מצלמת אבטחה PTZ – כל היתרונות במצלמה אחת

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה PTZ

מחפש להתקין מצלמת PTZ בבית או בעסק?

צור קשר עוד היום עם המומחים למערכות אבטחה ומתח נמוך. המומחים ישמחו לספק לך ייעוץ מקצועי בנוגע לאפשרות התקנת מצלמה PTZ לשדרוג מערך האבטחה שלך.

מצלמת אבטחה PTZ – כל היתרונות במצלמה אחת

בין אם אתם רוצים לפקח על כיוונים שונים בטרמינל בשדה תעופה או בחניון ענקי, כיסוי של אזורים גדולים מהווה אתגר מזה זמן רב עבור מערכות אבטחה. למצלמות אנלוגיות מסורתיות יש מגבלות נוספות שקשורות לרזולוציה, עומק וכיסוי אזור. עם זאת, מצלמות IP מודרניות התגברו על החסרונות של קודמיהן בכך שהן מכסות אזורים גדולים ברזולוציה גבוהה.

המצלמות האלה מתחלקות לשתי קטגוריות עיקריות: סוג קבוע וסוג של סיבוב-הטיה-זום (PTZ). במקרה של הסוג הקבוע, המצלמה מורכבת בתנוחה יציבה. זאת אומרת, המכשיר מצלם זירה אחת בלבד אלא אם הוא מועבר באופן פיזי. בניגוד, מצלמות PTZ מאופיינות ביכולות סיבוב והגדלה.

כתבות מומלצות

מצלמות PTZ – אנליטיקות וידאו והחזר טוב יותר על ההשקעה

מה זה ePTZ?

הסבר של תכונות סיבוב, הטיה וזום

סיבוב

מתייחס לתנועה האופקית של מצלמת האבטחה ממצב קבוע. במילים פשוטות, המצלמה מאופיינת ביכולת לסרוק אובייקט בצורה אופקית או "קדימה ואחורה". סיבוב מציע את היתרון של סריקת אובייקטים ניידים ושטח רחב באזורים כמו מפעלים תעשייתיים.

הטיה

זו התנועה האנכית של מצלמת אבטחה אשר מורכבת בנקודה קבועה. תכונה זו מהווה יתרון בכך שמאפשרת למצלמות לסרוק שטחים רחבים כגון גגות של בניינים ומבנים חיצוניים.

זום

פונקציית הזום עוזרת להגדיל אובייקטים בתוך שדה ראיה מסוים. לדוגמה, רכב שחונה במרחק של מאות מטרים הוא מספיק גדול כדי שניתן יהיה לראותו; עם זאת, קשה לראות את לוחית הרישוי. מצלמת PTZ מאופיינת בעדשה שמסוגלת להגדיל את גודל לוחית הרישוי; ובכך מאפשרת לקרוא בקלות אפילו את המספרים והאותיות על הלוחית.

כיצד עובדות מצלמות אבטחה PTZ

מצלמות אבטחה במעגל סגור PTZ מגיעות מצוידות ברכיבים מכניים מסוימים שמקלים על התנועה הן של המצלמה והן של העדשה. מצלמות האבטחה האלה מאפשרות סיבוב אוטומטי בכל פעם שמזוהה תנועה. טווח התנועה משתנה מדגם לדגם. מצלמות מסוימות יכולות להסתובב ב- 360 מעלות, מה שאומר שהמכשיר מסתובב במעגל שלם כדי למנוע שטחים מתים. בניגוד, הטיה של 180 מעלות מאפשרת למצלמה להתבונן קדימה, מתחת ומעל המיקום שלה. בעוד שטווח תנועה קצר מתפקד כראוי, כדאי לשקול לרכוש תנועה מלאה. כך למצלמה שלכם תהיה גמישות רבה יותר.

היתרונות של מצלמות אבטחה PTZ

שדה ראיה גדול

בהתחשב במקום שבו מורכבת המצלמה, היא יכולה לכסות שטח של 360 מעלות. רוב הדגמים מאפשרים למשתמשים להגדיר מצבי מעקב מסוימים במרווחי זמן קבועים מראש. בדרך כלל, את הגדרות הסיבוב וההטיה ניתן להגדיר מראש, מה שמקל על מעקב אחר שטחים גדולים שאחרת היו דורשים שימוש במצלמות מרובות. המשמעות של שימוש במצלמה יחידה היא שאתם יכולים לצמצם עלויות ולמקסם את רמת האבטחה.

מעקב תנועה מובנה

כמעט כל מצלמות ה- PTZ מצוידות במכשיר מעקב מובנה. התכונה הזו מזהה תנועה או עוקבת אחרי אובייקט, תוך סיבוב, הטיה או הגדלה אוטומטית לצורך מעקב אחר אדם או אובייקט בעודה זזה. זה מהווה יתרון בכך שזה מספק הוכחה במקרה של שוד או וונדליזם. כאשר אתם רוכשים מצלמת PTZ, וודאו כי יש לה יכולת מעקב בתנועה מלאה.

ראיית לילה

היכולת של ראיית לילה שימושית כשאתם רוצים לפקח על אזורים עם תנאי תאורה גרועים. עם מצלמות אבטחה, כמות התאורה שקיימת היא מאוד חשובה לצורך צילום תמונות ברזולוציה גבוהה. המודל של מצלמת PTZ Speed Dome, שפותח לאחרונה, יכול לצלם בחושך מוחלט. זה מושג בעזרת נורות LED זעירות שמקרינות אור תת-אדום (IR) ומסנן IR ייחודי שמגיע עם עדשת המצלמה. העין האנושית לא יכולה לראות קרינה תת-אדומה, אך בעזרת מסנן ה- IR, המצלמה מצלמת תמונות בכל תנאי תאורה.

עמידות בפני מים

יתרון נוסף בשימוש במצלמות אבטחה PTZ הוא בכך שהן יכולות להתמודד עם תנאי מזג האוויר הקשים ביותר. זה אומר שניתן להשתמש בהן בחוץ ללא קשר לתנאי האקלים; בין אם זאת רוח, גשם או שלג.

זום עוצמתי

למרבית מצלמות אבטחה PTZ בשוק יש יכולות זיהוי ממרחק של 30 מטרים בדגמים פשוטים ועד 304 מטרים בדגמים יקרים יותר. היכולת להגדיל אובייקט נעה מ- 12X ל- 36X במצלמות PTZ Speed Dome מתוחכמות.

התקנה קלה

כפי שהוזכר לפני כן, מצלמת PTZ יחידה יכולה לכסות שטח גדול יותר בנכס מאשר מצלמות קבועות מרובות. לכן, במקום לרכוש מגוון של מצלמות אבטחה כדי לפקח על החניון, השקיעו במצלמה או שתיים מסוג PTZ. ברכישה של מצלמות PTZ תחסכו לא רק בעלות ההתחלתית אלא גם בזמן שתבזבזו על התקנת המערכת.

אפשרויות הבחנה גבוהה

נכון להיום (2017), מצלמות PTZ זמינות בגרסאות IP, אשר מספקות רזולוציות איכותיות בין 720i ל- 1080P. לחילופין, אתם יכולים לבחור מצלמות PTZ שמצוידות בטכנולוגיית HD-SDI, אשר מציעה וידאו בהבחנה גבוהה ברזולוציית 1080P.

עיצוב אסתטי וחסין בפני וונדליזם

רוב מצלמות האבטחה PTZ מיוצרות בעיצוב דמוי כיפה. המצלמות האלה מיוצרות מפלסטיק אשר חסין בפני וונדליזם; לכן הן חסינות בפני שבירה והריסה. יתר על כן, לעתים קרובות הן מותקנות גבוה מעל פני הקרקע היכן שאנשים לא יכולים להגיע אליהן, מה שהופך אותן לחסינות בפני חבלה.

אינטגרציה גבוהה עם מערכות אזעקה

רוב מצלמות האבטחה PTZ מאופיינות בארבע כניסות לאזעקה. לכן, אתם יכולים לחבר מכשירים חיוניים אחרים לרבות חיישני תנועה, מגעי דלת או חיישני ניפוץ זכוכית. אם מתרחשת פעולה כלשהי באחת מהנקודות החמות, מצלמת ה- PTZ מתוכננת להפסיק לצלם זירות אחרות ולהתמקד באזור הזה כדי לצלם את המתרחש.

מצלמות ה- PTZ שימושיות לכל מערך של מטרות אבטחה. בדרך כלל, היחידות האלה נשלטות באופן מכני כדי לספק למשתמשים שדה ראיה גדול וזוויות ראיה מרובות מאותה המצלמה. במצלמות PTZ בדרך כלל משתמשים במרחבים גדולים, היכן שנדרש צילום מפורט ומרובה. הן מציעות יתרונות רבים לרבות מעקב תנועה מובנה, תכונת זום עוצמתי, עיצוב חסין בפני וונדליזם. העובדה שמצלמת PTZ אחת מכסה שטח רחב גם מבטלת את הצורך בהתקנת מצלמות מרובות; ובכך חוסכת עלות וזמן.

ליעוץ ופרטים נוספים אודות מצלמות אבטחה PTZ, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה מתקדמות.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ