פתרונות אבטחה מומלצים לבית

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

פתרונות אבטחה מומלצים לבית

פתרונות אבטחה מקצועיים

צור קשר עוד היום עם המומחים למערכת אבטחה ומתח נמוך. המומחים ישמחו לספק לך ייעוץ מקצועי בנוגע להתקנת מערך אבטחה או שדרוג פתרון האבטחה הקיים שלך.

בעיות נפוצות ופתרונות מומלצים במערך אבטחה הבית

דמיינו שאתם מגיעים הביתה מביקור קצר בחנות ורואים שדלת הכניסה לביתכם פתוחה. הבטן שלכם מתהפכת כאשר אתם מיד מצטערים על כך שהחלטתם להשאיר את הדלת לא נעולה ומבינים שנכנס לביתכם פורץ. או, דמיינו שאתם שומעים מישהו מחטט במחסן שלכם בשעת לילה מאוחרת ואתם לא מצליחים לראות מי זה – או מה הדבר הבא שאותו הוא עשוי לעשות.

התרחישים האלה התרחשו בפועל והובילו לשיחות קדחתניות למשטרה. ניתן היה למנוע את שני המצבים, או לפחות לצמצם את הסיכוי להתרחשותם, אם בעלי הבתים היו נוקטים באמצעי אבטחה הולמים לבית.

אנחנו יודעים שאתם לא תעמידו את משפחתכם או את ביתכם בסכנה באופן מכוון, אך אתם עשויים לעשות זאת מבלי לדעת. המטרה שלנו היא להציג בפניכם בעיות אבטחה שמהן יש נטייה להתעלם – ודרכים לתקנן. עם הידע הזה, אתם יכולים להגן בצורה טובה יותר על הנכס שלכם מפני פורצים ופושעים אחרים, תוך כדי שאתם הופכים את ביתכם למקום בטוח יותר עבור משפחתכם.

מצלמות אבטחה קוויות או מצלמות אלחוטיות

בעיית אבטחה מפתיעה מס' 1: אי סגירה של וילונות

למרבה הצער, דבר כה פשוט כמו השארת וילונות פתוחים מעמיד אתכם בסיכון לפריצה מכיוון שידוע כי פורצים מציצים מבעד לחלונות ומחפשים דברים שאותם ניתן לגנוב. אם אתם גרים לבד, וילונות פתוחים מפרסמים את העובדה הזו, מה שיכול לחשוף אתכם גם לפשעים אחרים.

פתרון אבטחה

תמיד שמרו על וילונות סגורים כאשר אינכם נמצאים בבית והיזהרו כאשר אתם פותחים אותם בעודכם נמצאים בפנים. כמו כן, כדאי לסגור אותם בלילה מאחר שאורות פנימיים מקלים מאוד על פורצים לראות מה מתרחש בפנים.

סגירת וילונות תהיה קלה אף יותר עם מערכות בית חכם כמו וילונות Loxone שמאפשרת לכם לשלוט במערכת ישירות מהסמארטפון שלכם. כך שאם אתם מכורבלים במיטתכם ונזכרים בכך ששכחתם לסגור את הווילונות בסלון, אתם יכולים לעשות זאת מבלי לקום.

תנקטו באמצעי זהירות נוספים באמצעות הנחה של כסף, תרופות מרשם, ופריטים אחרים מהרשימה של הפורץ, מחוץ לטווח הראייה.

קראו עוד: טיפים לאבטחת חלונות הבית ומניעת פריצות

בעיית אבטחה מפתיעה מס' 2: העדר מצלמת אבטחה בדלת הראשית

יתכן שאתם לא מבינים שפורצים רבים נכנסים דרך הדלת הראשית. אך כאשר הם נתקלים במצלמות אבטחה, פורצים וונדלים אחרים חושבים פעמיים. למעשה, ישנן הוכחות לכך שמצלמות אבטחה מרתיעות כ- 60% מהפורצים.

פתרון אבטחה

קנו מצלמת אבטחה חיצונית עצמאית כמו Phylink Bullet HD או בחרו במצלמה שמשתלבת עם מערכת האבטחה הביתית שלכם. בכל אופן, אנחנו ממליצים לבחור במצלמת אבטחה שניתן לעקוב אחריה באמצעות אפליקציה כדי שתמיד תדעו מי עומד על מפתן דלתכם.

התייעצו עם צוות אבטחה כדי לקבל מידע על סוגי מצלמות, מאפיינים נפוצים, ומותגים מומלצים. לאחר מכן, תשקלו לאבטח את הכניסה לביתכם על-ידי התקנה של דלת כניסה ברמת אבטחה גבוהה ופעמון חכם.

העדר מצלמת אבטחה בדלת הראשית

בעיית אבטחה מפתיעה מס' 3: השארת דלתות לא נעולות

גם אם השכונה שלכם נחשבת לבטוחה, השארת דלתות לא נעולות מעמידה את ביתכם ואת משפחתכם בסכנה. לפני שהם טורחים לנסות ולפרוץ, לעתים קרובות הפורצים יבדקו אם דלתות ביתכם אינן נעולות. כמו כן, הם עשויים לחפש מפתח רזרבי ש"החבאתם" מתחת לשטיח או בתוך עציץ.

פתרון אבטחה

שמרו על דלתות ביתכם נעולות בכל עת – אפילו כשאתם נמצאים בתוך הבית – ואל תשאירו מפתח רזרבי במקום בולט. אם אתם מודאגים מכך שמשפחתכם תינעל מחוץ לבית או פשוט רוצים שנעילה ופתיחה של הדלת תדרוש פחות טרחה, תשקלו לקנות מנעול חשמלי שלא דורש מפתח כמו המנעול החכם Kwikset Kevo. מכשיר זה תומך ב- Bluetooth ומאשר לכם לנעול ולפתוח את מנעול הדלת ישירות באמצעות הסמארטפון שלכם והוא מגיע עם מפתחות אלקטרוניים כדי לתת לאורחים גישה זמנית לביתכם.

בעיית אבטחה מפתיעה מס' 4: העדר מערכת אבטחה ביתית

פורצים מסוימים משוטטים בשכונות בחיפוש אחר בתים שלתוכם ניתן לפרוץ בקלות. אם אין ברשותכם מערכת אבטחה ביתית, ביתכם עשוי להיראות יותר מושך בעיני פושעים מכיוון שהם חושבים שכך יש פחות סיכוי שהם ייתפסו.

פתרון אבטחה

אנו ממליצים על רכישה של מערכת אבטחה ביתית כדי לסייע בהפחתת הסיכון לפריצות ולהגן בצורה טובה יותר על משפחתכם וחפציכם. בתור יתרון נוסף, מערכות אבטחה מסוימות מתריעות בפניכם על שריפה, פחמן חד-חמצני, וסכנות פוטנציאליות אחרות.

למדו כיצד לבחור את מערכת האבטחה הביתית הטובה ביותר במסגרת התקציב שלכם והצרכים שלכם ולאחר מכן חקרו את האפשרויות שלכם. לאחר שתרכשו מערכת אבטחה ביתית אל תשכחו להציב את השלטים בחצר אשר מגיעים עם המצלמה כדי להזהיר את הפורצים על כך שביתכם מוגן.

בעיית אבטחה מפתיעה מס' 5: העדר תאורה חיצונית

פורצים אינם רוצים להיראות לעין, לכן זה לא מפתיע שלמעלה מ- 20% מכל הפריצות לבתים מתרחשות בלילה. זה הופך כניסה וחצר חשוכים לבעיית אבטחה – שלא לדבר על סכנה בטיחותית למשפחתכם.

פתרון אבטחה

תקנו את בעיית האבטחה הזו בכך שתדליקו את האורות במרפסת שלכם ותאירו את החצר שלכם עם מנורות בעלות חיישני תנועה. זרקורי האבטחה האלה יכולים לזהות תנועה במרחק של עד 12 מטרים בזווית של 180 מעלות.

הבטיחו שאתם מתקינים מנורות בעלות חיישני תנועה על מחסנים ועל מבנים נוספים, מאחר שלעתים קרובות מאוחסנים בהם כלים שבהם הפורצים מעוניינים.

דרכים נוספות לאבטחת ביתכם

בנוסף ליישום חמשת פתרונות האבטחה שאותם תיארנו לעיל, אל תעשו טעות בכך שתחשבו שלא יתרחש פשע בקרבתכם ובקרבת משפחתכם. אף על פי שקהילות מסוימות בטוחות יותר מאחרות, חשוב לזכור שפשיעה מתרחשת בכל שכונה. אל תשערו שביתכם ומשפחתכם בטוחים.

זכרו את העצות האלה כדי להפוך את ביתכם למקום יותר בטוח.

  • היו מודעים לפשיעה מקומית בכך שתצטרפו למשמר שכונתי או תקימו משמר שכזה.
  • היו מעודכנים על פשיעה בקהילה שלכם בעזרת כלים למעקב אחר פשעים כמו CrimeReports.
  • הגנו על החצר שלכם מפני פורצים על-ידי אבטחה של סולמות, לבנים, פטישים וכל פריט אחר שבו פושע עשוי להשתמש כדי לפרוץ לביתכם.
  • דווחו על אדם מחשיד או פעילות מחשידה לתחנת המשטרה המקומית שלכם.
  • הכירו את השכנים שלכם כדי שתוכלו להגן אחד על השני.
  • אבטחו את ביתכם לפני חופשה על-ידי הפסקה של קבלת עיתונים ודואר וכיוון שעוני עצר במנורות.
  • אל תשאירו את דלתות החניה או המחסן פתוחות כך שפורץ יוכל לראות את הציוד לחצר, את האופניים, את הכלים, וחפצי ערך אחרים.
  • גזמו את השיחים סביב שטח הבית כדי שפורצים לא יוכלו להסתתר מאחוריהם בעודם פורצים לתוך הבית.

אנחנו מקווים שלעולם לא תהפכו לקורבן של פריצה, אך העובדה היא שבעת כתיבת שורות אלה, כל שעה לערך מתרחשת פריצה בישראל. אמצו את העצות שלנו כדי לצמצם את בעיות האבטחה הנפוצות הללו.

להצעות מחיר ויעוץ מקצועי, פנו אל המקצוענים, אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ