מצלמות אבטחה עם סוללות

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה עם סוללות

מצלמות אבטחה הן היום מוצר חובה בכל חנות, בית עסק, משרד, מפעל, מחסן ובית.

הן מתחברות בדרך כלל עם כבלים של חשמל, מתעדות את הדרוש ועשויות לשמש גם כעדות קבילה בבית משפט, אולם כאשר רוצים להשתמש במצלמות נסתרות בלי כבלים? כאשר רוצים להסוות את השימוש בהן כדי שבשטח המסוים לא ידעו זרים על קיומן, משתמשים במערכת מצלמות אבטחה עם סוללות, וכל זה כדי להסתיר את הימצאותן ולהיות מוסוות.

הן לא פחות איכותיות מכל מצלמה הפועלת על כבלים, רק שיש צורך לטעון בהן את הסוללות מעת לעת.

יש להן תפקיד חשוב מאוד בתפיסת פעילות עבריינית, אלימות בתוך בית כלפי תינוק או קשיש וכן פיקוח על הילדים ומעשיהם, בעוד הם לא יודעים שהם מצולמים.

מחירה של מצלמה כזו יכול להיות בין 400-1500 ₪ תלוי כמובן בדגם, באיכות. בגודל השטח שהיא אמורה לכסות ועוד.

מצלמה בתור דובי, עט או שעון קיר?

ייעודה של מצלמת אבטחה הרבה פעמים הוא לא רק לשמש ביטחון והרתעה בפני פורצים בבית,  במשרד או בעסק, אלא לתפוס אנשים בעת ביצוע עבירות ומעשים עברייניים, פליליים אם זה בתוך הבית או בכל מקום אחר.

משום כך מי שמתקין את המצלמה בביתו או במשרדו, מייעד אותה אף לזמן מסוים בו הוא רוצה לתעד פעילות חשודה.

הוא לא מעוניין שידעו על קיומה של המצלמה, ולכן הוא יבחר במצלמה שלא נראית כלל כמו מצלמה, והוא יבחר כמובן בסוג הידוע של מצלמות אבטחה עם סוללות, כדי שלא יהיו להם כבלים של חשמל שעלולים להסגיר אותם.

יש מבחר עצום של מצלמות כאלה, שלא נראות כלל כמו מצלמות אלא מתחפשות לצעצוע, דובי, משקפיים, עט ואפילו מושתלות בתוך תמונת נוף בבית, בשעון קיר ועוד.

החוכמה היא להסוות אותן בצורה שלא תגרום לחשד הכי מינימלי. כלומר אם מדובר על הטמנת מצלמה נסתרת במשרד, היא לא יכולה להיות בצורה של דובי, אבל היא יכולה להיות בצורה של שעון ואם רוצים להטמין אותה לחדר האורחים בבית היא יכולה גם להתחפש לעציץ. כלומר צריך לשייך את החזות של המצלמה הנסתרת למיקום בו היא נמצאת.

מצלמה נסתרת בכל מחסן של מפעל

ידוע הוא כי מחסנים של מפעלים ובכלל, נפרצים חדשות לבקרים ונגנבים מהם סחורות במאות אלפי שקלים, תוך גרימת נזק ממשי וכספי לבעלי המחסן.

כדי לצלם מחסן כזה ולתעד חלילה פעילות של פריצה אם מתקיימת בו, חייבים להתקין במקום מצלמות אבטחה עם סוללות ולא עם כבלים.

ככל שהמצלמות תהיינה יותר מוסתרות מעיני הפורצים, כך הם יתקשו לגלותם. ידוע הוא כי בפריצות בהיקפים גדולים למחסני סחורות, עושים הפורצים בדרך כלל "שיעורי בית" וגם לא נרתעים מקיומן וגם לומדים היכן הן נמצאות ויודעים גם כיצד לנטרל אותן.

כאשר מדובר במצלמות נסתרות, יקשה עליהם לגלותם, במיוחד אם הן נטמעו בשטח בצורה מושלמת, והחזות שלהן נראית כמו חלק מהנוף שבשטח.

מצלמה אלחוטית – עמידה במזג האוויר!

בשוק מצלמות אבטחה עם סוללות, יש לדוגמה מצלמת IP  אלחוטית, אשר מתאימה לתנאי חוץ קשים ויש לה סוללה שיכולה שצריך להחליף אותה כל שלושה חודשים ללא שום טעינה בדרך. מצלמה זו היא מהמתקדמות הקיימות, אין לה כמובן חיבורים לכבלים והיא מאפשרת הקלטה וצפייה במתרחש מכל מקום והיא כוללת מיקרופון.

כאשר בוחרים במצלמות בלי כבלים שאמורות להיות מותקנות בשטח כלשהו, חשוב לבחור במצלמות שמסוגלות לעמוד בתנאי חוץ קשים כמו אבק, חול וגשם ועדיין לשדר תמונה חדה וברורה.

המצלמה חייבת שתהיה לה יכולת צילום לכיסוי שטח רצוי, כדי לתעד את הנעשה שם.

ההקלטה נשמרת ומתועדת בכרטיס הזיכרון ואפשר להוסיף למצלמה זו שדרוגים שונים, כמו למשל תאורת לילה לצילום בחושך ועוד.

מה עושה המטפלת?

אחרי ריבוי מקרי ההתעללות בתינוקות ובקשישים בבתיהם, אין היום בית שמעסיק מטפלת ולא דואג לאבזר את הבית במצלמות נסתרות ולא גלויות כלומר- מצלמות אבטחה עם סוללות.

הסיבה לכך היא שכדי להסוות את קיומן של המצלמות הן חייבות להיות נטולות כבלים של חשמל כדי שהמטפלת או המטפל לא יראו שהן קיימות.

רק בצורה זו תוכל המשפחה לעקוב ולפקח אחר ההתנהגות שלהם, בעוד שהם אינם יודעים שהם מצולמים, כי אם ידעו "יתנהגו יפה למצלמה".

גם בעלי חנויות שרוצים לעקוב אחר ההתנהגות של העובדים שלהם (ולא רק של הלקוחות) מתקינים מצלמות נסתרות בלי כבלים ליד הקופה ובאזורים אסטרטגיים נוספים בחנות, בכוונה מראש לעקוב אחר חשודים שעובדים במקום. גם מהם יש צורך להעלים את המצלמות.

מצלמות באתר בנייה

אחד המקומות הכי מועדים לפורענות לגניבת סחורה, הם אתרי בנייה. לא אחת מגלים היזמים כי מישהו חדר בלילה וגנב להם סחורה יקרת ערך. הרבה פעמים מגלים שזה החבר של הבן דוד של השומר.

במקום כזה אידיאלי להתקין מצלמות אבטחה ללא סוללות, רק מצלמות כאלה יתפסו את העבריינים ואנשי הקשר על חם.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ