סקירת מצלמת כיפה IP DS-2CD2H25FWD-IZS של Hikvision

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת כיפה IP 2 מגה פיקסל דגם DS-2CD2H25FWD-IZS של היקוויז'ן

מצלמת כיפה IP DS-2CD2H25FWD-IZS

מצלמת כיפה IP דגם DS-2CD2H25FWD-IZS מספקת רזולוציה גבוהה של עד 2 מגה פיקסל עם רזולוציה מרבית של 1920 × 1080, עדשה משתנה בגודל 2.8 מ"מ עם עד 30 פריימים בשנייה (fps) וכמו כן מצלמת תמונות צבעוניות, אפילו בסביבות עם תאורה מעומעמת על ידי שימוש בטכנולוגיה של Hikvision.

מצלמת הכיפה DS-2CD2H25FWD-IZS תומכת בצילום ביום ובלילה, תוך שיפורו על ידי תאורה תת אדומה מובנית אשר מכסה טווח מרבי של 30 מטרים עבור ניטור יעיל במשך 24 שעות ביממה. מצלמת ה- IP מתאימה לתוכנות ניהול וידאו רבות והיא מוגנת היטב הודות לתיבה עם דירוג IP66 אשר הופכת אותה למתאימה למגוון רחב של יישומי אבטחה בתוך מבנה ומחוצה לו. המצלמה מגיעה עם אחסון כרטיס SD מובנה וניתן להתקינה בקלות על ידי שימוש ב- PoE (Power over Ethernet).

עדשה משתנה ופורט אודיו/וידאו

העדשה המשתנה של מצלמת DS-2CD2H25FWD-IZS מאפשרת להגדיר כיסוי אזור אופטימלי במהלך התקנה, ונורות ה- LED התת אדומות המובנות מספקות ראיית לילה משופרת למרחק של עד 30 מטרים. עיצוב הבועה של Hikvision מפריד את העדשה מנורות ה- LED התת אדומות בעזרת קיר פנימי בכדי לעזור למנוע מקרני IR להשתקף בעדשה כאשר אבק או מים מצטברים על פני השטח של הכיפה. זוהי תכונה מועילה כאשר המצלמת מותקנת בחוץ.

למצלמה יש טכנולוגיות מובנות חסונות כגון אפשרות הפחתת רעש (DNR) ופיצוי אור אחורי (BLC) אשר עוזרות להפיק תמונות באיכות גבוהה. המצלמה מגיעה עם פורט אודיו/וידאו שבו ניתן להשתמש בכדי לחבר מיקרופון או רמקול להקלטת אודיו, כמו כן ניתן לחבר לפורט זה מערכת אזעקה חיצונית בכדי לשפר את איתות האזעקה.

המצלמה מגיעה עם אזעקות מובנות לזיהוי תנועה וניתן להגדיר את התצורה שלהן לזיהוי הסגת גבול, פגיעה ופלישה. הודעות על כל פעילות שהיא יכולות להתקבל באמצעות תוכנה לניהול וידאו iVMS-4200 של Hikvision ובאמצעות אפליקציה חינמית Hik-Connect לניטור בדרכים. אפליקציית המובייל מעניקה גישה לתצלומים בזמן אמת וצפייה בהקלטות מטלפון חכם או טאבלט.

ה- PoE מפחית את כמות הכבלים וכמו כן מספק חיבור לחשמל ולרשת באמצעות כבל יחיד. אפשרות היחידה לתזוזה ב- 3 צירים היא כלי שחוסך זמן בעת הגדרת שדה הראייה הרצוי. המצלמה מגיעה עם תיבת חיווט בכדי לעזור לצמצם את זמן ההתקנה ולהפחית את העלות של חומרה נוספת.

מפרט המוצר

  • DS-2CD2H25FWD-IZS של 2 מגה פיקסל ברזולוציה גבוהה
  • 2.8-12 מ"מ עדשה משתנה ממונעת, שדה ראיה אופקי: 105° עד 35°
  • מרחק ראיה תת אדומה עד 30 מטרים
  • טווח דינמי רחב של 120dB
  • 3D DNR ו- BLC
  • IP67
  • PoE
  • תיבת חיווט
  • Hikvision
  • מצלמת אבטחה IP

מחפש להתקין מצלמות אבטחה בבית או בעסק? להצעות מחיר וייעוץ ללא תשלום, פנו אל המומחים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

3/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ