מצלמת אבטחה Canary

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה Canary

מצלמת אבטחה ביתית Canary שתשאיר את הפורצים המומים

מצלמה בשווי $249 שכבר מסייעת לגורמי האכיפה לאתר ולעצור חשודים בפריצה, הצתות, התעללות ועוד

בשמונה השנים האחרונות, מלאני, ששמה שונה לצרכי הגנה על פרטיותה, שיתפה את ביתה שבאריזונה עם שותפים. אולם כשהשותפים עזבו בסתיו האחרון, היא מצאה שפרטיותה הופרה. מלאני החליטה לרכוש מצלמת אבטחה חדשה אותה הציבה בחדר השינה.

ב-4 למאי, מצלמת האבטחה קלטה פעילות בחדרה. באותו יום, ניתן לראות במצלמה אדם, שיותר מאוחר זוהה כבריאן פנטוז'ה, שובר את זכוכית חלון החדר, זוחל לתוכו, וסורק את החדר וחפציה. על פי דיווח חדשות מקומיות, תכשיטים בשווי אלפי דולרים נעלמו מביתה של מלאני; החקירה נשארה פתוחה עד חודש מאי האחרון. אבל לפני שהחל במסע הגניבה בביתה של מלאני, מנטוז'ה נראה מרים בקבוק מים שהיה מונח בדיוק ממול למצלמת האבטחה שתיעדה אותו.

"זה כל כך חלקלק", אמרה מלאני. "לא היה לו מושג – הוא הסתכל על המצלמה כמה פעמים.. פשוט לא היה לו מושג."

למען ההגינות בפני הפורץ, מצלמת האבטחה Canary האלחוטית של חברת Canary שמגיעה בצבעים שחור, לבן או כסוף ובגודל של קופסת שימורים, כלל לא דומה לאף מצלמת אבטחה אינטרנטית ביתית אחרת. עם פתחי אוורור בחלקה העליון וללא עדשה גלויה לעין, זה לא סוג המכשירים שתצפה למצוא עומד על המשמרת בבית ופנטוז'ה הוא לא היחיד שנלכד בזכות מצלמה שכזו. מאז שהמכשיר הושק בסוף חודש מרץ השנה (2015), הוא סייע בתיעוד לפחות 30 תקריות חמורות, לדברי החברה, החל מפריצות ועד התנהגות בלתי הולמת מצד מטפלות והצתות.

מלבד החזות הדיסקרטית של מכשיר Canary, מצלמת HD 1080p עם זווית צפייה של 147 מעלות הופכות אותה ליעילה מאוד. בעוד מפרט המצלמה עוקף לא מעט מצלמות דומות, הזנת הוידאו של מצלמת Canary נראית נהדר על גבי האפליקציה לנייד שלה, שהייתה המפתח לפתרון התעלומה במקרה הנ"ל. בנוכחותם של השוטרים, מלאני פתחה את האפליקציה וביצעה תקריב על פרצופו של הפורץ. הרשויות זיהו אותו מיד.

"כולם אמרו לי עד כמה הם לא נתקלו בתמונה כל כך איכותית", היא הוסיפה.

עם היכולת לזהות תנועה, טמפרטורה, אור ולחות, מצלמת Canary היא יותר מסתם עוד מצלמת אבטחה לבית. בעזרת האפליקציה, המצלמה יכולה להודיע למשתמש על תנועה, קולות רועשים ושינויים באיכויות האוויר כשהם מחוץ לבית. מיקרופון מובנה מאפשר למשתמש לדבר אל החדר בהעדרם, וסירנת 90 דציבלים יכול להרתיע פולשים בלחיצת כפתור.

אם כי שימושי ככל שישמע, המצלמה לא מיועדת לכל אחד. פרטיות דיגיטלית הפכה לדאגה מוגברת, ויצרני גאדג'טים מתמודדים בקרב קשה לשכנע אנשים שהפרטיות שלהם מוגנת מפני מציצנים ברשת.

מחפשים מצלמות אבטחה איכותיות? ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה עם או ללא ראיית לילה, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ