התקנת מצלמות אבטחה אינפרא (ראיית לילה)

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

התקנת מצלמות אבטחה אינפרא

התקנת מצלמות אבטחה אינפרא (ראיית לילה)

שיווק והתקנה מקצועית של מצלמות אבטחה מתקדמות

התכונה העיקרית שאותה אתם צריכים לחפש במצלמות אבטחה ומעקב היא צלילות התמונה, בין אם זה ביום או בלילה. בלילה או בחושך מתעוררות בעיות בצילום וידאו. מצלמות תלויות בתאורה הזמינה לצורך צילום של תצלומים ברורים. לצילום בשעות הלילה, ניתן להשתמש במצלמת יום/לילה (נאמנה למציאות ודיגיטלית) או במצלמת תת אדום.

מצלמת יום \ ראיית לילה

מצלמה זו מאפשרת לצלם תמונות ביום ובלילה בתאורה מינימלית. היא יכולה להיות מצלמת יום/לילה נאמנה למציאות או מצלמת יום/לילה דיגיטלית.

מצלמות יום/לילה נאמנות למציאות

משתמשות במסנן תת אדום עם מיתוג מכני. המסנן הזה נמצא בחלקה הקדמי של עדשת המצלמה במהלך שעות היום בכדי לסנן קרני תת אדום, אשר אחרת ישבשו את התמונה הצבעונית. קרני התת אדום האלה מגיעים מהשמש או מוחזרים מעצמים.

התקנת מצלמות אבטחה אינפרא

אף על פי שבני האדם לא יכולים לראות קרינה תת אדומה שכזו, מצלמות מסוימות רגישות לקרני תת אדום ולוכדות אותם. בלילה, המסננים האלה מוסרים באופן אוטומטי ומאפשרים למצלמה לצלם תצלומים ללא מקורות אור תת אדומים. זה מאפשר להיכנס  לאור רב יותר אל תוך התמונות בכדי לספק תמונה ברורה ולהפחית שיבושים במצב שחור-לבן.

מצלמות יום/לילה דיגיטליות

לא משתמשות בקרני תת אדום. הן מתאימות באופן אלקטרוני את הצבע של התמונה בשעות היום וכאשר מתחיל להחשיך, הן עוברות למצב לילה ומתחילות לצלם תמונות בשחור-לבן. לכן הן מספקות ביצועים זהים לאלה של מצלמות יום/לילה נאמנות למציאות אך במחיר נמוך יותר ויכולות להגיע בגורמי תצורה קטנים יותר, כגון מצלמות אבטחה צינור.

איכות התמונות שמופקות על ידי המצלמה תלויה בדירוג הלוקס. ככל שערך הלוקס יהיה נמוך יותר, כך התוצאות של המצלמה במהלך הלילה יהיו טובות יותר. זה משהו שצריך זכור בעת קניית המצלמות האלה. תמיד תבדקו את דירוג הלוקס כדי לדעת האם הוא מתאים לדרישות שלכם או לא. בהתחשב בדירוג הלוקס, מצלמות מסוימות עובדות היטב גם באור ירח עמום ובתאורה של הכוכבים.

מצלמות אינפרא אדום (תת-אדום)

למצלמות אינפרא יש מגוון של נורות LED סביב העדשות שלהן אשר פולטות קרני תת אדום. נורות ה- LED האלה מתחילות לפעול בתאורה נמוכה ועוזרות להפיק תמונות ברורות בשחור-לבן. במקרה שאתם רוצים לראות מעבר לטווח הזה, אתם צריכים להתאים את נקודת המיקוד של העדשה, אך זה יקטין את אזור הכיסוי. בדרך כלל הטווח הוא מ- 15 עד 70 מטרים ומצלמות התת אדום האלה פועלות באורכי גלים של 14,000 nm (14 µm) בעוד שהטווח של מצלמות יום הוא 450-750 nm.

3.4/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ