מדריך מצלמות אבטחה אלחוטיות למערכת NVR

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מדריך חיבור מצלמות אבטחה אלחוטיות למערכת PoE NVR

מדריך חיבור מצלמות אבטחה אלחוטיות למערכת PoE NVR

מערכות של מצלמות אבטחה אלחוטיות כרוכות בהתקנה והגדרת תצורה רבה יותר בהשוואה למערכות של מצלמות קוויות. מערכות המצלמות הקוויות של עולם מצלמות מעגל סגור מאופיינות  בטכנולוגיית "חבר והפעל", מה שהופך את החיבור לקליל. עם זאת, במקרים בהם העברת כבל אינה אפשרית, יש לנו מערכות אלחוטיות מאובטחות שיחסכו את טרחת העברת הכבל.

זכור, כמו לכל מצלמת אבטחה, גם למערכות אלחוטיות יש את המגבלות שלהן. לעתים קרובות לקוחות יוצרים אתנו קשר ומבקשים להוסיף למערכת שלהם מצלמה אלחוטית או שואלים על מערכת אלחוטית שלמה. חברים בצוות התמיכה של עולם מצלמות CCTV בקיאים במתן הסבר על כך שהתקנה אלחוטית לא תקינה תספק העברת וידאו לא מהימנה ואף לא תספק אותה כלל. כמו כן, תפקידנו לעדכן את לקוחותינו על כך שיש צורך במקור חשמל במקום שבו רוצים להתקין מצלמות אלחוטיות מאחר שהמצלמות פועלות ללא הפסקה.

עולם מצלמות CCTV מציע מערכות אלחוטיות עם 4 ערוצים שמתאימות בצורה נהדרת לבתים קטנים בני קומה אחת. במערכות אלה, הן למצלמות IP והן ל- NVR יש נקודות גישה מובנות ל- Wi-Fi. לשידור וידאו אלחוטי לטווח ארוך, אתה תצטרך להשתמש במכשירי רדיו אלחוטיים חזקים שאותם יש להוסיף בנפרד ל- NVR ולמצלמות IP. זה יספק שידור למרחק של עד 305 מטרים בקו ראיה ישר, ולמרחק קצר יותר אם ישנם מכשולים.

בתיאור המופיע בהמשך, אנחנו נראה לך כיצד להגדיר קשר אלחוטי לטווח ארוך מנקודה לנקודה. אנחנו ניקח מצלמת אבטחה IP קווית רגילה (ללא נקודת גישה מובנית) ונחבר אותה לנקודת גישה חיצונית. אנחנו נעשה את אותו הדבר עם NVR, כאשר נחבר נקודת גישה חיצונית אל חלקו האחורי של ה- NVR. נקודות הגישה בתרחיש זה כבר מוגדרת מראש, ושני מכשירי הרדיו יתחברו זה לזה באופן אוטומטי ברגע שהם יופעלו.

צעד 1: חיבור מצלמת IP

  1. חבר את האנטנה לחלקה העליון של נקודת הגישה שתהיה מחוברת למצלמת ה- IP שלך.
  2. חבר את כבל הרשת לנקודת הגישה וסגור את התיבה כדי שהחיבור לרשת יהיה מוגן מפני מים.
  3. חבר את הקצה השני של כבל הרשת מנקודת הגישה לצד ה- PoE של מזרק ה- PoE.
  4. על ידי שימוש בפורט LAN של מזרק ה- PoE, חבר את מצלמת ה- IP שלך לכבל הרשת.
  5. אם אתה משתמש בסדרה של מתאמי PoE פאסיביים, חבר את ספק הכוח למתאם PoE בעזרת מחבר בתצורת נקבה (female) שמחובר לפורט LAN במזרק ה- PoE, וחבר את התקע השני בתצורת זכר של מתאם ה- PoE לשקע בתצורת נקבה במצלמת ה- IP. כבל רשת יגשר בין שני מתאמי PoE פאסיביים, יעביר וידאו, חשמל, נתונים ופונקציות PTZ. אם אינך משתמש במתאמי PoE, פשוט חבר ספק כוח הישר אל תוך שקע בתצורת נקבה של המצלמה.
  6. חבר את כבל החשמל של מזרק ה- PoE אל תוך שקע קיר.
  7. חבר את ספק הכוח של המצלמה אל תוך שקע קיר.
  8. אם כל החיבורים בוצעו כראוי, נקודת הגישה תידלק.

צעד 2: חיבור NVR

  1. חבר כבל רשת לצד ה- PoE של מזרק ה- PoE שישמש לחיבור לנקודת הגישה שמחוברת ל- NVR שלך.
  2. חבר את הקצה השני של כבל הרשת לצד ה- PoE של מזרק ה- PoE של נקודת הגישה.
  3. על ידי שימוש בכבל רשת, חבר את צד ה- LAN של מזרק ה- PoE של נקודת הגישה ל- NVR. אתה יכול להשתמש בפורט PoE או בפורט הרשת שנמצא בחלקו האחורי של ה- NVR.
  4. חבר את כבל החשמל של נקודת הגישה אל תוך שקע קיר.
  5. הפעל את ה- NVR בעזרת ספק הכוח המתאים ל- NVR על ידי חיבור כבל החשמל שלו אל תוך שקע קיר.

צעד 3: צפייה במצלמת IP בעזרת NVR/DVR

  1. חבר צג ועכבר ל- NVR שלך.
  2. אם כל החיבורים בוצעו כראוי, לא קיימים מכשולים בין מכשירי הרדיו ונקודות הגישה הוגדרו מראש, אז המצלמה (מצלמות) שלך צריכה להופיע באופן אוטומטי על ה- NVR.
  3. במסך הרשת של המצלמה ב- NVR, לחץ לחיצה ימנית ובחר ב"הרשמה." אתה צריך לראות את מצלמת ה- IP שלך עם כתובת ה- IP ואור ירוק שמציין שהיא מחוברת כראוי לרשת.
  4. אם למצלמה שלך יש פונקציות PTZ או זום מבוקר, אתה תוכל לשלוט במצלמה שלך מרחוק בעזרת NVR אלחוטי.

פתרון בעיות

אם אתה בטוח בכך שהחיבורים בוצעו כראוי ואתה בכל זאת לא מצליח לצפות במצלמה (מצלמות) שלך באמצעות ה- NVR שלך, יתכן שתצטרך לבצע מספר צעדים נוספים:

  1. התחבר ל- NVR שלך.
  2. במסך של התפריט הראשי, בחר ב"מצלמה" בפינה הימנית התחתונה ולאחר מכן בחר ב"הרשמה."
  3. חפש את המכשיר שלך באמצעות בחירה בכפתור "חיפוש מכשיר." בהסתמך על דגם ה- NVR שלך, אתה עשוי למצוא את המכשיר שלך בהצלחה.
  4. אם "חיפוש מכשיר" אינו הניב תוצאה, בחר ב"הוספה ידנית." הזן את הפרטים הנכונים של מצלמת ה- IP, כולל כתובת IP, פורט TCP, שם משתמש וסיסמה ובחר ב"חבר," "יישם" ו"אישור."

התאמת מצלמות אבטחה למערכת NVR מגבילה יותר מהתאמה למערכת DVR. לכן, ודאו את תאימות הרכיבים טרם הרכישה ובאופן כללי, אנו ממליצים על התייעצות עם מתקיני מצלמות אבטחה מומחים למניעת אי נעימויות וטרחה מיותרת.
ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנו אלינו, צוות אלסק מערכות אבטחה.

3.8/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ