טלפון חכם למצלמת אבטחה נסתרת?

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

טלפון חכם מצלמת אבטחה נסתרת

כך תהפכו את הטלפון החכם למצלמת אבטחה נסתרת

מחפשים מצלמות אבטחה נסתרות זולות? אולי תוכלו להסתפק במצלמת אבטחה נסתרת מאולתרת?

להלן 7 השלבים להפוך את הטלפון החכם שלכם למצלמת אבטחה נסתרת:

1. תרכשו סמארטפון

כל מכשיר ישן של Android, iPhone או iPod בעל יכולת חיבור לאינטרנט יכול לעשות את העבודה – כל מה שיכול להריץ יישום ולהתחבר לאינטרנט.

זכרו שהטלפון בעצמו יצלם את התמונות. לכן, לא תוכלו להשתמש בטלפון לשום דבר אחר בזמן שהוא מצלם. הכי טוב להשתמש בטלפון שאתם לא זקוקים לו על בסיס קבוע; יתכן שתוכלו לרכוש טלפון משומש מחבר או ממוכר טלפונים משומשים.

וודאו כי יש ברשותכם מטען לטלפון. צילום וידאו רציף יצרוך אנרגיה רבה, לכן תצטרכו להשאיר את הטלפון שלכם בטעינה.

2. התקינו יישום חינמי של מצלמת רשת

אתם תוכלו למצוא תוכנה מתאימה עבור הטלפון שלכם על-ידי שימוש ב- App Store או ב- Google Play Store. חפשו "יישום מצלמת רשת" (webcam app).

חפשו יישומים כמו IP Webcam, MobileWebCam, DroidCam או iCam. קראו ביקורות לפני הורדה של יישום כלשהו, וודאו כי אתם מורידים יישום בטוח.

רבים מהיישומים האלה ניתנים בחינם, ומפתחים מרוויחים את כספם מפרסומות. אל תהיו מודאגים מכך שתצטרכו לשלם על יישום יקר יותר; תוכנה חינמית צריכה לעשות את העבודה.

אתם תצטרכו לספק ליישום מצלמת הרשת שליטה מלאה במצלמת הטלפון שלכם, זאת אומרת ששום יישום אחר לא יכול להשתמש במצלמה כאשר יישום מצלמת הרשת פועל. זה לא יפגע בטלפון שלכם או במצלמה שלו.

3. רשמו את כתובת ה- URL של אפליקציית מצלמת הרשת שלכם

אתם תזדקקו לה כדי לחבר את הטלפון למחשב שלכם.

4. חברו את הטלפון למחשב שלכם

וודאו ששני המכשירים מחוברים לאותה הרשת האלחוטית. אתם תוכלו לצפות ולצלם מרחוק. השתמשו בכל נגן וידאו עם יכולת הזרמת מידע, כגון VLC או Windows Media Player.

אם אתם משתמשים ב- VLC, לחצו על "פתח הזרמת רשת" (Open Network Stream) בתפריט ה"מדיה" (Media), והזינו את כתובת ה- URL שמופיעה ביישום מצלמת הרשת בטלפון. לאחר שהזנתם את כתובת ה- URL, אתם צריכים לקבל את האפשרות להתחבר למצלמת הטלפון.

תוכנות ללא עלות כמו VLC ו-  Windows Media Player הן נהדרות לצפייה בנתונים שמוזרמים ממצלמת הרשת באמצעות המחשב שלכם, אך לא יהיה באפשרותכם לצלם תצלומים באיכות גבוהה. אם אתם רציניים בנושא האבטחה, תשקלו לחפש תוכנות יקרות יותר של מצלמות רשת (IP).

5. התקינו את המצלמה

הטלפון יצטרך להימצא בקרבת מטען, אז תכננו בהתאם. כוונו את עדשת מצלמת הטלפון לכיוון האזור שאותו ברצונכם לצלם, והציבו את הטלפון כך שהוא לא ייפול.

השענה של הטלפון על קיר או ערימה של ספרים יכולה להספיק, במיוחד אם הטלפון מונח לאורכו.

תשקלו להחביא את הטלפון בתוך חפץ בבית.

כבו את הצלצול והרטט בטלפון, במיוחד אם הטלפון יכול לקבל שיחות והודעות. צלצול חזק ברגע לא נכון יכול להרוס את כל התוכנית.

6. אבטחו את הרשת שלכם

תשקלו להתקין רשת אלחוטית מאובטחת אשר מוגנת על-ידי סיסמה. אם תתקינו זאת ברשת ציבורית בלתי מאובטחת, כל אחד יוכל להתחבר לרשת ולצפות בתצלומים שלכם.

תשאלו את ספק שירותי האינטרנט שלכם על אפשרויות של רשת מאובטחת. אם אתם משלמים על אינטרנט אלחוטי, צריכה להיות לכם אפשרות להגדיר סיסמה מהנתב שלכם.

7. צפו בתצלומים באמצעות המחשב שלכם

אם אתם צריכים לצאת מהבית, אתם יכולים להתחבר לרשת Wi-Fi ציבורית בבית קפה, במסעדה, או בספריה.

ליעוץ, פרטים נוספים וקביעת פגישה עם אחד המקצוענים שלנו, פנו אלינו בדף צור קשר, או בטלפון. בתודה, צוות אלסק מערכות אבטחה.

4.5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ