התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

מצלמות אבטחה דיגיטליות

השימוש במצלמות אבטחה CCTV ככלי לסיוע באבטחת הבית, העסק והנכס, מתפתח בהתמדה ברחבי העולם. הצגה של טכנולוגיות פורצות דרך, כגון אינטרנט, מחשוב ענן, והאינטרנט של הדברים, שיפרה באופן משמעותי את היכולות והתפקודים של מצלמות אבטחה מודרניות. יכולות אלה כוללות אפשרויות צפייה באמצעות מכשיר נייד וצפייה מרחוק, אפשרות התחברות למכשירים חכמים אחרים ברחבי הבית, ואפשרות אחסון תצלומים בענן.

עם זאת, ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת התקנת מצלמות אבטחה בכדי להבטיח את יעילותן המרבית. דברים אלה כוללים את סוגי המצלמות בהם נעשה שימוש, המפרטים של המצלמות, ומיקומן בעת תהליך ההתקנה.

בכתבה זאת, אנו דנים על סוגיות שונות הקשורות למצלמות אבטחה, ובפרט על סוגיות הנוגעות לביצועים, מיקום והתקנה.

אלסק מערכות – התקנת מצלמות אבטחה בבתים פרטיים

לפרטים והצעות מחיר צרו קשר בטלפון 0559705013

כיצד ניתן לשפר את הביצועים של מצלמות האבטחה?

בכדי להבטיח שמצלמות האבטחה שלך יפגינו ביצועים יעילים וגבוהים, יש לקחת בחשבון מספר עצות:

  1. קנייה של מצלמה המתאימה לשימוש ייעודי – כאשר אתה מחליט איזו מצלמה ברצונך לקנות, עליך לוודא שהיא מצוידת בעדשות מתאימות, ברזולוציה מתאימה, ובאפשרות תאורה תת אדומה מספיקה בכדי להאיר ביעילות את האזור המנוטר. אף פעם אל תוותר על איכות המצלמה בשל עלות, הדבר כמעט תמיד מביא לביצועים מאכזבים.
  2. הימנע ממיקום המצלמות בפינות – עליך להימנע מהצבת המצלמות שלך בפינות הבית או הבניין, בכדי למקסם את השטח שאותו הן מכסות. מיקום שכזה ייצור נקודות עיוורות אשר יפחיתו באופן משמעותי את יעילות מערכת האבטחה שלך. עליך תמיד לוודא שמיקום המצלמות יאפשר להן לכסות כראוי את האזור אותו הם מנטרים.
  3. וודא שקיימת תאורה סביבתית קבועה באזור בו מוצבות המצלמות – בכדי להבטיח שאיכות התמונות המצולמות על ידי המצלמות תהיה טובה, עליך להציבן באזורים עם תאורה סביבתית קבועה. הדבר יביא לאיכות כללית טובה יותר של התצלומים.
  4. הגדרה נכונה של אפשרויות זיהוי של המצלמות – עליך להגדיר נכון את האפשרויות השונות של המצלמות, בין היתר את האזורים הנצפים, המרחק והמוקד, בכדי שהן יצלמו תמונות באיכות גבוהה, וניתן יהיה לזהות בקלות את האנשים המצולמים. בדיקה מתאימה לאחר ההתקנה יכולה להבטיח את הגדרתן הנכונה של האפשרויות.

כתבה מומלצת: מצלמות אבטחה ביתיות – כמה עובדות שרצוי שתדע

כיצד ניתן לקבוע את המיקום המתאים עבור המצלמות שלך?

להלן מספר אזורים מומלצים סביב ביתך שבהם כדאי להתקין מצלמת אבטחה בכדי למטב את יעילותה של מערכת האבטחה שלך:

  • דלתות וחלונות נסתרים – עליך להתקין את המצלמה על חלונות שלא פונים אל הרחוב, דלתות אחוריות, ודלתות וחלונות מרתף, מאחר שהם מהווים את נקודות הכניסה העיקריות עבור פורצים וגנבים כאשר הם נכנסים אל תוך הבית.
  • דלת כניסה – התקנה של מצלמה בדלת הכניסה שלך תאפשר לך לעקוב אחר אנשים אשר חולפים על פני ביתך ולראות מי עומד בפתח הדלת שלך לפני פתיחתה. על בסיס נתונים מאומתים, 34% ממקרי פריצה הראו כי פושעים פרצו דרך דלת הכניסה, לכן זאת תהיה החלטה נבונה להתקין את המצלמה כך שתכסה אזור רגיש. כמו כן, מצלמה בדלת הכניסה שלך יכולה לעקוב אחר צורות גניבה נוספות, כגון גניבת דואר או חבילות.
  • כניסות עם תאורה גרועה – התקנה של מצלמת CCTV עם יכולת ראיית לילה באזורים חשוכים סביב ביתך עוזרת להבטיח מעקב ראוי אחר הנכס שלך. כמו כן, מומלץ להתקין מצלמה כך שתעקוב אחר הכניסות בחצר האחורית ובמרפסות.
  • כניסות בקומה הראשונה – כניסות בקומה הראשונה של ביתך, כגון דלתות הזזה וחלונות, צריכות להימצא תחת מעקב של מצלמת אבטחה. כמו כן, באפשרותך להתקין מנעולים נוספים על חלונות ודלתות ההזזה של ביתך בכדי לשפר את ההגנה עליהם מפני פריצות תוך שימוש בכוח.

כתבה מומלצת: מדריך להתקנת מצלמות אבטחה

10 טעויות נפוצות שמהן יש להימנע בעת התקנת מצלמת CCTV

להלן 10 טעויות נפוצות שמהן כדאי להימנע בעת התקנת מצלמות אבטחה בכדי למקסם את יעילותה של מערכת האבטחה שלך:

  1. בחירה בסוג לא נכון של מצלמה עבור שימוש מסוים – עליך להבטיח שסוג המצלמה המותקנת במקום מסוים מתאים לאזור ולסוג השימוש. לדוגמה, מצלמות עם ראיית לילה עבור אזורים חשוכים, מצלמות PTZ עבור אזורים גדולים ומצלמות צינור למרחקים ארוכים וצרים.
  2. תכנית גרועה להתקנת מערכת האבטחה שלך – תכנית אשר לא תוכננה כראוי תביא לכיסוי גרוע ואיכות תמונה גרועה. יצירה של מפת מעקב והתייעצות עם מומחה יכולה לעזור לך למקסם את יעילותה של תכנית האבטחה שלך ולחסוך את כספך.
  3. אי שימוש בדעות או בשירותים של מתקינים ומתכננים מומחים – אנשי מקצוע בתחום האבטחה הם מומחים בתחומם, לכן מומלץ לבקש מהם עצה בכדי לשפר את עיצוב המערכת שלך. אף על פי שקיימות מערכות רבות להתקנה עצמית, לעתים קרובות, מומחה יכול להצביע על דברים שאותם אדם לא מקצועי עשוי לפספס, ולספק עצות אשר חוסכות זמן וכסף. במקרה של התקנות מורכבות, מתקינים מומחים יכולים לעזור לך להשלים את העבודה במהירות ולקבל תוצאות טובות יותר.
  4. אי לקיחה בחשבון של מיקום השמש ומכשולים אפשריים – עליך לבצע בדיקה חזותית בקו הראייה בכדי לזהות מכשולים אפשריים במקום ההתקנה המוצע של כל מצלמה. כמו כן, עליך לוודא שמוקד המצלמה לא יושפע מאור מסנוור כתוצאה מהשמש בשעות שונות במהלך היום.
  5. הצבת המצלמות במקום יותר מדי גבוה – הצבת מצלמות במקומות גבוהים מדי מהווה טעות. יש לבצע בדיקות מתאימות ברחבי אזור הניטור, ויש לסקור את התצלומים בכדי להימנע ממיקומים גרועים. וודא כי המצלמות שלך ממקומות כך שהן פועלות בטווח היעיל והמיטבי שלהן, בכדי להבטיח מיקוד טוב ואיכות תצלומים גבוהה.
  6. בחירה לא להשתמש בטכנולוגיות חדישות במערכת שלך – תשלום גבוהה יותר עבור שימוש בטכנולוגיות חדישות במערכת האבטחה שלך יספק ביצועים טובים יותר, אפשרויות מתקדמות יותר, ובסופו של דבר יחסוך בעלויות פעולה ותחזוקה.
  7. התעלמות מגורמים חיוניים כגון ניהול וידאו ודרישות אחסון – אי לקיחה בחשבון של גורמים אלה יכולה להביא לבעיות, כמו עומס תדיר על המערכת במהלך הפעילות. וודא ששטח האחסון בכונן הקשיח או אפשרות אחסון בענן של המערכת שלך מספיקים בכדי לצלם ולאחסן כמות מספקת של תמונות, ושקיימים גיבויים מאובטחים במקרה של התרחשות כשל בכונן הקשיח.
  8. התקנה של מצלמות וחומרים באיכות נמוכה בשל עלות נמוכה יותר – לא מומלץ לבחור בעלות על פני איכות, מאחר שלעתים קרובות הדבר יביא לכך שתצטרך לשלם סכום גבוה יותר בהמשך, כאשר תנסה לשדרג את המערכת, ותגלה שביצועיה אינם משביעי רצון. השקעה התחלתית גדולה יותר במערכת שלמה ואיכותית הינה עדיפה על פני תיקונים ושדרוגים יקרים בהמשך הדרך.
  9. אי יכולת לאבטח את המערכת שלך טרם הפעלתה – בכדי למנוע פריצות, עליך להבטיח שהמערכת שלך מאובטחת טרם הפעלתה. זה כולל משימות כגון שינוי סיסמאות ראשוניות לסיסמאות בטוחות שקשה לנחשן, וניצול היתרונות של אפשרויות האבטחה הייחודיות של המצלמות שלך.
  10. מיקום המצלמה במקום שבו יכולת טווח התנועה או זיהוי התנועה שלה חסום – בעת התקנת מצלמות אבטחה, עליך לוודא כי ישנו שדה ראייה נקי באזור המעקב, וכי העצמים הנמצאים בשטח הנכס או מחוצה לו, לא משפיעים בצורה שלילית על טווח התנועה או זיהוי התנועה.

צרו קשר עם המומחים!

התקנה של מצלמות אבטחה היא אחת מהדרכים הטובות ביותר להבטיח בית או עסק מוגן ומאובטח. יש לקחת בחשבון את העצות המוזכרות לעיל בכדי להתקין את המערכת שלך ולתפעלה ביעילות. לקבלת מידע נוסף, התייעץ עם מוכר חומרת אבטחה בחנות מקומית או באינטרנט בעל מוניטין מכובד ושירות איכותי.

צוות אלסק מערכות אבטחה מפעיל מתקין מקצועי מבית אך עובד בשיתוף פעולה מקביל עם מתקיני טלוויזיה במעגל סגור מוסמכים המציעים מערכות מעקב ושירות התקנה מקצועי למצלמות ומערכות אבטחה בכל הארץ לרבות: אילת, דרום, צפון, ירושלים והסביבה, תל אביב והמרכז.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ