מצלמות אבטחה לגני ילדים

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה לגני ילדים

התקנת מצלמות אבטחה לגני ילדים

גני ילדים הם מקום חיוני למעקב וידאו. כאשר מספר ההורים העובדים גדל, גן ילדים הופך לחלק חיוני בחינוך לגיל הרך. מערכות מעקב וידאו בגני הילדים שלכם יכולות לעזור לשמור על בטיחות ילדיכם ולספק להורים שקט נפשי.

יתרונות של מצלמות אבטחה בגן ילדים

  • קלות להתקנה – אתם יכולים להתקין מערכת אבטחה עם מצלמות IP אלחוטיות בתוך דקה, פשוט התקינו נתב ותלו את המצלמות, והן יגדירו תצורה באופן עצמאי.
  • הגנה על ילדים ועובדים – מערכת מעקב וידאו עוזרת לעקוב אחר העובדים והילדים שלכם בכל עת. ניתן בקלות להרחיק פולשים ומבקרים בלתי רצויים.
  • אבטחו את הבניין שלכם – מעקב וידאו, בשילוב עם שיטות אבטחה אחרות, כגון בקרת גישה או תגי זיהוי, יכול לעזור להגן על הבניין מפני פולשים, גנבים וונדלים.
  • שידור מרחוק – מערכת אבטחה שמשתמשת במצלמות IP ו- NVR (מקליט וידאו רשתי) מאפשרת לכם לשדר את צילומי הוידאו שלכם באמצעות האינטרנט. אם יש בבעלותכם גני ילדים רבים, זה יאפשר לכם לעקוב אחרי כל אחד מהם בכל עת. כמו כן, באפשרותכם לתת להורים את כתובת אתר האינטרנט של שידורי האבטחה בחדר המשחקים ובגן המשחקים, כדי שהם יוכלו לבדוק מה שלום ילדיהם. קרא עוד: אפליקציות למצלמות אבטחה
  • שפרו את התדמית – האבטחה המוגברת אותה מספק מעקב הוידאו יכולה ליצור רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים ולספק שקט נפשי ללקוחותיכם הקיימים.

מצלמות אבטחה לגני ילדים

סיכונים במעקב וידאו בגני ילדים

  • פרטיות – בכדי להגן על הפרטיות של העובדים והילדים שנמצאים תחת השגחתכם, הציבו את מצלמות האבטחה במקומות ציבוריים, כגון חדרי משחקים, גני משחקים, ואזורי מנוחה.

תצורה של מצלמות אבטחה בגני ילדים

צרכי האבטחה במרכזי חינוך (גני ילדים, גני חובה, מרכזים קהילתיים, מצלמות אבטחה למטפלת, וכו') משתנים במידה רבה בהתאם לגודל ולמיקום. תיקחו בחשבון כל אחת מהשאלות הבאות בעת רכישה והתקנה של מערכת מעקב וידאו:

מהי לדעתכם בעיית האבטחה החשובה ביותר שיש לכם? האם בשכונה שלכם ישנן בעיות אבטחה? באיזו מידה המוסד שלכם מקיים אינטראקציה עם השכונה (לדוגמה, טיולים, ביקור בפארק, ביקור בבתי קולנוע או מוזיאונים בקרבת מקום)? איזו מערכת אבטחה קיימת במוסד כיום? האם אי פעם נתקלתם בבעיות של פריצות או גניבה? האם קרה שרציתם לתעד אירוע במצלמה?

עצה להתקנת מערכת אבטחה בגן ילדים

הציבו את המצלמות באזורים פתוחים במוסדכם כדי שיתבצע מעקב אחר הילדים בכל עת במהלך שעת משחק, שעת מנוחה וארוחות. מצלמות בחנייה שלכם יכולות לסייע במניעת וונדליזם וגניבה של רכבי הסגל וההורים. הציבו מצלמות בקרבת הכניסה הראשית כדי לקבל תמונה ברורה של כל מי שנכנס ויוצא מהבניין שלכם. התקנת מצלמות אבטחה ליד חפצים יקרי ערך (מכשירי חשמל, כספת במשרד, וכו') יכולה לעזור להגן עליהם מפני גניבה וונדליזם.

הצעת חוק התקנת מצלמות בגני ילדים (פ/4025/20)

הסתדרות המורים, המייצגת את עובדות ועובדי ההוראה במשרד החינוך מתכבדת להביע את עמדתה. לקריאת הצעת החוק, לחץ כאן.

קריאה מומלצת: 4 טיפים למיקום מצלמות אבטחה ביתיות

אינדקס בעלי המקצוע – אלסק מערכות אבטחה מונה מתקיני מערכות מעקב חכמות מבית, ומכיל מתקיני טלוויזיה במעגל סגור מוסמכים המציעים מערכות מעקב ושירות התקנה מקצועי למצלמות ומערכות אבטחה בכל הארץ לרבות: אילת, דרום, צפון ירושלים והסביבה, תל אביב והמרכז.

3.5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ