו להיות רגועים שיותאמו לכם המוצרים הכי טובים לפי הצורך האישי , לאחר מכן תתבצע התקנה על ידי מתקין מורשה שיסביר לכם על כל שלב משלבי ההרכבה.

החל מהכנת התשתית לכל מצלמה ועד להגדרתה הסופית של המערכת ואופן התפעול שלה.

ניתן להתרשם באתר החברה, לקרוא מידע לפני קבלת ההחלטה ואפילו לפנות ליעוץ מקצועי והצעות מחיר מצוות אלסק מערכות אבטחה.

 מצלמות אבטחה בראשון לציון – לחיים בטוחים יותר

ישנם לא מעט 'גלים' של תקופות בהן ישנן פריצות, גניבות וגם פעולות וונדליזם שונות במוסדות, ארגונים, משרדים ובתים פרטיים או דירות בבנייני מגורים.

הרבה בעלי בתים ממגנים את ביתם באמצעות מצלמות אבטחה. בין אם אנחנו מדברים על מצלמות אבטחה חדשניות עבור הבית, ובין אם עבור בניין מגורים.

לא מעט בעלי עסקים גם בוחרים במצלמות אבטחה עבור המשרדים שלהם, כך שמדובר באמצעי ביטחון מאד מבוקש בקרב כל האוכלוסיות, סגנונות העסקים, המוסדות ובעלי הבתים.

מצלמות אבטחה – מאיפה מתחילים לבחור?

כמו כל מוצר או שירות שאנחנו רוכשים או שוכרים ומחפשים חוות דעת, גם כאן מומלץ שנעשה זאת. התקנה של מצלמות אבטחה בראשון לציון או בכל מקום אחר בארץ מצריכה חברה מקצועית ואנים המכירים היטב את המקצוע.

אמינות, כימיה, מקצועיות וסבלנות חייבים להיות חלק בלתי נפרד מאנשי המקצוע מהם אתם רוכשים ומתקינים את מצלמות האבטחה. לא מדובר במוצר מדף פשוט כלל וכלל, ואתם הולכים להשקיע במוצר זה את מיטב כספכם, ואת בטחונכם.

הדבר הראשון שעליכם לעשות לשם כך הוא להתחיל לבדוק מה הצרכים שלכם לגבי מצלמת אבטחה. ומשם, לחפש חברה טובה שתתאים לכם את המצלמה הרלוונטית.

מהן סוגי המצלמות הקיימות?

מצלמת אבטחה רגילה

מצלמת האבטחה הרגילה היא מצלמה הקבועה במקום, בעלות של עד 400 ₪ ומתאימה לצורך בקרה ופיקוח בלבד.

מצלמה שאינה אמיתית

מצלמת דמה היא מצלמה מדומה המרתיעה לא מעט סוגי פורצים ומשחיתים. אם אתם לא מעוניינים להשקיע במצלמה אמיתית, או אין לכם יכולת, אפשר להתקין מצלמת אבטחה מדומה. היא עולה עד 120 ₪, וישנן כאלו שגם מסוות חיישני גילוי תנועה.

מצלמת אנטי ונדל

המצלמה הזאת היא מצלמה ממוגנת העשויה מברזל, וכשמה כן היא. היא אנטי ונדליזם. היא עמידה מאד, ומאפשרת גם ראיית לילה איכותית. מתאימה לחלקים החיצוניים של הבית או של המשרד וגם עמידה בפני פגעי מזג אוויר משתנים.

מצלמת אינפרא

מצלמת אינפרא אדום מצלמת ומציגה צילומים איכותיים גם בחושך. היא מומלצת עבור חניונים, מגרשי חניה, בתים להם החלקים החיצוניים מאד רגישים וחשובים ומפעלים.

לצורת המצלמה יש חשיבות

אנחנו משקיעים לא מעט זמן ומשאבים על עיצוב הבית והשיפוץ שלו. או עיצוב המשרדים והשיפוץ, ולכן זה די ברור שהאסתטיקה חשובה לנו. ולכן, גם מצלמות אבטחה בראשון לציון או בכל מקום אחר זה רק טבעי שנרצה שתהיינה אסתטיות.

זה די ברור שמצלמות אבטחה הן לא פריט אופנתי. אך כשנתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון או בכל מקום אחר בארץ שנבחר, נרצה שהיא תתאים באופן אישי לעיצוב הבית.

ישנן מצלמות אבטחה בצורת כיפה, אלו קשה לראות להיכן הן מצלמות או פונות ולכן הן גם יכולות לבלבל ממש את מי שרוצה לבצע פריצה, גניבה או השחתה. זהו יתרון גדול.

מצלמת אינפרא אדום, ומצלמת הכיפה אלו מצלמות להן יש עדשה קבועה המאפשרת צילום בזווית אחת ספציפית. מצלמת גוף היא למעשה מצלמה המורכבת משני חלקים, ואפשר להתאים אותה באופן אינדיבידואלי יותר. להרכיב עדשות שונות, לשנות זוויות צילום ועוד.

ומה לגבי מערכת ההקלטה של המצלמה?

זה די ידוע והגיוני שאם אין מערכת הקלטה למצלמת האבטחה אז היא לא תוכל להקליט חומרים. אם היא לא תוכל להקליט חומרים, היכן היעילות פרט להרתעה ראשונית?

בדיוק לשם כך מערכות ההקלטה מותקנות בחלק ממצלמות האבטחה ולכן חשוב שתוודאו, כשאתם רוכשים מצלמות אבטחה שאכן יש מערכת הקלטה. המערכות מותקנות בין המקלט, לבין מצלמת האבטחה. זוהי סיטואציה שבה קשה שלא להבחין בכך שישנה מערכת כזאת.

המערכת הקווית היא מערת מאד אפקטיבית היות ואין בה כבלים. הסיבה היא איכות התמונה שהינה איכות גבוהה. בנוסף, במערכת אלחוטית חשוב לקחת בחשבון שטלפונים ניידים משבשים את איכות התמונה.

שלושה דברים מהותיים שיש לברר עם מתקין מצלמות האבטחה שלכם

ודאו אחריות המצלמות

אחריות המצלמות כמו בכל מוצר, היא אחד האלמנטים החשובים ביותר שיש לוודא ולבדוק. האחריות עברו מצלמות אבטחה לרוב לא כוללת נזק פיזי. אך טוב שיש אותה למקרים אחרים, והיא מקנה ביטחון רב, ובכלל, טוב לדעת שיש מי שדואג לנו גם לתקלות.

חברת יצרן מוכרת

זה ידוע שכאשר אנחנו רוכשים מוצרים מחברות יצרן מוכרות וידועות, אנחנו מרגישים ביטחון גבוה יותר. לא בכדי, מדובר באיכויות גבוהות מאד, ומותגים בעלי מוניטין מאד גבוה בעלות אחריות גבוהה ורמת שירות טובה במיוחד.

חשוב לראות הדגמות

לפני ההתקנה, בקשו הדגמות דרך המוניטור. ההדגמות מאפשרות לכם לראות את איכות המצלמות. ובכך להתאימן באופן אישי אליכם ולצרכים שלכם.

קבלו הדרכה

חשוב ומומלץ שתקבלו את מלוא ההדרכה עבור המצלמות שרכשתם. אל תוותרו על ההדרכה המקצועית של המתקינים. שאלו את כל השאלות הרלוונטיות, ואל תישארו ללא מענה.

חברת אלסק מציעה פתרונות אבטחה מתקדמים לחברות מכל מגזר ומכל סוג. ובכל רחבי הארץ לרבות אילת. באר שבע, אשקלון, אשדוד, ראשון לציון. תל אביב והמרכז, אזור ירושלים, חיפה והגליל. התקשרו כבר עכשיו לקבלת ייעוץ.

איך מוצאים את המתקין המומלץ ביותר באזור ראשון לציון?

מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון מסביר, כי הסיבות להתקנת מצלמות אבטחה בבית או בעסק, הן מגוונות ושונות.

זה יכול להיות עסק שרק פתחתם וחייבים להתקין בו מצלמות נגד גנבים ופורצים או לעקוב אחר העובדים. בית או דירה חדשה שאתם מעוניינים להתקין בה מצלמות אבטחה. היום כמעט בכל בית או עסק יש תיעוד של מצלמות. גנבים מעולם לא מפסיקים לגנוב, ואם אפשר להגן על מבצרכם ולהתקין בו אמצעים מרתיעים, אז למה לא?

התקנת מצלמות אבטחה בראשון לציון למשל, או בכל מקום אחר, מוטב שתיעשה ע"י מתקין מוסמך ומומלץ, בעל שם מוניטין ואמינות.

חשוב לומר כי יש כל מיני סוגים של מצלמות אבטחה, ויש צורך להתאים את סוג המצלמה והיכולת שלה לתנאים בשטח. יש מצלמה שמתאימה לדירה ויש מצלמה שמתאימה לחנות. מה שאמור לקבוע את סוג המצלמה הוא טווח הצילום שלה, ואיזה שטח שלכם צריך להיות תחת עינה הפקוחה.

כמה סיבות להתקנת מצלמות אבטחה לבית

אפשר לומר בצורה חד משמעית, כי ברוב הבתים הפרטיים מותקנת מערכת של מצלמות אבטחה לבית. הצצה בחדשות על פריצות וגניבות,, מעוררים מחדש כל פעם את השאלה – עד אנה נגיע עם ההגנה על הבית שלנו ומדוע עד היום עוד לא הצלחנו להרתיע את הרעים? ככל שמתפתחות מערכות הגנה על הבית, כך משתכללים גם הפורצים.

הם מצליחים בשיטות מתוחכמות וערמומיות לפרוץ דלתות פלדה, בתי עסק, מנטרלים מערכות אזעקה וגם מצלמות אבטחה. לכן התקנת מצלמות אבטחה לבית באופן כזה שהפורצים לא ידעו שהן קיימות, זו חוכמה גדולה מאוד.

אנשים מבינים את זה ולא בוחלים בשום אמצעי, גם לא כספי, כדי להתקין את המערכת הכי איכותית עבור הבית שלהם. אחד הדברים הכי מכוערים שיכולים לקרות הוא, שאנשים יגיעו לבית חלומותיהם אותם בנו בכסף רב, ויגלו כי גנבים פרצו אליהם הביתה וגרמו להם נזק רב ברכוש. שלא לדבר על תחושת חוסר הביטחון, כאשר יודעים כי מישהו פלש בצורה כל כך גסה לבית שלכם.

מצלמות אבטחה למטפלת

עם הפרסומים ההולכים וגואים על מעורבותן של מטפלות בתינוקות ובקשישים בהתעללות סמויה, לא סומכים יותר משפחה והורים על אף אחת, רק על מצלמות אבטחה לבית.

מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון אומר, שמאז המקרה האחרון של הפעוטון בראש העין, אין כמעט פעוטון באזור ראשון לציון שלא מזעיק אותו להתקין מצלמות, וכולם עשו את זה כבר לקראת השנה החדשה.

זו הייתה יוזמה גם של ההורים אבל גם של גננות שרוצות שיסמכו עליהן. כאשר יש מצלמות, זה לא משנה מה אומרים ובמה מאשימים, מביטים במצלמה ורואים הכול בזמן אמת. את ההתנהגות של המטפלת בקשיש בביתו, של המטפלות בגן, אי אפשר יותר להעלים מידע מאף אחד.

כך ההורים יכולים להיות יותר שקטים, ואם הילד חלילה נפל בגן ונחבל, יכולה הגננת להוכיח זאת באמצעות המצלמות. זה לא רק לטובת ההורים, זה גם לטובתה.

התקנת מצלמות ביתיות חייבת להיעשות ע"י איש מקצוע אמין.

מחיר התקנת מצלמות ביתיות

מחיר התקנת מצלמות אבטחה ביתיות באיכות גבוהה, יכול לנוע בין 5000-6000 ₪.

לפני שמזמינים התקנה, מסביר מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון, צריך להבין מה רוצים להזמין ואיזו מצלמה מתאימה לבית המסוים. האם מצלמה אחת תספיק? כמה מצלמות צריך כדי לצלם את השטח הרצוי לצילום? האם מדובר במצלמה גלויה כהרתעה דווקא או מצלמה נסתרת.

יש כמה גורמים שמשפיעים על מחיר המצלמות. כמה מצלמות צריך ומאיזה סוג? האם הן גלויות או נסתרות ומהם האביזרים הדרושים להתקנה. גורם נוסף הוא אם צריך להקליט את הצילום רק או לצלמו.

מי שמתקין מצלמות בביתו או בעסק שלו, עושה את זה גם בגלל שחייבים, אבל גם בגלל תחושת בטן. הרבה פעמים אינטואיציה של בעל עסק או בעל דירה להתקין מצלמה מעל המטפלת, מתגלה כמשמעותית ואכן במצלמה רואים את החטאים שאנשים רוצים להסתיר.

במקרה של תיעוד גנבים, היום המשטרה בהחלט מתייחסת לזה כאל עדות בבית משפט והיא מהווה ראייה תקינה.

מצלמות דמה להרתעה – מצא את ההבדלים

כיוון שהגנבים גם מתוחכמים, הרבה פעמים לפני שהם עושים את "המכה" כאשר הם חודרים לאיזה מחסן, מפעל או חנות, הם מביטים מסביב לגלות את מצלמות האבטחה ואם הם מבינים משהו הם מנתקים אותם. הרבה פעמים מה שנדמה לפורצים כמצלמות אבטחה, הן מצלמות דמה המשמשות להרתעה בלבד. אם הפורצים מנתקים אותן, הם לא יודעים שמצלמות אחרות מתעדות כל צעד שלהם וגם תופסים פורצים.

מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון אומר, שמצלמות דמה מתקין כל מי שלא רוצה להשקיע במצלמות פעילות, או שרוצה "לעבוד" על הפורצים.

מצלמת דמה יכולה לעלות בין 80-120 ₪.

יש אפילו מצלמות דמה שמתנהגות כמו מצלמות אמתיות ויש להן חיישן לגילוי תנועה.

מצלמות אבטחה לבית

מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון מסביר על ההבדלים בין המצלמות השונות:

יש מצלמות אבטחה פשוטות בעלות תכונות הכי בסיסיות שיש, וגם הן מועילות במקרי הצורך, ויש מצלמות אבטחה מאוד משוכללות ומחירן גבוה בהתאם.

כאשר מדובר במצלמות אבטחה לבית, לא דרושה הרזולוציה הכי גבוהה וגם לא שיא השכלול, אבל למשל כאשר מדובר במשרד עם חומר מסווג, או מפעל עם פס ייצור יקר, משקיעים בהם את המצלמות הכי משוכללות והכי טובות שיש.

מצלמה הכי פשוטה מפלסטיק בסיסית מאוד יכול לעלות בין 350-400 ₪.

מצלמות אבטחה מומלצות הן מצלמות אינפרה אדום שמסוגלת לצלם גם בחושך, היא עולה ב-10% יותר ממצלמה עשויה פלסטיק.

מצלמה ממוגנת אנטי ונדל עשויה מברזל ויש לה ראיית לילה.

היא מתאימה להתקנה בחלק החיצוני של הבית מסביר מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון.

מצלמות אבטחה נסתרות עולות יותר ממצלמות רגילות.

מחירה יכול לנוע בין 350-1000 ₪ למצלמה.

מצלמות אבטחה בראשון לציון – שאלות ותשובות

כמה עולות מצלמות אבטחה?

התשובה כמובן תלויה בהמון משתנים כמו איכות המצלמות, היצרן, כמות, אופן התקנה רצוי ועוד. באתר אלסק ניתן למצוא סטים של מצלמות אבטחה החל מ- 2490 שח בלבד. הסט כולל 4 מצלמות אינפרא 5 מגה פיקסלים, DVR מערכת הקלטה 8 ערוצים ברמה FULL-HD היברידית 5 מגה פיקסל, חווט ועבודה והדרכה ללקוח, אפליקציה איכותית לצפייה במצלמות מרחוק.

האם מומלץ לקנות מצלמות IP אלחוטיות?

כמו בכל מוצר, למצלמות אלחוטיות יתרונות וחסרונות משלהן. קשה לספק תשובה חד משמעית לשאלה זו אם אין לנו פרמטרים חיוניים כמו היצרן, מקום ההתקנה הרצוי ועוד. כפי שאנו ממליצים תמיד, אם אינכם מיומנים בתחום ורוצים בטחון ושקט נפשי, פנו למתקין מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה מקצועי.

איך למקם את המצלמות?

מיקום מצלמות האבטחה הינו הפרמטר החשוב ביותר, ולרוב, הוא שיקבע אם ההתקנה בוצעה בצורה האופטימלית ביותר תוך ניצול תפוקה מלאה של המערכת, או ניצול חלקי ובכך בזבוז מיותר של כסף. אנא צרו איתנו קשר ויחד נוכל לפענח את אופן ההתקנה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

האם אתם גם מתקינים מצלמות?

בהחלט. חלק מהשירותים שאנו מספקים כולל התקנה מקצועית של מצלמות, אזעקות ואינטרקום, בין אם ההתקנה נדרשת בבית פרטי, בניין משותף, משרד קטן, בית עסק או בניין משרדים גדול. צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום טכנאי.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ