טיפים לאבטחת חלונות הבית ומניעת פריצות

מערכות אבטחה איכותיות לבית ולעסק

לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנת שירותי התקנה התקשרו אלינו או השאירו הודעה דרך האתר.

טלפון המשרד: 0559705013

התקשרו אלינו

055-9705013

אבטחת חלונות

טיפים לאבטחת חלונות הבית ומניעת פריצות

הסטטיסטיקה מראה כי כמות מפתיעה של 30% מהפורצים נכנסים לבתים דרך חלון או דלת לא נעולים. 23% מהפורצים נכנסים לנכס דרך חלונות בקומה הראשונה. לנוכח העלייה בפריצות דרך חלון, אבטחת החלונות בביתכם היא חלק חיוני בתכניות אבטחת הבית שלכם.

ישנן 7 דרכים פשוטות וזולות לאבטח את החלונות בביתכם. על-ידי אימוץ הטיפים הבאים, תוכלו להפוך את החלונות בביתכם למוגנים יותר, ואת ביתכם לבטוח יותר.

כיצד להגן על החלונות בביתכם מפני פולשים

חפשו בגוגל כיצד לאבטח חלונות בבית וייתכן שתטבעו באלפי תוצאות. לרוע המזל, לא כל השיטות הללו מתאימות לכם. אז תחסכו את זמנכם ונסו את 7 השיטות השימושיות והטובות ביותר לאבטחת החלונות בדירתכם מפני פולשים.

דרך 1. תנעלו את החלונות שלכם בכדי להגן על החלונות מפני פורצים

בהשוואה לדלתות, ישנו שיעור הרבה יותר גבוה של חלונות לא נעולים. כדי לאבטח את החלונות שלכם מפני פריצות, הדרך הישירה והפשוטה ביותר היא לנעול את החלונות שלכם לפני יציאה מהבית. בכך, אתם מציבים את המכשול הראשון שעוזר למנוע מפורצים להיכנס לביתכם דרך החלונות. אותו הדבר נוגע לכל נקודות הכניסה.

דרך 2. התקינו סורגים ובריחים בכדי לאבטח את החלונות בביתכם ולמנוע פלישה

סורגים ובריחים לחלונות הוכיחו עצמם כיעילים בהגנה על חלונות בבתים. פורצים לא יכולים להידחק דרך הסורגים והבריחים הללו בכדי להיכנס לביתכם. אפילו אם הם יכולים לעשות זאת, לוקח להם זמן מה כדי להצליח. מחקר מראה שאם לוקח יותר מארבע או חמש דקות לפרוץ לבניין, הפורץ יפנה למקום אחר. סורגים ובריחים מספיקים כדי לעצור פולשים רבים.

הערה: במקרי חירום, לא מומלץ להתקין סורגים על כל החלונות. השאירו לפחות חלון אחד ללא סורגים לשימוש בשעת חירום.

כיצד לאבטח את החלונות בביתכם ללא סורגים? נא המשיכו לקרוא את הדרכים הבאות אשר יסייעו לכם.

דרך 3. התקינו מערכת מצלמות אבטחה בכדי לאבטח את החלונות שלכם מפני פריצות

התקנה של מערכת מצלמות אבטחה היא אחת מהדרכים המעשיות והיעילות ביותר לאבטחת החלונות בביתכם מפני פולשים. הסטטיסטיקה מראה כי לבתים ללא מצלמות אבטחה יש סבירות פריצה הגבוהה ב- 300%. מספר גדול של פורצים מורשעים אומרים כי לעתים קרובות הם נמנעים במכוון מבתים עם מערכות של מצלמות אבטחה.

כאשר החלונות בביתכם נפרצים על-ידי פורץ, אתם תקבלו התרעה (דרך דוא"ל או הודעה בנייד) ממערכת מצלמות האבטחה. לאחר קבלת ההתרעה, באפשרותכם לנקוט בפעולה מידית (לדוגמה, אתם יכולים להתקשר למוקד חירום). מלבד זאת, מערכת מצלמות האבטחה תשלח לכם תמונה מצולמת או סרטון אותם באפשרותכם לשמור בתור ראיה. זו בהחלט דרך טובה לאבטח את החלונות שלכם מפני פורצים. כמו כן, הדרך הזאת יעילה לאבטחת הדלתות הראשיות שלכם והגנה על הדלתות האחוריות שלכם מפני פולשים.

אל תתקינו מצלמות אבטחה מזויפות. זיופים לנצח יישארו זיופים. פורצים מנוסים יכולים לזהות בקלות מצלמות מזויפות. כדי לאבטח באמת את החלונות בביתכם מפני פריצות, מצלמות אבטחה אמיתיות הן דבר חיוני. אחרי שאתם מתקינים את מצלמות האבטחה שלכם, באפשרותכם להציב בגינה שלט, אשר מזהיר על כך שביתכם מצולם, כדי להראות שביתכם מוגן על-ידי מערכת מצלמות אבטחה.

קריאה מומלצת: 4 טיפים למיקום מצלמות אבטחה ביתיות

דרך 4. חזקו את הזכוכית בחלונות כדי לאבטח את החלונות שלכם מפני פלישה

חיזוק של זכוכית בחלונות בביתכם עוצר לא מעט פורצים. שבירה של זכוכית החלון לצורך כניסה דרכו, זו שיטה נפוצה בה משתמשים פולשים. אם תחזקו את הזכוכית בחלונות שלכם, יהיה קשה יותר לשבור את החלונות בביתכם. אתם יכולים לשקול לפעול לפי העצות בהמשך כדי לחזק את החלונות שלכם בבית שכור. אתם פשוט צריכים להחליט איזו אפשרות לאבטחת חלונות בבית היא המתאימה ביותר עבורכם.

עצה 1. כסו את החלונות בציפוי הגנה

לציפויי הגנה לחלונות יש שני יתרונות בחיזוק הזכוכית בחלון שלכם:

1. הם מגנים על החלונות שלכם מפני ניפוץ מהיר על-ידי פולשים.

2. ציפויים בהירים וציפויים כהים מונעים מפורצים להתבונן ישירות אל תוך ביתכם, מה שהופך את הבית שלכם למטרה בלתי רצויה.

עצה 2. השתמשו ברשת הגנה לחלון

רשתות הגנה לחלונות דומות לרשתות נגד חרקים אך הן הרבה יותר חזקות. בדרך כלל הן עשויות מפלדה. רשתות הגנה לחלון עמידות בפני סכינים וכוח חזק, מה שהופך את שבירתן לקשה יותר עבור הפולשים.

עצה 3. התקינו זכוכית חסינה לחלון

בדרך כלל, פולשים יכולים לשבור בקלות זכוכית של חלון. זכוכית חסינה לחלונות היא דרך יעילה להפיכת החלונות בביתכם למוגנים יותר.

דרך 5. מצאו מנעולים באיכות טובה לאבטחת החלונות בביתכם

המנעולים המקוריים של החלונות בביתכם אינם חזקים מספיק בכדי למנוע פריצות. מנעולים באיכות טובה יכולים לחזק את החלונות שלכם. כיצד להפוך את החלונות בביתכם למוגנים יותר? מנעולים משניים הם דבר הכרחי.

אתם יכולים לבחור את המנעולים לחלון שלכם מתוך שלושה סוגי מנעולים: מנעולי קליפס, מנעולי מפתח ומנעולי מסגרת.

מנעולי קליפס הינם קלים להתקנה ולא יקרים, אך יותר קל לפרוץ אותם.

מנעולי מפתח חזקים ויקרים יותר, אך תזדקקו לשמור על מפתח בקרבת מקום לשעת חירום.

מנעולי מסגרת מהדקים את מסגרות החלון ומונעים כניסה לבית דרך חלון לא מאובטח. במנעולי מסגרת ניתן להשתמש עבור חלונות עם שתי כנפיים, חלונות עם כנף אחת או חלונות צרפתיים.

דרך 6. התקינו פנסים בוהקים כדי למנוע מפורצים לשבור את החלונות שלכם

התקינו פנסים לא רק בכניסה הראשית שלכם. הכרחי להתקין פנסים בוהקים גם על החלונות שלכם. פנס בוהק הינו סימן לכך שבביתכם יש אנשים. חלון מואר היטב עוזר לעצור פריצות.

7. שיתלו שיחים דוקרניים מתחת לחלונות שלכם בכדי להגן על החלונות שלכם מפני פולשים

אפילו אם שתלתם פרחים יפים לקישוט ביתכם, אל תשכחו לשתול כמה שיחים דוקרניים מתחת לחלונות שלכם כדי לעצור פולשים. השיחים הדוקרניים האלה הופכים את החלונות שלכם לבלתי נגישים עבור הפולשים. זכרו להימנע משתילת עצים גבוהים וחזקים בקרבת החלונות שלכם, בגלל שהדבר יקל על הפולשים לפרוץ פנימה (המזיקים יטפסו על העצים האלה וייכנסו אל תוך ביתכם).

חלונות אשר לא מאובטחים כראוי הם נקודות הכניסה המועדפות על פולשים. תפעלו בהתאם ל- 7 הדרכים הזולות והפשוטות שלעיל בכדי למנוע מהחלונות בביתכם להפוך למטרות עבורם. אם יש לכם דרכים נוספות לאבטחת החלונות בבית, נא שתפו אותנו על כך בתגובה שלכם.

קריאה מומלצת: טיפים חשובים למניעת פריצות

ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנה אל המקצוענים, צוות © אלסק מערכות אבטחה.

5/5
צור קשר

אלסק מערכות אבטחה לוגו

בעל מקצוע בתחום מערכות האבטחה והמתח נמוך במרחק נגיעה

טלפונים ליצירת קשר

משרד: 0559705013

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

    *שם

    *טלפון

    *עיר

    × מעבר לווטסאפ