מצלמת אבטחה רשת כיפה DS-2CD2142FWD-IS Hikvision

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת רשת כיפה של 4 מגה פיקסל עם טווח דינמי רחב DS-2CD2142FWD-IS מבית Hikvision

מצלמת רשת כיפה של 4 מגה פיקסל עם טווח דינמי רחב DS-2CD2142FWD-IS מבית Hikvision

מצלמת הרשת בצורת כיפה של 4 מגה פיקסל לשימוש חיצוני DS-2CD2142FWD-IS מבית Hikvision מצוידת בחיישן CMOS לסריקה מתקדמת ובעדשה קבועה של 2.8 מ"מ/4 מ"מ/6 מ"מ בכדי לצלם תמונות ברזולוציה עד 4 מגה פיקסל בקצב של 30 פריימים בשנייה. הגרסה הראשונה של Hikvision DS-2CD2142FWD הושקה בפעם הראשונה בשנת 2015. מאז, Hikvision השיקה מספר שינויים מזעריים בחומרה וגרסאות נוספות של עדשה. המודל שאותו אנו סוקרים במאמר זה מצויד בעדשת זווית רחבה בגודל של 2.8 מ"מ, רזולוציה של 4 מגה פיקסל, כניסה ויציאה לאודיו ואזעקה והיא יוצרה בינואר 2017. גרסת הקושחה הייתה 5.4.1 מבנה 160525 הישר מהקופסה. כעת זמינה גרסה חדשה של קושחה (בדקו בסעיף ההורדות).

התיבה של מצלמת הכיפה עשויה ממתכת, היא מרגישה קשיחה למגע ומעט כבדה (0.5 ק"ג). היא מגיעה בשני צבעים: לבן ושחור. עבור מטרות מיוחדות ניתן לצבעה בצבעים אחרים. ישנן כניסות ויציאות עבור מכשירי אודיו כמו גם עבור מערכת אזעקה, ופורט RJ45 מספק קישוריות Ethernet. עם תיבה עמידה בפני וונדליזם בעלת דירוג של IK-10 ו- IP66, המצלמה הזאת מתאימה לשימוש חיצוני.

קרא עוד על סוגי מצלמות אבטחה הקיימים בשוק.

התקנת המצלמה

את מצלמת האבטחה Hikvision DS-2CD2142FWD-IS ניתן להפעיל בשתי דרכים: באמצעות Power-over-Ethernet (PoE) עם מתג PoE מתאים כמו מתג  TPLINK PoE, או שניתן לחברה למתג/נתב רגיל ולקבל חשמל דרך כבל נפרד (12V ולפחות 600mA).

התקנתה מסורבלת יותר מהתקנה של מצלמת צינור, אך אם אתם יכולים לקדוח חור ולהעביר כבל מסוג RJ45, זאת עבודה שאתם יכולים לעשות בעצמכם. המצלמה מגיעה עם מגן עמיד במים שאותו ניתן להוסיף לפני ההתקנה, והוא אוטם (הופך לעמיד בפני מים) את חיבור ה- Ethernet לכניסת ה- PoE. מאחר שמצלמת ה- IP הזאת מסתובבת על שלושה צירים בלבד, מיקומה אינו קשה מדי. ישנם סוגרים נפרדים שיכולים לעזור בהתקנה (ראו בהמשך). כאמור לעיל, לא קשה להתקינה.

באפשרותכם להזרים את נתוני המצלמה ל- NAS או NVR מבית Hikvision. המצלמה תומכת בפרוטוקול ONVIF, לכן היא אמורה לעבוד עם מקלטים או תוכנות צד שלישי, עם זאת, לעתים זיהוי התנועה לא יעבוד כראוי. מומלץ להשתמש ב- NVR של Hikvision בכדי לקבל מערכת אבטחה מהימנה. דגמי ה- NVR שעובדים טוב עם המצלמה הזאת הם: 4 ערוצים / 8 ערוצים / 16 ערוצים. המצלמה הזאת תומכת בכרטיס מיקרו SD עד 128GB (ניתן לקבל גישה לתצלומים מדפדפן אינטרנט/תוכנת CMS או טלפון/טאבלט).

הגדרת תצורה

לאחר חיבור המצלמה לרשת (במקרה שלכם באמצעות PoE), אנחנו צריכים להגדיר את תצורת המצלמה על ידי הפעלה והגדרה של כתובת IP נכונה. Hikvision מספקת כלי להגדרת תצורה בשם SADP. באפשרותכם למצוא את התוכנה בתקליטור שמגיע עם המצלמה, או שניתן להורידה מהאתר הרשמי של Hikvision, או בסעיף ההורדות שלנו. הפעילו את ה- SADP והמצלמה תופיע שם. כתובת ה- IP אשר מהווה ברירת מחדל היא 192.168.1.64. שימו לב לכך שמצב האבטחה אינו פעיל, זה אומר שלמצלמה אין סיסמה ויש להגדירה. הגדירו סיסמה עבור המצלמה והקצו לה כתובת IP אשר מתאימה לרשת שלכם (או הגדירו את המצלמה למצב DHCP, כך כתובת IP תוקצה למצלמה באופן אוטומטי). עם זאת, מומלץ שהמצלמה תפעל על כתובת IP קבועה (ולא DHCP).

באפשרותכם לקבל גישה למצלמה ישירות מדפדפן האינטרנט (Internet Explorer או Firefox ERS). הקלידו את כתובת ה- IP של המצלמה בסרגל הכתובות והתחברו על ידי שימוש בסיסמה שלכם. התקינו את התוסף שאותו דורשת המצלמה.

המסך הבא יציג בפניכם את התצוגה בזמן אמת. המצלמה תומכת בשני זרמים: זרם מרכזי (הרזולוציה והאיכות הגבוהות ביותר) וזרם משני (רזולוציה נמוכה יותר כאשר למצלמה נעשית גישה מרחוק). באפשרותכם להחליף בין סוגי הזרם על ידי הכפתור כפי שמוצג בתמונה.

בסרגל הגדרת התצורה, בסעיף וידאו ואודיו באפשרותכם לבדוק את הגדרות הוידאו ולשנותן. ניתן להוריד את הרזולוציה, עם זאת, אתם תקבלו את הביצועים המיטביים של המצלמה הזאת אם תשתמשו ברזולוציה 2688×1520. קצב הפריימים המרבי ברזולוציה של 4 מגה פיקסל, הוא 20 פריימים בשנייה, אם המצלמה מוגדרת לרזולוציה של 3 מגה פיקסל, היא יכולה לספק קצב של 30 פריימים בשנייה. אף על פי כן, 20 פריימים בשנייה יפיקו תמונה חלקה ורגילה בעת הצפייה בה. את העברת הנתונים ניתן להגדיר ל- 5120 Kbps או 4096 Kbps. ככל שקצב העברת הנתונים יהיה גדול יותר, כך התצלומים יתפסו שטח רב יותר בכונן הקשיח. עבור רזולוציה של 4 מגה פיקסל, מספיק קצב העברת נתונים של 4-6 Mbps.

אם חיברתם מיקרופון נפרד לחיבור של המצלמה, עליכם להגדיר את סוג הוידאו לוידאו ואודיו (הן בזרם המרכזי והן בזרם המשני). איכות הוידאו תלויה בביצועים של המיקרופון שלכם ובאופן מיקומו. מיקרופון טוב צריך לסנן רעשים ויש להתקינו במקום נקי מהפרעות.

המצלמה הזאת תומכת בכרטיס מיקרו SD עד 128GB. זה אומר שהמצלמה הזאת יכולה לתפקד כמכשיר עצמאי וכל התצלומים יאוחסנו בכרטיס ה- SD. נתקו את המצלמה והתקינו את כרטיס ה- SD. חברו את המצלמה לרשת והגדירו את כרטיס ה- SD בסעיף האחסון (אם אינו מוגדר, המצלמה לא תצלם). ניתן לצפות בתצלומים באמצעות דפדפן האינטרנט,

Hikvision CMS (IVMS-4200), או באמצעות טלפון/טאבלט (אפליקציה: IVMS-4500 לאנדרואיד, ולאייפון). עם זאת, אם מערכת האבטחה שלכם מכילה יותר ממצלמה אחת, מומלץ להשתמש ב- NVR.

איכות תמונה בשעות החשכה

ביצועים בשעות הלילה תלויים בגורמים שונים, ככל שישנה תאורה רבה יותר באזור, כך איכות התמונה תהיה טובה יותר. מומלץ להטות את המצלמה כלפי מטה בכדי שקרני התת-אדום יפגעו במכשול וישתקפו ממנו. בהתקנות מסוימות, יתכן שתצטרכו להוסיף מסנן תת-אדום חיצוני.

איכות התמונה הופכת את מצלמת האבטחה Hikvision DS-2CD2142FWD-IS לפתרון אבטחה עוצמתי. הרבה מצלמות אבטחה זולות עושות עבודה נהדרת בניטור, אך הן מאכזבות אם אתם צריכים לזהות חשוד על פי תצלומים – האיכות אינה מספיק טובה. חדות התמונות של Hikvision, אפילו ממרחק רב ובתאורה נמוכה, היא פשוט נהדרת. והקושחה מאפשרת לכם לכוונן חשיפה והגדרות רבות אחרות בכדי שתוכלו לצלם תמונות נאמנות למציאות אשר מותאמות לתאורת הסביבה שבה אתם מעוניינים לצפות. אנחנו בהחלט ממליצים לכם להשתמש במצלמה הזאת בפרויקט האבטחה שלכם.

להצעות מחיר וייעוץ ללא תשלום, פנו אל המומחים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

דגמים נוספים של היקויז'ן

4.5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ