מערכת אבטחה לבית שכור

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מערכת אבטחה לבית שכור

מערכת אבטחה לבית שכור

מערכות אבטחה ביתיות מיועדות לא רק לבתים פרטיים בבעלות פרטית – הן מיועדות גם לדירות ובתים שכורים. למעשה, בהינתן העובדה ששוכרים יותר צפויים לחוות פריצה מאשר בעלי בתים, אנחנו מאוד ממליצים לאנשים שגרים בדירה לרכוש מערכות אבטחה. העניין הוא, שלא כל מערכות האבטחה מעוצבות תוך מחשבה על צרכי השוכרים, מה שהופך את החיפוש לקצת מסובך.

לכן בנינו את המדריך הזה אשר מדגיש אילו תכונות צריך לחפש במערכת אבטחה לדירה. כמו כן, אנחנו ממליצים על מגוון של מכשירי אבטחה שמתאימים בצורה מושלמת לדירות, ונותנים לכם את העצות הטובות ביותר שלנו לבחירת מקום מגורים בטוח.

המאפיינים שהשוכרים זקוקים להם במערכת אבטחה לדירה

מערכת אבטחה יכולה לעזור להפוך את הדירה שלכם לבטוחה יותר ולהגן על חפציכם היקרים ומזכרות חסרות התחליף שלכם. שימוש בעצות האבטחה שלנו זו דרך מהירה וקלה להבין יותר טוב את הצרכים שלכם. כאשר אתם עושים זאת, זכרו את המאפיינים המרכזיים האלה.

ציוד אלחוטי

בתור שוכרים, ככל הנראה אתם לא מורשים לקדוח חורים בדירה שלכם כדי להעביר חוטים דרך הקירות, לכן מערכת אבטחה אלחוטית היא דבר הכרחי. אם כי התקנה קלה היא לא היתרון היחיד של מערכת אבטחה אלחוטית.

לעתים קרובות מערכות אלחוטיות נחשבות למהימנות יותר מאשר מערכות קוויות מאחר שאין חוטים שאותם הפורץ יכול לחתוך, ובכך לנתק את המערכת. כמו כן, לא כמו מערכת קווית, מערכת אלחוטית ניתן לארוז, לקחת עמכם, ולהתקין בדירתכם החדשה.

בעלות על ציוד

כאשר מעריכים מערכות אבטחה אלחוטיות, חשוב להבין האם אתם או החברה תהיות הבעלים של ציוד האבטחה. בחברות אבטחה מסוימות, אתם מקבלים את ציוד האבטחה בחינם כאשר אתם משלמים על שירותי ההתקנה והמעקב, אך אתם לא הבעלים של הציוד.

לעתים קרובות, זה אומר שאתם לא יכולים להעביר את הציוד לדירה החדשה שאליה תעברו. או שיתכן שתצטרכו לשלם קנס כדי להעביר את הציוד. כדי להימנע מבעיות פוטנציאליות כמו אלה, אנחנו ממליצים לשוכרים להחזיק בבעלותם מערכות אבטחה לדירה.

התקנה בסגנון עשה זאת בעצמך

זה לא נדיר שהמשמעות של בעלות על ציוד אבטחה היא שתצטרכו להתקין את המערכת בעצמכם, או שלפחות תהיה לכם את האפשרות לעשות זאת. משמעותה של התקנת DIY היא הימנעות מתשלום על התקנה והנאה מהנוחות של התקנת מערכת אבטחה משלכם בהתאם ללוח הזמנים שלכם.

הודות לטכנולוגיה מודרנית, אתם אפילו לא צריכים להיות מוכשרים במיוחד כדי לעשות זאת. ברוב המקרים, חברות האבטחה מספקות לכם הוראות שלב אחר שלב, מדריכים מקוונים, סרטונים ומשאבים אחרים. התקנת DIY נועדה להיות לא מורכבת, אך בכל זאת חשוב לקרוא ביקורות על מוצרים כדי לגלות מה לקוחות אחרים מספרים על החוויות שלהם.

מערכות אבטחה קטנות

בדרך כלל, הדירות הן בעלות שטח קטן, דלת כניסה אחת בלבד, ורק כמה חלונות. אם זה נשמע כמו הדירה שלכם, ככל הנראה אתם לא זקוקים למערכת אבטחה מקיפה – מערכת בסיסית עשויה להתאים לצרכים שלכם ללא בעיה.

מה שכלול במערכת בסיסית משתנה בהתאם לחברה, לכן חקרו את האפשרויות שלכם בקפידה. בחברות אבטחה מסוימות, אולי אפילו תקבלו מערכת בסיסית בחינם בתמורה לכך שתחתמו על הסכם שירות, והציוד עדיין יהיה בבעלותכם ותוכלו לקחת אותו עמכם לכל מקום שאליו תעברו.

ציוד שעוזר בשיפור אבטחת הדירה

מערכת אבטחה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לאבטחת הדירה מפני פורצים. אך אל תעצרו בזה. השתמשו במוצרים האלה בשילוב עם מערכת האבטחה שלכם כדי לעזור ולשפר עוד יותר את אבטחת דירתכם.

מנעולי דלת

בעל הדירה שלכם צריך להחליף את המנעולים לפני שאתם נכנסים לדירה, אך זה לא תמיד קורה. אם לבעל הדירה שלכם לא תהיה בעיה, תתקינו מנעול איכותי, בין אם זה מנעול תליה פשוט או מנעול חכם בעל טכנולוגיה מתקדמת, הבטיחו שדלת דירתכם סגורה ונעולה בכל פעם שהיא לא נמצאת בשימוש.

סורגי אבטחה

דלתות הזזה מזכוכית מספקות נופים נהדרים, אך הן גם מהוות נקודות כניסה פוטנציאליות לפורצים – במיוחד אם אתם גרים בדירה בקומת קרקע. זה משום שלדלתות הזזה רבות יש מנעולים חלשים או כאלה שלא עובדים בכלל. מהסיבה הזאת, אנחנו מציעים לחזק את דלת ההזזה שלכם עם מכשיר אבטחה, כמו סורגי אבטחה.

מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה הן חלק כמעט אינטגרלי ברוב מערכות האבטחה הביתיות, אך ניתן לרכוש אותן גם בנפרד. בשילוב עם יישום מעקב, מצלמת האבטחה יכולה לעזור לכם לראות את מה שמתרחש בתוך הדירה שלכם ישירות דרך הסמארטפון שלכם.

עצות לבחירת דירה בטוחה

חשוב מאוד לקחת בחשבון בטיחות כאשר אתם מחפשים דירה חדשה. להלן כמה עצות לבחירת מקום בטוח למגורים.

  • השתמשו בדיווחים על סטטיסטיקת פשיעה בבניין הדירות ובשכונה שבה הוא נמצא.
  • אם ניתן, תבחרו בבניין דירות עם כניסה עם שער. לכל הפחות, וודאו שהכניסה לבניין הדירות מאובטחת על-ידי מפתח, אינטרקום, וידאו, או בקרת גישה אחרת.
  • בקרו בבניין הדירות בשעות היום – ובשעות הלילה. כך תוכלו לראות אם הכניסות לחניונים ולדירה, והמדרכות מוארות היטב בכל עת.
  • העריכו את הנראות הכללית של בניין הדירות. הימנעו מכאלה שנראים כאילו הם לא מתוחזקים היטב.
  • דברו עם כמה דיירים ותשאלו אותם עד כמה הם אוהבים לגור בבניין הדירות.

זכרו, אפילו אם הדירה שלכם לא מגיעה עם מערכת אבטחה, אתם יכולים להתקין אחת. השתמשו במדריך הזה בתור משאב לבחירת מערכת אבטחה ביתית המתאימה עבור הצרכים שלכם, ועיינו בבלוג שלנו לקבלת מידע נוסף על בטיחות בדירה.

להצעות מחיר ויעוץ מקצועי, צור קשר עם המקצוענים, אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ