מצלמות אבטחה לבית פרטי ומשותף

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה לבית פרטי

אם ישנה תפיסה מוטעית אחת שניפצנו בבלוג שלנו, ומקווים להמשיך ולנפץ אותה, זו התפיסה שפורצים הם פושעים לא אינטליגנטיים.

אף על פי כן, שבדיה הפופולרית מציגה את הנוכלים האלה בדימוי הרווח של "פורץ מגושם", ואף על פי שחלק מהפושעים האלה אכן פועלים מתוך דחף וללא אסטרטגיה, פורצים רבים הם פיקחים ומתכננים את הפשעים שלהם היטב.

חשוב שבעלי בתים ידעו את זה, כדי שיוכלו להגן על עצמם כראוי מפני פורצים, ולהבטיח שהם לא עושים דבר מה אשר עשוי להוביל להפיכתם למטרה בעיני פורצים.

מצלמות אבטחה לבית הפרטי: כך תשמור על בני ביתך ורכושך

מצלמות אבטחה לבית פרטי

להלן מה שאתם צריכים לדעת:

בתים ללא אבטחה

פורצים פחות צפויים להתמקד בבית אשר מצויד באבטחה ביתית. זוהי לא ספקולציה, הנושא אומת על-ידי מחקר של המחלקה למשפט פלילי וקרימינולוגיה באוניברסיטת צפון קרולינה.

כמעט 60% מהפורצים אמרו שהם יימנעו מבית עם מערכת אבטחה. זה הופך את הצעד הפשוט לקראת ריבונות אישית וביתית לקל למדי – תרכשו מערכת אבטחה ביתית!

בית ריק במהלך היום

פושעים פיקחים ישוטטו סביב בתים ושכונות לפני שיתקפו. הם יזהו דפוסים כדי לאתר במדויק מתי בעלי הבית אינם בבית. אחד הדפוסים הקלים והרווחים ביותר הוא פריצה לבית במהלך שעות היום.

רוב בעלי הבתים לא נמצאים בביתם בין השעות 10 בבוקר ל- 3 בצהריים. אלה השעות בהן בעלי הבתים נמצאים בעבודה, אוספים את ילדיהם מבית הספר, או עוסקים בפעילויות אחרות.

כתבה מומלצת: אל תשאירו פרצה: המדריך למיגון הבית

משפחות בחופשה

בדומה לדוגמה שלעיל, פורצים צפויים לפרוץ לבתים כשהם יודעים שבעלי הבית אינם בבית. אחד הרגעים הטובים ביותר לכך? חופשה.

בעלי בתים מעלים את הסבירות לפריצה אף יותר כאשר הם מפרסמים את מיקומם ברשתות חברתיות. מהסיבה הזו, אנו מעודדים לעולם לא לפרסם בפומבי על כך שאתם עוזבים את ביתכם.

רק בגלל שחבריכם ברשתות החברתיות יכולים לצפות בעדכונים שלכם, זה לא אומר שהמידע לא נגיש. ולפעמים פורצים הם אנשים שאנחנו למעשה מכירים.

נכסים לא מטופחים

אם פורץ רואה בית לא מטופח, הוא יכול לשער שתי השערות: בעלי הבית אינם טורחים לנקות, אז ככל הנראה לא אכפת להם מאבטחה. דשא בלתי מטופח יכול לשמש להסתתרות, ופריטים שנשארים בחוץ יכולים לשמש לפריצה.

כאשר הפורץ רוצה לפרוץ לתוך הנכס, הוא רוצה להיות מוסווה. הוא מעוניין בשיחים גדולים ודשא בלתי מטופח כדי שיוכל להסתתר בהם בעודו מנסה לפרוץ.

ואם יש בחוץ חפצים יקרי ערך? לא רק שהוא יכול לגנוב את הפריטים האלה, הוא יכול גם להשתמש בפריטים האלה כדי לפרוץ אל תוך הבית; פטיש יכול לשמש לניפוץ חלונות, וסולמות יכולים לשמש לטיפוס לקומה השנייה.

כתבה מומלצת: טיפים לאבטחת חלונות הבית

חפצי ערך מבוקשים גלויים לעין

פורצים מסוימים עוסקים במכירת סחורה גנובה. אלה פשעים בהם הם מתבקשים להשיג פריטים מרשימה מדויקת. סוגי הפושעים האלה פורצים לבתים על בסיס החפצים שיש בבית.

"אבל איך הפורץ ידע?", אתם עשויים לשאול.

פשוט. אתם נותנים לו לדעת.

אם אי פעם השארתם את הווילונות פתוחים או הנחתם חפצים יקרי ערך בקרבת דלת הכניסה, אתם נתתם רמז יקר ערך לגבי הנכסים שנמצאים בתוך ביתכם.

יתרה מכך, אם יש לכם מדבקות על כלי הרכב שלכם שמביעות תמיכה בקבוצות כמו NRA, ייתכן שאתם מאותתים על סוגי הנכסים שיש ברשותכם.

בדוגמה הזו, אתם מכריזים על כך שככל הנראה יש בפנים כלי נשק.

פשעי הזדמנות

ודבר אחרון, אך מאוד חשוב, פשעים רבים הם פשוט פשעי הזדמנות. פורץ ראה דלת או חלון פתוחים. מפתחות הרכב נשארו במתנע.

חשוב לעולם לא לתת להם הזדמנויות אותן הם יכולים לנצל.

עצות מומחים להגנה על ביתכם מפני פריצה

הגנה על ביתכם עשויה להיראות כמשימה קשה. היא יכולה להראות כאתגר עם משתנים רבים מדי. אך ברגע שאתם רוכשים ומתקינים אבטחה ביתית, החלק הקשה ביותר באתגר טופל. היתר טמון בפרטים הקטנים.

כל עוד בעלי הבית ערניים ומודעים למכשולים בהם ניתן להיתקל בביתם, הם יכולים להכין את עצמם לחלוטין להתגברות על כל איום פוטנציאלי של פריצה.

קיבצנו כמה עצות ממומחים ונקודות מהן לעתים קרובות מתעלמים, ביחס לבטיחות בבית.

אם תיישמו את העצות האלה באסטרטגיה שלכם, ללא ספק אתם תרחיקו את הפורצים.

כתבה מומלצת: מניעות פריצות – טיפים חשובים

הימנעו מהחבאה של מפתחות רזרביים

לעולם אל תבזבזו כסף על אבנים, כלובי ציפורים ובעלי חיים מזויפים, או כלים אחרים בהם אתם רוצים להחביא מפתחות רזרביים.

פורצים יודעים שזה הרגל נפוץ להחביא מפתחות רזרביים באזורים האלה, והם מודעים למקומות בהם צריך לחפש. במקום זאת, תתנו מפתח רזרבי לשכן, לחבר או לבן משפחה בו אתם בוטחים.

פרסמו את ציוד האבטחה הביתית שלכם

אם יש לכם ציוד כזה, הציגו אותו לראווה. תמיד תתלו שלטים, מדבקות, והודעות שמודיעות על כך שיש לכם ציוד אבטחה ביתית, ואפילו בעלי חיים.

פורץ פחות צפוי לפרוץ לבית כאשר הוא יודע שהבית מוגן בציוד אבטחה ביתית.

הקפידו על הדברים הבסיסיים

לעולם אל תשאירו חניות, דלתות או חלונות פתוחים או לא נעולים. לעתים קרובות פריצות הן פשעים של הזדמנות, פורץ ראה הזדמנות וניצל אותה.

אל תתנו לפורץ אף הזדמנות אותה הם יכולים לנצל.

אל תענו לזרים, אך הביטו עליהם

פורצים רבים למעשה ידפקו על הדלת שלכם כדי לראות מי נמצא בבית לפני ביצוע הפשע.

אם הם מבינים שאף אחד לא נמצא בבית, הם ימשיכו בפעולותיהם. אם אתם שומעים דפיקה על הדלת, אל תפתחו לזרים, אך התבוננו דרך חור ההצצה ותראו מי שם.

אתם יכולים לשאול מה הוא רוצה או להגיד לו לעזוב את שטח הנכס שלכם. את דלת הכניסה יש לחזק עם מנעול יציב ובריח חזק. לא מעט פורצים מוצאים עצמם פורצים דרך הדלתות הראשיות.

הניחו חפצים יקרי ערך בכספת

השתמשו בכספות ביתיות. הכספות האלה צריכות להיות מקובעות לרצפה או למדף קבוע. חפצים שלרוב מונחים בכספות כוללים אקדחים, תכשיטים, כסף, וחפצים אישיים נוספים. זכרו שגנבים הם לא תמיד אנשים זרים שפורצים לביתכם.

לפעמים גנבים הם קרובי משפחה, חברים, מטפלות, עוזרות בית, או חברים של ילדיכם שמתחכמים ומסתקרנים.

גרמו לבית להיראות כאילו מישהו נמצא בו

שעונים מעוררים, אורות וטלוויזיות יוצרים אצל הפורצים רושם שמישהו נמצא בבית. מאחר ורוב הפריצות מתרחשות בשעות היום, חשוב לעשות כל מה שניתן כדי ליצור על הפורצים רושם שאתם נמצאים בבית.

כאשר אתם בחופשה, העצות והתכסיסים האלה יהיו שימושיים עבורכם.

גרמו לבית להיראות מטופח

הבתים בעלי הפוטנציאל לפריצות הם בתים שאינם מטופחים. הסיבות לכך הן או שבעלי הבית לא שם, או שאין דאגה או אכפתיות לבית.

אם תהיו מחוץ לבית, עצרו את קבלת הדואר, ואם אתם זקוקים לעזרה נוספת, בקשו משכנים או משפחה וחברים לעזור לכם עם הדואר והאשפה.

הימנעו מפרסום ברשתות חברתיות

כמה שאתם מתרגשים מהחופשה שלכם, וכמה שהייתם רוצים להודיע על כך לעולם, עדכונים על חופשה ברשתות חברתיות עלולים להוביל לתנועה בלתי רצויה לכיוון ביתכם.

מספר אתרים של רשתות חברתיות פתוחים לעיני הציבור, וכמה מנצלי הזדמנויות במעגל החברים שלכם עלולים אפילו לנסות ולנצל את זה שאתם נמצאים הרחק מהבית.

המתינו עד שתחזרו מהטיול שלכם לפני שתתחילו לפרסם את החופשה שלכם.

אל תניחו חפצים יקרי ערך במקומות גלויים

תהיו יצירתיים עם החפצים היקרים שלכם. כשגנבים פורצים, הם מחפשים במהירות נכסים יקרי ערך. מקומות ראשונים ונפוצים בהם הפורצים מחפשים הם מגירות בארון, שידות לצד המיטה, וארונות תרופות.

הרחיקו פורצים בכך שלא תציבו חפצים יקרי ערך במקומות האלה, אלא בכספות, ובכך שתניחו חפצים ישנים שאתם לא צריכים במקומות גלויים לעין. זו יכולה להיות טלוויזיה ישנה או מחשב נייד ישן, שיטעו את הפורצים ויגרמו להם לחשוב שאלה הם חפציכם היקרים.

אל תתעלמו מהקומה השנייה והשלישית

אל תזניחו את הקומה השנייה והשלישית בביתכם תחת ההנחה שאף אחד לא ישקיע את המאמץ הדרוש כדי לפרוץ לשם.

פורצים רבים יכולים לטפס, לעתים קרובות על-ידי שימוש בכלים שהם מוצאים בשכונה.

לעולם אל תשאירו בחוץ סולמות או חפצים אחרים שיכולים לשמש בעת פריצה.

הקפידו על העצות האלה

המטרה תמיד צריכה להיות לחשוב כמה צעדים קדימה לפני הפורץ.

פורץ לעולם לא צריך למצוא חולשות בתכנית האבטחה הביתית שלכם, ואם פורץ אי פעם יתקרב לביתכם, הוא צריך לבחור בנכס אחר ברגע שיראה את הקושי הכרוך בשדידת ביתכם.

כתבה מומלצת: טיפים למיקום מצלמות אבטחה ביתיות

זכרו: תמיד היו מודעים לסביבה שלכם.

שימו לב למה שקורה בשכונה שלכם.

תראו אם יש פעילות חדשה או חריגה, והיו ערניים כדי לדווח על כך.

כולנו רוצים להבטיח שהבית שלנו יהווה כסביבה בטיחותית

כולנו רוצים להבטיח שהבית שלנו יהווה כסביבה בטיחותית, עם כמה שפחות איומים וסיכונים פוטנציאליים.

כחלק מכך, נקפיד לעשות שימוש בכל אותם אמצעים אשר בכוחם לאפשר לנו את התחושה הזאת ואחד האמצעים אשר בכוחם לסייע לנו להשיג את המטרה באים לידי ביטוי באותן מצלמות אבטחה לבית.

כל מי שמתחיל בחיפוש אחר מצלמות אבטחה, עתיד לגלות מגוון רחב של סוגי מצלמות ובכדי לקבל את ההחלטה הנכונה מתוך ההיצע.

כדאי לענות לעצמכם על מספר שאלות

האם תנאי הצילום הם חשוכים או מוארים, האם הצורך הוא במצלמת אבטחה שגם מקליטה או שאפשר גם ללא שמע, האם המצלמות מיועדות לתוך הבית או מחוץ לבית וכיוצא בזה..

כמובן, שמומלץ לנסות ולהבין בצורה מעמיקה את הדרישות והצרכים מאותה מצלמת אבטחה – האם המטרה העיקרית של המצלמה היא הגנה מפני גנבים ודורשי רעה למיניהם או שאולי מדובר במצלמת אבטחה בכדי לפקח על המטפלת, על המנקה וכיוצא בזה – בהתאם לדרישה הזאת, ניתן גם להגיע להבנה האם ההעדפה תהיה למצלמה גלויה או אולי למצלמה נסתרת.

כאמור, היכרות מעמיקה עם כל האפשרויות והבנה מעמיקה של מלוא הדרישות והצרכים שלכם מאותן מצלמות אבטחה, יאפשרו לבצע את הבחירה המיטבית.

איך לבחור מצלמות אבטחה לבית?

ישנם מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בבחירת מצלמות אבטחה לבית ובין היתר: מומלץ לבדוק האם יש למצלמה אופציה לראיית לילה, האם עדשת המצלמה מאפשרת גם ראייה למרחקים.

האם המצלמה מגיעה עם אחריות לתקופת זמן ארוכה.

יש לבדוק כמובן, את הרזולוציה של המצלמה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור מצלמה עם רזולוציה באיכות גבוהה, מה שיבטיח שהמצלמה תזהה בצורה ברורה יותר פנים – ובמקרה הצורך, זיהוי הפנים יהיה בעל חשיבות גבוהה.

כמובן, שכיום יש לא מעט חידושים בעולם מצלמות האבטחה וכדאי לערוך היכרות עם כמה שיותר חידושים ולהבין את כל התכונות של כל אחת מהמצלמות, מה שיאפשר לא רק לבחור בצורה נכונה את המצלמה, אלא גם ליהנות מכל הפונקציות אותן היא טומנת בחובה.

מערכות מצלמות אבטחה משוכללות

כיום מערכות מצלמות אבטחה משוכללות אמורות לכלול רכיבים שונים, אשר לכל מהם יש השפעה על טיב המערכת ועל התפקוד שלה ובין היתר: המצלמה עצמה, ספק כוח, תשתית, מכשיר הקלטה ומסך תצוגה.

בכדי לבחור בסופו של דבר את מצלמות האבטחה האופטימאליות, מומלץ במידת הצורך ליצור קשר עם מומחה בתחום, אשר יחזיק בידע ובכלים להבין את מלוא הדרישות והצרכים של אותו אדם ובהתאם, ימליץ לו על אותן מצלמות אבטחה אשר יתאימו בצורה המקסימאלית לצרכיו ולדרישותיו וכמובן, יהיה מותאם גם לבית, על חדריו ועל חלליו השונים.

היתרונות הברורות של המצלמות

מצלמות אבטחה טומנות בחובן יתרונות רבים ובין היתר: בכוחן של המצלמות להרתיע גנבים פוטנציאלים מלבצע פריצות לבית בו מותקנות המצלמות.

המצלמות מיועדות לתעד פריצות במקרים בהם הן אכן מתרחשות – מה שיאפשר לזהות את הפורצים ולאפשר למשטרה גם לתפוס אותם.

חשוב להיות מודעים לעובדה כי יש לא מעט מצלמות אבטחה משוכללות, אשר מאפשרות לעקוב אחרי המתרחש דרך הטלפון החכם, המחשב והטאבלט.

התקנת מצלמות בבית

כמובן, שלצד בחירת מצלמות אבטחה, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על הנושא של התקנת המצלמות.

חשוב לבחור בתבונה את מתקיני המצלמה, לבדוק שמדובר במתקינים מקצועיים ומנוסים, אשר מחזיקים בידע וניסיון בהתקנה של מצלמות אבטחה מהסוג אותו אתם הזמנתם.

במקרים רבים תוכלו לקבל את שירותי התקנת המצלמה מאותה החברה ממנה רכשתם את מצלמת האבטחה.

התקנה באופן עצמאי?

יש גם מצלמות אבטחה אותן ניתן להתקין באופן עצמאי, יחד עם זאת, בכדי להבטיח למצות את התועלות של מצלמות האבטחה בצורה המקסימאלית, ההמלצה היא בכל מקרה ליצור קשר עם מתקין מקצועי.

חשוב לוודא שאתם מקבלים אחריות על ההתקנה – ובכל מקרה, שיש לכם כתובת אליה תוכלו לפנות במקרה ותגלו בעיה או תקלה במצלמת האבטחה, או אפילו אם תזדקקו לתמיכה טכנית אשר נוגעת להתקנת מצלמות האבטחה.

שקט נפשי

מצלמת אבטחה לבית יכולה להסב הרבה שקט נפשי לדיירים וכמובן, גם להוות כאמצעי הרתעה מפני גנבים ודורשי רעה.

בכדי ליהנות מכל התועלות אשר טמונות באותן מצלמות אבטחה קיימת חשיבות גבוהה לבחור אותן בתבונה, אחרי הבנה מקיפה של מלוא הדרישות והצרכים ובחירה מושכלת ונבונה באותה מצלמת אבטחה.

מצלמות אבטחה לבית

מחפשים להתקין מצלמות אבטחה בבית פרטי או משותף? לייעוץ מקצועי, צור קשר עם המומחים למערכות אבטחה ומתח נמוך.

  • שימו לב: המבצעים עלולים להשתנות.

מצלמות אבטחה לבית פרטי ומשותף – רקע כללי

בשנים עברו, התקנת מצלמות אבטחה לבית (שלא לומר מערכת אבטחה שלמה) הייתה בגדר חלום, פנטזייה, משהו בלתי-מושג שרק במערכות ובמוסדות הביטחוניים\ציבוריים ביותר יכלו לרכוש.

עם השנים, ככל שהביקוש עלה באופן חד, אל מול התחרות שנוצרה בין יצרנים שונים של מצלמות האבטחה, הגענו למצב משמח בהחלט, בו כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לרכוש מצלמת אבטחה ואפילו מערכת אבטחה שלמה, איכותית ביותר במחיר הגיוני וסביר.

עולם המצלמות התפתח עם השנים האחרונות ועבר תהפוכות טכנולוגיות רבות. כיום, אנחנו ברמה מאד גבוהה וחדשנית. הבית החכם הוא כבר מזמן לא דבר לא שגרתי, כמו גם מצלמות האבטחה בתוכו.

סוג המצלמה הנפוצה ביותר כיום הינה מצלמת IP.

מצלמת ip הינה מצלמה אשר מבוססת רשת, בעלת חיבור רשתי (rj45) ושולחת את אות הוידאו\תמונה(גם שמע) על גבי כבל רשת בלבד (cat5,cat6).

מצלמה,מערכת אבטחה אנלוגית (CCTV ,analog camera ,dvr)

אין כל ספק שהמצלמות האנלוגיות עשו ועדיין עושות עבודה טובה מאוד.

עם זאת, ובהשוואה למצלמות ip, ישנן חסרונות מהותיים למצלמות ומערכות הקלטה אנלוגיות (dvr).

הנושא הרגיש ביותר ברכישת מצלמות אבטחה לבית הינו תשתיות.

במצלמות אבטחה אנלוגיות יחד עם מערכת הקלטה אנלוגית (dvr), התשתיות מסורבלות למדי כפי שהבאנו במאמרים קודמים.

למשל, כבל אנלוגי ('coaxial cable') שמעביר בפועל את אות הוידאו בעוד שלטובת מתח חשמלי למצלמה תידרש כבילה נוספת של שני גידים לפחות.

אם תתווסף אפשרות שמע\אודיו (במידה וקיימת למצלמת האבטחה), יהיה צורך בכבילה נוספת של כבל אודיו.

כל זאת ועוד, תוסיפו על כל החיווט המסורבל את עניין "ניקוז" כל התשתיות הללו למקום אחד (חובה) – למערכת ההקלטה עצמה לחיבור אליה כמובן.

החיווט במצלמות אבטחה ip הינו פשוט ביותר, שכן, החיווט נעשה באמצעות כבל רשת אחד בלבד (cat5, cat6) אשר מסוגל להעביר את כל הנתונים יחד – וידאו איכותי ביותר + שמע\אודיו והדובדבן שבקצפת – מתח חשמלי להזנת המצלמה.

דובדבן נוסף?

אבל בעוגה הזו, יש דובדבן נוסף! גם "ניקוז" התשתיות אינו מחייב להגיע ישירות למערכת ההקלטה. כל מצלמת ip יכולה פשוט להתחבר לנקודת רשת כזו או אחרת בבית.

לחילופין, אם יש צורך לבצע חיבור של כמה מצלמות ip יחד באותו אזור, יש לדאוג להזנה של כל המצלמות הללו לתוך מפצל רשת אחד (poe switch). בעוד שהמפצל יבצע חיבור גם הוא לנקודת רשת אחת בלבד.

אותה הרשת שאליה מתחברת במקום אחר ונפרד בבית – מערכת ההקלטה.

אם בכל זאת החלטתם להישאר עם מערכת מצלמות האבטחה האנלוגיות, כנסו למאמר שלנו בנושא: מכשירי DVR מומלצים.

נפח אחסון ההקלטות (HDD)

אחסון על גבי כונן קשיח יאפשר איכות של מדיה גבוהה ונפח מדיה גדול משמעותית.

מצלמות אבטחה ip מספקות ברובן איכות הקלטה מעולה, אך עם זאת וכפי שציינו, תופסות נפח די גדול בשטח האחסון שנתון לנו.

דוגמא קטנה וממוצעת להמחשה

סרטון וידאו בפורמט MP4 ובקצה פריימים סטנדרטי (fps) של בערך 25 פריימים לשנייה, יתפוס לערך נפח אחסון של כ- 1.5 מגה בייט לשנייה (MB).

כלומר, דקה אחת של סרטון תתפוס לנו כ- 90 מגה משטח האחסון

שימו לב שמדובר על דקה אחת בלבד!

אם כך, מומלץ מאד לקחת בחשבון אלו, כמה ומתי מצלמות האבטחה מצלמות בפועל, אם בכלל.

ניתן להגדיר קצב פריימים נמוך יותר מ- 25, כמו גם להוריד ערך bitrate (תלוי מה אותה מצלמת אבטחה מצלמת).

בנוסף, יש לזכור במצלמת אבטחה IP ובכלל בשאר מצלמות האבטחה. אין צורך גורף להגדיר קצב פריימים גבוה למצלמות (fps). ישנן מצלמות אשר מצלמות אובייקטים קבועים לחלוטין.

לשם כך ייעדו אותן ועל כן אינן זקוקות להגדרת קצב פריימים גבוה בהקלטה.

  • דוגמא למצלמה שאינה צריכה קצב פריימים גבוה – מצלמת אבטחה ip אשר מצלמת לוחית רישוי קבועה של רכב חונה שאינו זז.
  • דוגמא למצלמה שצריכה קצב פריימים גבוה 0 – מצלמת אבטחה אשר מצלמת באופן שוטף כל לוחית רישוי של רכב שנכנס למתם וממילא יש לבצע צילום אות וידאו באופן הכי חלק ומהיר שאפשר.

תאימות מצלמות אבטחה IP למערכות הקלטה ip (nvr)

למרות שקיימים המון יצרנים בתעשיית מצלמות האבטחה, חשוב שתדעו. ישנם פרוטוקולי תקשורת ידועים ומשותפים בהם משתמשות מצלמות האבטחה השונות.

בכך, ניתן בהחלט לבצע שילוב של מצלמות אבטחה מסוימות. ולא בהכרח לקחת קבוצה של מצלמות מאותו יצרן.

החלטתם על הצעד הזה? חובה לוודא כי כל מצלמה ומצלמה תואמת למכשיר ההקלטה. עובדת איתו באופן תקין לחלוטין.

כפי שאנו ממליצים תמיד, חשוב שיהיה לכם את הביטחון והשקט הנפשי. אם אינכם מיומנים בתחום פנו למתקין מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה מקצועי.

התקנת מצלמות אבטחה בבית חכם

תכנון התקנת מצלמות אבטחה לבית חכם מתחיל בחשיבה אסטרטגית. אילו סוגי מצלמות מיועדות לשיפור וחיזוק אבטחת הבית. איך נדע לבחור אותן, ולהתאים אותן לצרכים שלנו ושל הבית.

מצלמות אבטחה לבית חכם מתחלקות למספר סוגים: מצלמות אבטחה אנלוגיות, מצלמות IP ושלל סוגי מצלמות לפנים הבית ולחוץ הבית.

מצלמות אבטחה המיועדות לשימוש חיצוני. הן מותאמות לתנאי חוץ ובעלות מיגון נגד מים ונזקי שמש ויובש קיצוני.

המצלמות הללו בדרך כלל כוללות נורות לד אינפרה אדום לראיית לילה, וצמצם אוטומטי אשר מיועד לסינון קרני השמש בסביבת המצלמה.

כאשר מתכננים את מיקום התקנת המצלמות, יש להתחשב בפרמטרים ספציפיים. שטח הכיסוי, התאורה במקום, זווית צילום ואיכות המצלמה.

מתקין בית חכם מקצועי ידע איך להתחשב בכל הפרמטרים הללו ולהתאים לצרכי הלקוח את המצלמות המתאימות ביותר לבית החכם.

החלטה על מיקום המצלמות

מיקום מצלמות האבטחה לבית החכם הינו הפרמטר החשוב ביותר. המיקום גם קובע ההתקנה אופטימלית תוך ניצול תפוקה מלאה של המערכת, או ניצול חלקי.

המיקום תלוי במספר גורמים, כשדוגמה בולטת היא כמות נורות לד אינפרה אדום שבמצלמה.

כמות נורות הלד אמורה להתאים בדיוק למרחק אותו אנו מבקשים לראות בחושך מוחלט.

כמות רבה מידי של נורות לד במרחק צילום קרוב למצלמה, תגרום לסנוור יתר של האובייקט. הדמות שתילכד בהקלטה תראה בהירה, ללא תווי פנים וקשה לזיהוי.

כמות נמוכה של לדים המופנים לצילום על פני שטח כיסוי גדול, תפיק תמונה חשוכה מידי. כזו שתקשה אף היא על זיהוי האובייקט.

התאמת המצלמה הנכונה בדיוק, עושה את כל ההבדל. ניתן יהיה להבחין בקלות בהתקנת מערכת מצלמות לבית חכם שנעשית בידי איש מקצוע. לבין התקנה חובבנית.

לסיכום

לפני רכישה של מערכות אבטחה לבית פרטי, בית משותף ולעסק, עשו חושבים בהתאם למאמרים שקראתם.

תרשמו תוכניות מסודרות.

תכינו רשימה של דרישות חריגות שיש בשטח \ אתר \ בית \ עסק.

תרשמו מטרות עיקריות למערכת האבטחה שתרכשו.

תבצעו סקר שוק של מוצרי האבטחה.

ליעוץ, הצעות מחיר ופרטים נוספים, פנו אל המקצוענים של אלסק.

שאלות ותשובות בנושא התקנת מצלמות ומערכות אבטחה

כמה עולות מצלמות אבטחה?

התשובה כמובן תלויה בהמון משתנים כמו איכות המצלמות, היצרן, כמות, אופן התקנה רצוי ועוד. באתר אלסק ניתן למצוא סטים של מצלמות אבטחה החל מ- 2490 שח בלבד. הסט כולל 4 מצלמות אינפרא 5 מגה פיקסלים. DVR מערכת הקלטה 8 ערוצים ברמה FULL-HD היברידית 5 מגה פיקסל, חווט ועבודה והדרכה ללקוח, אפליקציה איכותית לצפייה במצלמות מרחוק.

האם מומלץ לקנות מצלמות IP אלחוטיות?

כמו בכל מוצר, למצלמות אלחוטיות יתרונות וחסרונות משלהן. קשה לספק תשובה חד משמעית לשאלה זו אם אין לנו פרמטרים חיוניים כמו היצרן, מקום ההתקנה הרצוי ועוד. כפי שאנו ממליצים תמיד, אם אינכם מיומנים בתחום ורוצים בטחון ושקט נפשי, פנו למתקין מצלמות אבטחה ומערכות אזעקה מקצועי.

איך למקם את המצלמות?

מיקום מצלמות האבטחה הינו הפרמטר החשוב ביותר. ולרוב, הוא שיקבע אם ההתקנה בוצעה בצורה האופטימלית ביותר תוך ניצול תפוקה מלאה של המערכת, או ניצול חלקי ובכך בזבוז מיותר של כסף. אנא צרו איתנו קשר ויחד נוכל לפענח את אופן ההתקנה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

האם אתם גם מתקינים מצלמות?

בהחלט. חלק מהשירותים שאנו מספקים כולל התקנה מקצועית של מצלמות, אזעקות ואינטרקום. בין אם ההתקנה נדרשת בבית פרטי, בניין משותף, משרד קטן, בית עסק או בניין משרדים גדול. צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום טכנאי.

4.2/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ