מדוע לקוחות מעדיפים להתקין מצלמות אבטחה IP אלחוטיות?

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

הסתרת מצלמות אבטחה כיפה

מדוע לקוחות מעדיפים להתקין מצלמות אבטחה IP אלחוטיות?

לעתים תכופות למדי אנשים שואלים איזה סוג של מצלמה או מערכת הוא הטוב ביותר. כל עוד מדברים עם מישהו בעל ניסיון, התשובה הראשונה תמיד תהיה מצלמות IP/רשת. מצלמת IP יכולה לעשות כמעט כל דבר שאותו יכולה לעשות מצלמה מכל סוג אחר; למעשה, אנחנו יכולים אפילו להגיד שהיא יכולה לעשות הכל. עם הפופולריות הגוברת של מצלמות אלה לאורך השנים האחרונות, אין מחסור באפשרויות איכותיות כמו בעבר. אז מה בדיוק הופך את מצלמות ה- IP לכה מיוחדות?

נגישות

בעבר, מצלמות IP היו המצלמות היחידות שאת תצלומיהן ניתן היה לצפות ברשת, וזאת לא תמיד הייתה משימה קלה. כיום, גישה מקומית ורחוקה לכל המערכת באמצעות הרשת הפכה לקלה ביותר, בין אם מדובר במצלמה אנלוגית או מצלמת IP. ההבדל העיקרי הוא שמצלמות IP נותרו האפשרות היחידה שמאפשרת גישה למצלמה ללא שימוש בחומרה נוספת.

באיזה סוג של חומרה מדובר? ובכן, בערכות אנלוגיות (SD ו- HD), אתה יכול לקבל גישה למצלמות באמצעות גישה למכשיר אליו הן מחוברות. מכשיר כזה יכול להיות מקלט וידאו דיגיטלי עצמאי (DVR) או כרטיס DVR שפועל באמצעות מחשב. עם מצלמת IP אתה לא זקוק לשום דבר נוסף כדי לקבל גישה לתצלומי הוידאו של המצלמה שלך. בהנחה שתצורת המצלמה הוגדרה, והיא חוברה אל הרשת שלך (נתב/מודם/מתג), אתה יכול לצפות בתצלומי הוידאו ללא כל בעיה.

ללא חיבור ל- DVR, הדרך היחידה שבה תוכל לעשות זאת עם מצלמה אנלוגית היא באמצעות חיבורה למקודד וידאו. בכל מקרה, מצלמות אבטחה IP הן היחידות שאליהן ניתן לקבל גישה ללא כל שימוש בציוד עזר.

רזולוציות זמינות

רזולוציות במצלמות אנלוגיות בהבחנה רגילה הן נושא מאוד רגיש מאחר שבמשך שנים התעשייה הייתה מלאה בבלבול ופרשנות שגויה. רוב אנשי המקצוע בתעשיית ה- CCTV יגידו לך שלא קיימות רזולוציות עבור מצלמות אבטחה בהבחנה רגילה מעל 700 קווי טלוויזיה (TVL). עם זאת, אתה תיתקל בהמון פרסומים בהם נאמר כי מצלמות מסוגים אלה מגיעות עם 1000 TVL. הסיבה לכך אינה חשובה כמו העבודה שאפילו ברזולוציה הגבוהה ביותר שלה, מצלמה אנלוגית בהבחנה רגילה לא מתקרבת למצלמות בהבחנה גבוהה עם הרזולוציה הנמוכה ביותר.

זה מציב את המצלמות האנלוגיות בהבחנה גבוהה במקום השני ברשימה שלנו. סוגי מצלמות אלה כוללים AHD, HDCVI, HDSDI ו- HDTVI. כיום, הרזולוציה הגבוהה ביותר אותה מציעות המצלמות האלה היא 2 מגה פיקסל. בנוסף ל- 2 מגה פיקסל הן גם מציעות רזולוציה של 1 ו- 1.3 מגה פיקסל. לצורך השוואה, רזולוציה של 1.3 מגה פיקסל תספק 720p ורזולוציה של 2 מגה פיקסל תספק 1080p. אפילו עם הרזולוציות המרשימות האלה, זוהי רק תחילת הדרך.

לכאורה, למצלמות IP בהבחנה גבוהה אין מגבלות. בעוד שהן מגיעות ברזולוציות נמוכות כמו 1 מגה פיקסל, הן מגיעות גם ברזולוציות מאוד גבוהות כמו 29 מגה פיקסל. זה גורם למצלמות ה- IP לזנק מעל כל המתחרות שלהן. בעוד שמרבית הלקוחות לא ימצאו שימוש רב במצלמה עם רזולוציה הגבוהה מ- 5 מגה פיקסל, העובדה היא שרזולוציה כזאת זמינה במידת הצורך.

אפשרויות של כבל יחיד

מצלמות אנלוגיות, הן SD והן HD, הותקנו בעבר על ידי שימוש בכבל סיאמי, אך עם חלוף הזמן, אנחנו רואים שיותר ויותר אנשים מתחילים להשתמש גם בכבל רשת (Cat5e/Cat6). לא משנה באיזה כבל אתה משתמש, המשמעות היא שיש צורך להעביר כבל לכל מצלמה לצורך תמיכה בוידאו וחשמל. ישנם כבלים סיאמיים שנמכרים עם כבל אודיו לחובבי מיקרופונים. עם זאת, ישנם כמה סוגי מצלמות שזה לא חל עליהם; מצלמות אבטחה PTZ בהבחנה רגילה ו- HDSDI. בעוד שכבל סיאמי יספק למצלמה מסוג PTZ חיבור לחשמל, כמו גם אפשרות לשדר וידאו, אתה לא תוכל לשלוט באפשרות ההטיה, סיבוב, זום או פוקוס. מצלמות PTZ אלה דורשות RS485, או כבל נתונים כדי לתפעל פונקציות אלה. זה אומר שיש צורך להעביר כבל נוסף. יתר המצלמות האנלוגיות בהבחנה גבוהה (AHD, HDCVI, HDTVI) לא דורשות חיבור מהסוג הזה מאחר שהכל נעשה באמצעות קו קואקסיאלי בכבל הסיאמי.

מלבד למצלמות PTZ IP, כמעט כל מצלמת IP שתמצא תתמוך ב- PoE. כלומר, כמו במצלמות אנלוגיות, אתה תצטרך להעביר כבל אחד בלבד לוידאו וחשמל. ההבדל הוא שהכבל היחיד הזה יכול לשדר גם אודיו, ולהעניק שליטה בתכונות PTZ ובעדשה. המשמעות היא, שלא משנה מה אתה מנסה לשדר באמצעות הכבל, אתה בכל מקרה תזדקק לכבל רשת Cat5e/Cat6 באורך אחיד לכל מצלמה. כפי שציינו בעבר, ישנה יציאה אחת מן הכלל; רוב מצלמות PTZ IP גדולות ידרשו ספק כוח של 24V משלהן וכבל חשמל ייעודי.

אחסון מקומי/פנימי

מצלמות אנלוגיות מקליטות על גבי מקלטי וידאו דיגיטליים. זה לא משהו חדש. מקלטי וידאו דיגיטליים בדרך כלל יופיעו באחת משתי הצורות: מכשירים סטנדרטיים או כרטיסי DVR שמוחדרים אל תוך מחשב. בין אם אתה משתמש במכשיר סטנדרטי או בכרטיס, אף אחד לא מציע לך אפשרות של אחסון פנימי בתוך המצלמה. מכשירי הקלטה ניידים הם הדרך היחידה שבה מצלמות אנלוגיות יכולות להקליט באופן "מקומי." בדרך כלל גודלם הוא כגודל של מכשיר טלפון סלולרי והם מכילים סוללת ליתיום וכרטיס SD לאחסון. לא כמו המצלמות, אף אחד מהמקלטים האלה אינו עמיד בפני תנאי מזג אוויר, לכן תצטרך לחשוב על דרך להגן על המכשירים האלה מפני איתני הטבע, במידה ותזדקק למכשיר כזה. חיסרון נוסף הוא שהם פועלים על סוללה וחייה של הסוללה עתידים להגיע לסופם. אם המקלט שלך לא מחובר באופן קבוע למקור חשמל, אתה תצטרך לדאוג להטעין את הסוללה הזאת על בסיס יומי.

אחסון מקומי הרבה יותר פשוט עם התקנת מצלמות אבטחה IP. בדרך כלל, מצלמות אבטחה IP ברמה מקצועית יציעו דגם משודרג עם אפשרות של אחסון פנימי וצילום על גבי כרטיס SD. במקום לדאוג לשימוש במכשיר הקלטה נייד ונקיטה בצעדים נוספים שכרוכים בכך, כל מה שתצטרך לעשות הוא לפתוח את מצלמת ה- IP שלך ולהכניס כרטיס SD אל תוך החריץ הייעודי. מכאן, אתה פשוט תצטרך ללחוץ על כפתור הפעלה מכל ממשק משתמש נגיש עם גישה למצלמה. כמובן שמצלמות IP אינן מוגבלות לצילום באמצעות שיטה זו בלבד.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ