מצלמות SDI-HD לעומת מצלמות IP

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמת אבטחה SDI HD 1080P

מצלמות SDI-HD לעומת מצלמות IP

אם מדובר אך ורק באיכות תמונה טובה, מערכות אבטחה CCTV יכולות להציע המון מגה פיקסלים. ישנן שתי שיטות שמבטיחות צילום וידאו באיכות גבוהה והן, שימוש במצלמות IP ומצלמות SDI-HD.

יש לך את האפשרות לבחור בין תצלומי וידאו באיכות של 720p ו- 1080p, אך למצלמות אבטחה יש הרבה מה להציע מעבר לרזולוציה בלבד. להלן תיאור קצר של שתי המערכות והיתרונות והחסרונות של שתיהן.

מערכות SDI-HD

בעיקרון מערכות ממשק טורי דיגיטלי בהבחנה גבוהה או SDI-HD משדרות וידאו באיכות HD באמצעות כבלים אנלוגיים סטנדרטיים. כיום, ספקים רבים של שירותי כבלים משתמשים בטכנולוגיה הזאת לשידור תכניות טלוויזיה בהבחנה גבוהה בהתאם לתקני FCC.

אנשים שמעוניינים לשדרג את מערכת החיווט הקיימת שלהם או אינם מיומנים בהתמודדות עם רשתות, ימצאו את מערכות ה- HD SDI כיעילות. הן בדרך כלל כרוכות בהחלפת מצלמות ו- DVR במצלמות SDI-HD. כל מה שנותר לעשות לאחר מכן הוא להבטיח שכתובת ה- IP של ה- DVR זהה לזו של הרשת הקיימת ולאחר מכן לאפשר צפייה מרחוק באמצעות העברת שערים והגדרות נתב. כאשר מדובר בהתקנים חדשים, אתה לא צריך לדאוג לגבי דבר, מאחר שכל החיווט וההתקנות נעשים בהתאם לתקנים הגבוהים ביותר של מערכות SDI-HD.

כאשר אתה משתמש במערכות SDI-HD, אין לך צורך לדאוג לגבי רוחב הפס של הרשת מאחר שכל המצלמות עצמאיות ומתקשרות באופן ישיר עם מכשיר ה- DVR, אלא אם אתה משתמש בצפייה מרחוק. למעשה, המצלמות עצמן הן לא מכשירי רשת, לכן נדרשת הגדרת תצורה מעטה יותר.

עם זאת, מגבלה גדולה שקיימת במערכות SDI-HD היא העברת הכבלים ואורכו של כל סוג כבל. בדרך כלל מוסכם כי הכבלים הטובים ביותר לשימוש במערכת כזאת הם כבלים מסוג RG-6 לקבלת קצב שידור טוב יותר. באפשרותך להשתמש בכבלים מסוג RG-6 למרחק של עד 91 מטרים ללא אובדן עוצמת השידור, אך עם כבלים מסוג RG59, מרחק השידור בדרך כלל מוגבל ל- 60 מטרים לכל היותר. בעיה נוספת היא ההספק ביחס למרחק השידור, ככל שהמרחק רב יותר, צניחת המתח גדולה יותר. יתכן שתזדקק למגברים בנקודות קבועות אם אתה מתכנן לבצע חיווט למרחק רב.

ישנם מקלטי HD SDI היברידיים שעוזרים לבצע שיפור על ידי שימוש בכבלים קיימים, אך בדרך כלל אין להם את האיכות הגבוהה הדרושה והם דורשים הגדרות מיוחדות.

מערכות מצלמות IP

מצלמות IP יכולות להיות פשוטות או מורכבות. הסוג הפשוט ביותר של מצלמות IP הוא PoE NVR או מקלט וידאו על גבי כבל רשת שמאפשר חיבור ישיר של 4 מצלמות על ידי שימוש במתג PoE ב- NVR. מערכת זו מתאימה בצורה הטובה ביותר למצלמות מסוג חבר והפעל, תוך יצירה של רשת פשוטה עבור מצלמות בלבד, ללא הפרעות מכל רשת חיצונית וללא הצורך בהנפקת כתובות IP אישיות. זאת התקנה מאוד בסיסית ולכן הרבה יותר קל לבצעה בהשוואה לשימוש במצלמות אבטחה SDI-HD.

עם זאת, אם אתה מתכנן להשתמש ביותר מ- 4 מצלמות אתה תזדקק למכשירי NVR עם 16 ערוצים או יותר. תוסיף לזה את הצורך בשימוש במתג עבור ערוץ PoE מתאים. שיקול חשוב שיש לעשות הוא העובדה שאתה עשוי להזדקק לשני מתגי PoE עם 4 פורטים או למתג PoE יחיד עם 8 פורטים לצורך הפעלה של 8 מצלמות לכל היותר במקביל.

כדי לשמור על מצבי תקשורת רציפה, תמיד כדאי להוסיף מצלמות IP לרשתות קיימות, קודם כל על ידי שדרוג נתבים ומתגים לגיגה ביט. זה מספק את המהירות הדרושה לרשת הקיימת שלך כדי שלא יתרחשו כשלים בתקשורת. רעיון שימושי נוסף הוא להשתמש במתג גיגה ביט נפרד עבור מגשרים ולאחר מכן להעביר כבל אחד מהמתג לנתב הגיגה ביט.

כמו בכל רשת, מתעוררות מגבלות כתוצאה ממרחק הכבל. מגבלות IP הן בדרך כלל סביב 91 מטרים לשידור נתונים ו/או העברת חשמל. ללא משחזר או מגבר באמצע, תוכל להשיג מרחק של 91 מטרים לכל היותר. בכדי להגדיל את המרחק, אתה תזדקק לנקודת גישה או גשר כדי להגביר את האותות האלחוטיים, אך למעשה זה יכול לעזור לך לשדר אותות למרחקים הגדולים מ- 14 קילומטרים מנקודת גישה אחת לאחרת. לכן, עבור אנשים במקומות מרוחקים שבהם חיווט מהווה בעיה גדולה, מצלמות IP עם משחזרים מהווים בחירה מצוינת, אף על פי שתצטרך לוותר על רזולוציה של 1080p.

כאשר מדובר באיכות התמונה, הן מערכות IP והן מערכות SDI-HD מספקות איכות ופרטים נהדרים. בעוד שבדרך כלל למצלמות SDI-HD יש איכות גבוהה יותר, הן עולות הרבה יותר במובנים של ציוד ועלויות התקנה התחלתית, שלא לדבר על החיווט. כאשר מדובר במצלמות IP, ככל שההתקן קטן יותר, כך הוא יהיה זול יותר אך התקנים גדולים יותר בדרך כלל דורשים השקעה רבה יותר בציוד. ללא קשר לבחירה שתעשה, הרזולוציה טובה פי 4 לכל הפחות מהרזולוציה במערכות CCTV אנלוגיות.

מסקנה

אם אתה זקוק לכך שהשהייה, הרזולוציה וכל הדברים האחרים יהיו רציפים, שזה בדרך כלל המקרה, אז מצלמות IP פועלות כתת מערכות יחידות ללא נקודות עצירה, לכן הן הרבה יותר מהימנות ממצלמות SDI-HD. יתרה מזאת, מצלמות IP דיגיטליות בשלמותן מאחסנות נתונים במהירות ובקלות רבה יותר עם קצב אחזור טוב יותר בהשוואה לקלטות אנלוגיות. מצלמות IP אלחוטיות הן בהחלט יותר משתלמות מבחינת עלות-תועלת והן יותר גמישות מאחר שניתן להשתמש בהן באוטובוסים, רכבות ועצמים נעים או שניתן להשתמש בהן כחלק מהתקן אבטחה מורחב באזורים מסחריים. המגבלה האמיתית היחידה של מצלמות IP היא כאשר נעשה שימוש ב- NVR וישנה דרישה לרוחב פס יציב או תלות בכבלים.

ליעוץ ופרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה איכותיות בבית או בעסק, פנו אל המקצוענים – צוות אלסק מערכות אבטחה.

4/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ